eitaa logo
توییتر مدیا
22.6هزار دنبال‌کننده
15هزار عکس
2.1هزار ویدیو
6 فایل
گلچینی از بهترین مطالب توییتر و ویراستی ارتباط با ادمین: @abozar_zaman تبلیغات👇 http://eitaa.com/joinchat/2123169822Cc0f10b760f
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش یه دکمه‌ای بود فشار میدادی و به معنای واقعی نیست میشدی. نیستیِ کامل. نه خودت میموندی، نه خاطراتی که باقی ازت دارن و نه کارهایی که کردی. انگار که اصلا وجود نداشتی. *پشه خسته* 🎩 @Social_Twitter
زن سلطنتی میخوام، از اینها که خیلی پرنسسن، لطیف و آرومن، شیک و اولد مانی هستن، با چشماشون باهات ارتباط میگیرن، سلیطه نیستن، میشه ساعت ها باهاشون حرف زد و خسته نشد. جدی میخوام. *الیاسو* 🎩 @Social_Twitter
وقتی از عابر بانک رسید نمی‌گیرم *Corvo Attano* 🎩 @Social_Twitter
‏امروز پشت چراغ قرمز چند تا از این دختر بچه های کار گل به دست زیر بارون شونه هاشونو بهم چسبونده بودن که گرمشون بشه یکی از این ماشین مدل بالاها صداشون زد در عقبو وا کرد با اشاره دستاش گفت بیاید بشینید تو ماشین گرم شید. از این حجم انسانیت حقیقتا حظ کردم :)))) 》فایتِر《 🎩 @Social_Twitter
چقد این این تیکه رمان ابله قشنگه میگه: به عقیده من بهتر است آدم تلخکام باشد ولی بداند، تا اینکه خوشحال باشد و فریب‌خورده. *عاصی* 🎩 @Social_Twitter
برد و باخت مهم نیست مهم اینه که دستش تو دستم باشه *دژ* 🎩 @Social_Twitter
فکتی که همه یجایی بهش پی می‌بریم: از اهمیت دادن زیاد بی‌اهمیت میشید، از خوبی کردن زیاد بدی میبینید.از مهربونی کردن زیادم، احمق به حساب میاید! خلاصه که اگه تو احساساتت با آدما تعادل نداشته باشی، حتی اگه دریایی خوبی و مهربونی باشی، یا ازت زده میشن یا سواستفاده میکنن. 》محام《 🎩 @Social_Twitter
دوست دُرسا کوچولو بهش گفته "وای چه بابای چاقالویی داری!!!" دُرسا هم از شدت ناراحتی زده زیر گریه. بعد بابای درسا که همکار من باشه، خیلی جدی رژیم گرفته و لب به چیزی نمی‌زنه! میگم چرا؟ میگه نمی‌خوام دیگه دخترم بخاطر من خجالت بکشه ... این عشق بین پدر و دختر خیلی عجیبه واقعا :) 》رامتین لوزر کینگ《 🎩 @Social_Twitter
سر میز غذا وقتی به پسر کوچولوم میگم به چیزی دست نزن😂 》پرنسس بی اعصاب《 🎩 @Social_Twitter
چمیدونم، مثلا اگه ازت پرسیدم ۲ساعته به چی نگاه می‌کنی، مثل سعدی بگو: گفتی نظر خطاست، تو دل می‌بری رواست؟ •نازنین💤• 🎩 @Social_Twitter
‏با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید؛ وقتی ناراحتن، وقتی خوشحالن، وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن، وقتی غصه امونشونو بُریده، وقتی اعصابشون خورده... آدمیزاد اگه حرف نزنه، باید تنهایی بارِ درداشو به دوش بکشه؛ حرفِ دل آدمارو پیر میکنه؛ حرف بزنید.. 》کُنجد《 🎩 @Social_Twitter
نام اثر : خود خوری پایه های شما را سست می‌کند، با خود مهربان باشید، افکار را به روی برگه ها بیاورید تا خالی شوید. 》بنژامین《 🎩 @Social_Twitter