یه نجات دهنده درون آینه داشتم، آینه رو شکستم. الان هزارتا نجات دهنده دارم
»کئورج جلونی«
🎩 @Social_Twitter
پس تو این مدارس چی یاد بچه های مردم میدن؟!!!! 😐😐😐😐😐😐😐😐
»SaRa«
🎩 @Social_Twitter
ی پست روانشناسی بود میگفت کسایی ک میخوان بهتون دروغ بگن نمیتونن تو چشماتون نگاه کنن ، فکر کنم طرف تا حالا املاکی و نمایشگاه ماشین نرفته بود …
»IzHooman«
🎩 @Social_Twitter
ساعات کاری زیاد البته خستهکننده و فرسایندهست، اما یه مزیت بزرگ هم داره، آدم وقت غصه خوردن پیدا نمیکنه
•علی بسکابادی•
🎩 @Social_Twitter
هرجای دنیا بری راننده وانتها خلاقیت خاص خودشون رو دارن😆
»Naeem Seirafi«
🎩 @Social_Twitter
هوش مصنوعی اینستاگرام اینجوریه که دوستت واسه داداشش پست راز بقا میفرسته بعد تو باید تا دو هفته کفتار و سگ ببینی تو اکسپلورت
»ابولیون«
🎩 @Social_Twitter
آدما عوض نمیشن فقط از یه جایی به بعد یاد میگیرن چطوری باید باهات رفتار کنند
•Themoni•
🎩 @Social_Twitter
عزیزانی که از «ی میانجی» در نوشتار و گفتارشون استفاده نمیکنن عصبیم میکنن.
مثال: لباسا منو پوشیدی. کتابا من نیست.
•AmirHassan•
🎩 @Social_Twitter
با دوستای خواهر برادرم که همشون ۶-۷ سالشونه داشتم نقاشی میکردم،یهویی یکیشون ناراحت شد از دست یکی؛گفت چی فکر کردی!؟بابای من پولدار تره =)))))
اون یکیمیگفت چی میگی ما دبی ویلا داریم =))))))))
منم اینطوری بودم که خالهها بیاید نقاشی کنیم،چیزی به من بگید،هیچی ندارم.
•تَر•
🎩 @Social_Twitter