این حالتی که آدم صبح، بدون دلیل، با استرس از خواب بیدار میشه، از چند سالگی به بعد ممکنه بهتر (یا بدتر) بشه؟
*Mahraz*
🎩 @Social_Twitter
اگه فک میکنی اینجا سوئیسه سخت در اشتباهی
اینجا ایرانه آبشار شلماش😍
*سِپیده عَستَم*
🎩 @Social_Twitter
نیما یوشیج یه نصیحت فوق العاده داره که میگه :
به دستی دست بده که دستت را نگه بدارد، به جایی پا بگذار که زیر پای تو نلغزد
که واقعا خودش یه اصل زندگیه ..
*یاسمنم*
🎩 @Social_Twitter
توی روابط دوستانه بهنظرم خیلی مهمه که آدم نقشش رو توی هر داستان پیدا کنه؛ بدونه کجا باید وارد شه و مهمتر از اون بدونه «کجا باید از داستان خارج شه» یا عقبتر بایسته.
ما قرار نیست [و نباید] همیشه نقش اول ماجراهای دوستانمون باشیم.
•aram•
🎩 @Social_Twitter
میدونی برای درست کردن اون کفش، چندتا سالیوان کشته شده؟
•Demeter•
🎩 @Social_Twitter
ای کاش آدمی، دوستان دبیرستانش را میتوانست همراه خویشتن ببرد هر کجا که دلش خواست
•سید بدون تشدید•
🎩 @Social_Twitter
خدابیامرز مادربزرگم وقتی فهمید پسرعموم اسم بچهشو گذاشته مرسانا گفت این چه اسماییه رو بچههاتون میذارین، من که صداش میکنم بتول (که اسم خودش بود) :))
》فادر او دراگونز《
🎩 @Social_Twitter
از این گروه آدمها ترسید:
آدمهایی که دوست صمیمیشون رو تند تند عوض میکنن
آدمهایی که پشت دوست صیمیشون حرف میزنن
•الهامُ الدوله•
🎩 @Social_Twitter
این زولبیا هم از صدقه سری بامیهس که هنوز خواهان داره وگرنه سگم نگاهش نمیکرد
》gol pesar《
🎩 @Social_Twitter
استرس فقط اونجایی که خونه تنهایی و مهمونا هعیی زنگ آیفون رو میزنن و تو درو باز نمیکنی
》Mostafa《
🎩 @Social_Twitter
سرطان خون داشت
دکترا گفته بودن نهایتا شیش ماه زندس
خانوادش بهش نگفتن
این شیش ماه شد سه سال
تا اینکه یه لحظه توی بیمارستان تنهاش گذاشتن
اونجا پرستارا بهش گفتن
سه هفته با کسی حرف نزد
بعدشم تموم کرد
》Hanie《
🎩 @Social_Twitter