کاش برگردیم به زمانی که استرسمون این بود که
مککویین جاده رو آسفالت کنه
تا به مسابقهی کاپ پیستون برسه
*طاها بدون ''الف''*
🎩 @Social_Twitter
امیدوارم آروم باشید مثل ساز تو دستهای یه نوازنده چیرهدست.
*سینامیم*
🎩 @Social_Twitter
اینکه شغلت مورد علاقت باشه واقعا موهبته. اینکه صبح با انگیزه بیدار شی و بری کارتو با اشتیاق انجام بدی چیزیه که درصد خیلی کمی از مردم دنیا بهش میرسن. قدرشو بدونید.
*Mobina*
🎩 @Social_Twitter
این واقعیت که تو میدونستی اون به خاطر تو دلخوره و تو توجه ای نمیکردی، این از تو یه آدم بیشعور میسازه، نه مغرور.
• messages •
🎩 @Social_Twitter
وقتی دیر جواب میدی، کل اشتیاقم و از دست میدم.ول کن اصلا حرف نزنیم.
*ftwm*
🎩 @Social_Twitter
یه مصاحبه دیدم از مایک تایسون، بوکسور معروف. طرف ازش پرسید چجوری با مرگ دختر ۴سالهت کنار اومدی؟ گفت «نیومدم». با خودم گفتم بعضیا تا تجربه نکنن نمیفهمن که آدما از اون داغ و درد بزرگ زندگیشون جدا نمیشن. دارن زندگی میکنن، ظاهرا هم برقرارن، ولی اون نقطهی سیاه هیچوقت از بین نرفته.
»اورج جورول«
🎩 @Social_Twitter
همه چی عادیه ها، دارم آهنگ گوش میدم، فیلم میبینم، یا حتی لش کردم و اتفاقی هم نمیوفته ولی یهو انگار همه چیز پوچ میشه و یه غمی وجود آدمو فرا میگیره..
»چندلر فوکین شلبی«
🎩 @Social_Twitter
شما چندسال از عروسیتون گذشته؟
تاحالا فیلم عروسیتون رو چندبار دیدین ؟
من هفت سال گذشته، سر جمع ده بار هم ندیدمش... اونقدر آدم توی اون جمع بودن که دیگه نیستن و فوت کردن و عزیز بودن برام که دلم نمیخواد ببینم اصلا
• خبرگزاری بارِهه •
🎩 @Social_Twitter
عجیبترین خاطرهای که از برف دارم اینه که بعد از برف سنگین رشت در سال۸۳ (حتمن گوگل کنید) داشتم تو کوچه قدم میزدم درحالیکه میتونستم داخل واحد طبقه دوم رو ببینم! به طوری که یهو یه پنجره باز شد و پیرمردی سرشو آورد بیرون گفت آقا این زیر پات ماشین منه اگر میشه از اونور برو :))))
》Hamed《
🎩 @Social_Twitter