استرس فقط اونجایی که خونه تنهایی و مهمونا هعیی زنگ آیفون رو میزنن و تو درو باز نمیکنی
》Mostafa《
🎩 @Social_Twitter
سرطان خون داشت
دکترا گفته بودن نهایتا شیش ماه زندس
خانوادش بهش نگفتن
این شیش ماه شد سه سال
تا اینکه یه لحظه توی بیمارستان تنهاش گذاشتن
اونجا پرستارا بهش گفتن
سه هفته با کسی حرف نزد
بعدشم تموم کرد
》Hanie《
🎩 @Social_Twitter
سرطان خون داشت
دکترا گفته بودن نهایتا شیش ماه زندس
خانوادش بهش نگفتن
این شیش ماه شد سه سال
تا اینکه یه لحظه توی بیمارستان تنهاش گذاشتن
اونجا پرستارا بهش گفتن
سه هفته با کسی حرف نزد
بعدشم تموم کرد
》Hanie《
🎩 @Social_Twitter
استرس فقط اونجایی که خونه تنهایی و مهمونا هعیی زنگ آیفون رو میزنن و تو درو باز نمیکنی
》Mostafa《
🎩 @Social_Twitter
امروز سوار هواپیما بودم، یک ساعت راه پروازو همینطوری نگام کرد فقط :)
》هــــــری شاطر《
🎩 @Social_Twitter
امیدوارم به کسی بر نخوره ولی من معتقدم خوشبختی چیزی نیست که با فیلم و عکس و این جور چیزا نشونش بدی. اون بیشتر فرار از بدبختیه.
خوشبختی در وجود آدمها رخنه میکنه اونقدر که برات عادی و معمولی به نظر میاد.
》فرشید《
🎩 @Social_Twitter
هر زهرماری میخوام کوفت کنم یه صدایی تو مغزم میگه “چو موخوروووووو!!!؟؟؟”
》دابانف《
🎩 @Social_Twitter
دنیا خیلی عجیب شده.
فیلم جدید خدا بیامرز علی انصاریان 🤦🏻♂️
کاش ترانشم مرتضی پاشایی میخوند
»شهروند ساده«
🎩 @Social_Twitter
صف پیتِ نفت بود! کپسولهای نارنجی گاز بود! آبگرمکنهای همیشه خراب بود! خاموشیهای طولانی برق بود! صندلی جلوی تاکسیها دونفره بود!
اما خب حالمون به بدی این روزا نبود!
»M.Mosafer«
🎩 @Social_Twitter
نمیدونم چه فعل و انفعالاتی تو مغزم رخ میده وقتی یه نوزاد رو بغل میکنم میبرمش جلو آیینه و ازش میپرسم اگه گفتی این کیه ؟
»خلافکار«
🎩 @Social_Twitter