آدما با حرف زدن و گفتگو میتونن ذهنشون رو مرتب کنن. اگر آدم هیچکسی رو نداشته باشه که باهاش حرف بزنه، و از «داستان»های روز اش و «داستان» زندگیش بگه، به بیان عامیانه عقلش رو از دست میده!
•بودابودم•
🎩 @Social_Twitter
صبح توی این نخلستون بودم و شب توی این جادهٔ برفی.
چیه این ایران واقعاً!
*محمدرضا*
🎩 @Social_Twitter
یک ماهه دارم به همه دوستام میگم بیاین تعطیلات فروردین بریم شیراز هی همه ناز میکنن.
دو دقیقه پیش به داداشم گفتم میای بریم شیراز؟
گفت آره بریم.
واقعاً فمیلی ایز د بست به خدا.
*نگز*
🎩 @Social_Twitter
صبحی مجری رادیو میگفت چه برفی داره میباره، من و راننده و بقیهی مسافرها آسمون رو نگاه کردیم. راننده گفت داره برف میآد؟ جلویی گفت حتما داره میآد که میگه. کناریم گفت ما نمیبینیم. راننده گفت ما چند تا تهران داریم. الآن تو این قسمت تهرانیم که اینجوریه.
•Ali Bozorg•
🎩 @Social_Twitter
تا حالا پدرتون رو با اسم کوچیک صدا زدین؟ حس عجیبیه.
لگد تو صورت خوردن رو میگم.
• نفتالین •
🎩 @Social_Twitter
دوس دارم بدونم کدوم دیوانه ای واسه اولین بار این ایدهرو داد که وقتی مشتری وارد یه فروشگاه میشه فروشنده بره بچسبه بهش،
نه تنها احترام به مشتری نیست بلکه معذب میکنه آدم رو.
• بِلمونت •
🎩 @Social_Twitter
تراپیستم پیام داده که طرحوارههای بهارهمون رسیدن بیا چندتاشو بردار ببر که تو مهمونیای عید تو چشم باشی.
• Massimo Moratti •
🎩 @Social_Twitter
یک توهم شایع بین ما، اینکه حس میکنیم چند سال پیش چقدر نادان و نپخته بودهایم و چه خوبه الان اینقدر دانا و باتجربه شدهایم.
احساسی که احتمالا چند سال بعد هم خواهیم داشت.
• وجودگرا •
🎩 @Social_Twitter