امروز دزد اومده تو ساختمون، یکی از همسایهها رسیده باهاش درگیر شده
یکم هم کتک خورده از دزده
مدیر ساختمون بهش گفت چرا سر و صدا نکردی بیایم کمک؟
گفت دیگه دیدم یه نفره، گفتم مزاحم شما نشم :)))))))
• قاوف •
🎩 @Social_Twitter
معلمشون پرسیده اهدافتون برای سال آینده چیه. دخترک قشنگمم گفته تصمیم دارم بیشتر برم پارک!
•هاویشام•
🎩 @Social_Twitter
قابلمهی خوب و چاقوی تیز واقعاً انگیزهی آدم رو برای آشپزی زیاد میکنه. 🫕
احساسات مامانم به قابلمهها رو بیشتر درک میکنم. :))
• Ali Shiravand •
🎩 @Social_Twitter
دوستم ازدواج کرده واسشون منشن گذاشتم خوشبخت بشید
شوهرش نوشته:خوشبخت هستیم:/
نچسب
• حبه ی انگور •
🎩 @Social_Twitter
واقعیت اینه که وقتی حس چرک، کثیف و چرب بودن داری، مشکلات واست بزرگتره. یه دوش که میگیری و میای میبینی نه بابا خبری نیست.
• مهشید جهانگرد •
🎩 @Social_Twitter
قیمتهای ۴ سال پیش یه رستوران شمال تهران
الان دقیقا ۱۰ برابره
• Minion Lannister •
🎩 @Social_Twitter
از آدم کُند متنفرم. تو مترو، رو پله برقی، تو رانندگی، تو راه رفتن، تو کار، تو صحبت کردن. جون بکن بابا.
• PPPP •
🎩 @Social_Twitter
مشهدیها به بلد نیستم میگن یاد ندارم، تاحالا چند بار حواسم نبوده و به خارج مشهدیها اینو گفتم و دچار کالچر شاک شدم. 🫠🫠🫠
»Sab«
🎩 @Social_Twitter
میخوام از سال دیگه چند تا اتوبوس اجاره کنیم روزهای برفی تور تفریحی دیدن برف برگزار کنیم
ساکنین تهران از میدون ونک به پایین میتونن ثبتنام کنن
روزهای برفی میبریمشون شمال شهر برف ببین و بازی کنن، شب هم تو ترافیک گیر میکنیم و فردا صبحش برمیگردیم پایین
»ژنرال«
🎩 @Social_Twitter
من چند بار اومدم این کارو امتحان کنم ولی هربار کل غذاهایی که درست کردم رو همون روز خوردم.
»Masoud«
🎩 @Social_Twitter