امروز بعد از کنکور فهمیدم که میتونی لیسانس بگیری و حتی یک کلمه از درسهاس تخصصی هم بلد نباشی.
ریدم تو این لیسانس.
•Ehsan•
🎩 @Social_Twitter
عزیزانی که از «ی میانجی» در نوشتار و گفتارشون استفاده نمیکنن عصبیم میکنن.
مثال: لباسا منو پوشیدی. کتابا من نیست.
•AmirHassan•
🎩 @Social_Twitter
یبار با شوهرم بحثمون شد
سر اینکه پول نداریم الکی خرج نکنه
وسط عصبانیت گفت
من میدونم تو منتظری من پولدار شم ترکم کنی
گفتم خنگول همه چیت برعکسه؟
بنویسن علت طلاق پولدار شدن مرد؟
دیگه انقد خندیدیم دعوا یادمون رفت
》Nazokdel《
🎩 @Social_Twitter
امروز تو شرکت یه آقایی از کنارم رد شد گفت درود بر شما. هول کردم گفتم مرسی و سریع رد شدم :))
واقعا در جواب چی باید گفت؟ درود بر خودت؟
مثل آدم بگید سلام. این اداها چیه دیگه؟
•مَلِک•
🎩 @Social_Twitter
اینقدر بدم میاد ملت خودشون پیام میدن اما جوابتو سین نمیزنن.
این یعنی استفاده ابزاری که جوابتو از نوتیف دیدم و دیگه کاری ندارم.
»جیمی لایتون«
🎩 @Social_Twitter
بچه های کلاس ما وقتی قرار میذاریم کسی امروز نیاد :)
»ابوالفضل«
🎩 @Social_Twitter
دیشب اسنپ دو مسیره گرفته بودم و تو مسیر اول باید ۱۰ دقیقه میرفتم تو خونهای و برمیگشتم. برگشتم دیدم راننده نیست. یهو دیدم یکی داره با سرعت یوسین بولت میاد سمتم. گفتم الان خفتم میکنه و گوشی و کلیه رو میبره که دیدم راننده است و خیس عرق داره میاد. گفت دیدم فرصت هست دویدم تا سر خیابون و برگشتم ورزش کنم 😂😂
》بهانی《
🎩 @Social_Twitter
یه نجات دهنده درون آینه داشتم، آینه رو شکستم. الان هزارتا نجات دهنده دارم
»کئورج جلونی«
🎩 @Social_Twitter
پس تو این مدارس چی یاد بچه های مردم میدن؟!!!! 😐😐😐😐😐😐😐😐
»SaRa«
🎩 @Social_Twitter
ی پست روانشناسی بود میگفت کسایی ک میخوان بهتون دروغ بگن نمیتونن تو چشماتون نگاه کنن ، فکر کنم طرف تا حالا املاکی و نمایشگاه ماشین نرفته بود …
»IzHooman«
🎩 @Social_Twitter