مشهدیها به بلد نیستم میگن یاد ندارم، تاحالا چند بار حواسم نبوده و به خارج مشهدیها اینو گفتم و دچار کالچر شاک شدم. 🫠🫠🫠
»Sab«
🎩 @Social_Twitter
میخوام از سال دیگه چند تا اتوبوس اجاره کنیم روزهای برفی تور تفریحی دیدن برف برگزار کنیم
ساکنین تهران از میدون ونک به پایین میتونن ثبتنام کنن
روزهای برفی میبریمشون شمال شهر برف ببین و بازی کنن، شب هم تو ترافیک گیر میکنیم و فردا صبحش برمیگردیم پایین
»ژنرال«
🎩 @Social_Twitter
من چند بار اومدم این کارو امتحان کنم ولی هربار کل غذاهایی که درست کردم رو همون روز خوردم.
»Masoud«
🎩 @Social_Twitter
امروز فهمیدم که عشق چیزی نیست جز دوتا آدم معمولی که دست از جنگیدن برای هم برنمیدارن
*T.T*
🎩 @Social_Twitter
- تلخترین قسمت هر آهنگ؟
+اونجایی که دیگه حواست به آهنگ نیست و پرت شدی تو گذشته.
*Cj*
🎩 @Social_Twitter
مادر این مرد چهار روز اینجا بود، نه نظر داد در مورد بچه داری من، نه گفت لباس بیشتر بپوشون سردش میشه، این غذا رو نده سردیش میکنه، فلان چیز گرمیش میکنه، از پوشک بگیرش. هیچی هیچی. چهار روز لذت برد از بودن با بچه و بعدم رفت!
*زن مستقل*
🎩 @Social_Twitter
پیک موتور سواری که در این هوای برفی ،سرما و خطر آسیب جسمی رو به جونش خریده تا خرید سوپر مارکت یا غذای ما رو درب منزلمون برسونه انسان مسئولیت پذیریه که قطعا نیاز مالی بیشتری داره. مستحق یک لبخند، خداقوّت و کرایه مضاعف هستند، دریغ نکنیم.
*علی خسروانی*
🎩 @Social_Twitter
دو-سه سال پیش تو امتحان اول ایمیونولوژی در مورد نحوه عملکرد ویروس ها داشتم مینوشتم، جای hijack (یعنی ربودن) نوشتم Hi Jack
استادم تا آخر ترم موقع خداحافظی بهم میگفت Bye Jack!
»アッシャー«
🎩 @Social_Twitter
تو فامیلامون یه زن و شوهر جوون از هم جدا شدن، یکماهه میرن دادگاه دعوا و شکایت چون هیچکدوم حضانت بچه رو نمیخوان😐 حتی مادربزرگها هم بچه رو قبول نمیکنن ، به جای اون بچه کمرم خم شده😢
واقا وقتی با هم مشکل دارید چه اصراریه بچه آوردن؟!!!
»شام مهتاب«
🎩 @Social_Twitter