معذرت میخوام ولی من مثه شماها شوق و ذوق زندگی رو ندارم؛ دوست دارم بگم و بخندم ولی تو جمع معذبم، ترجیح میدم تو اتاقم تنها بشینم آهنگی چیزی گوش بدم به دور از همه چیز و همه کس.
*دیوار کسرا*
🎩 @Social_Twitter
من رسماً نه انگلیسی میتونم حرف بزنم دیگه نه فارسی، افتادم به عرعر
*injailoutsoon*
🎩 @Social_Twitter
این قندیلهای دو متری هر کدوم از طبقه سوم رو سر هر نگونبختی بیفته میتونه کشنده باشه
*Hadi*
🎩 @Social_Twitter
نتیجهی قهوه خوردن برای شما بازدهی فزایندهست، برای من دلشوره
• اُرنج اِلف •
🎩 @Social_Twitter
برام مهم نیست که بعد اون اتفاق من آدم قویتری شدم یا چی.
من یه عروسک دستم بود که حتی اگه زشت یا کوچیک و بدریخت بود، عروسک من بود. میخواستم اون دستم بمونه. مامانم اومد به زور گرفتش، گفت بعدا یه عروسک بهتر برات میگیرم.
اما من هیچوقت یادم نمیره اون عروسکو از دستم گرفتن.
• مِهدی •
🎩 @Social_Twitter
کلاس ِ چهارم دبستان که بودم
معلممون از من خوشش نمیومد
نزدیک 4 ماه اجازه نداد سر جام بشینم
گوشه ی کلاس ؛پیش ِ پنجره می ایستادم
بزرگترین حسرت زندگیم اینه که چرا به پدر مادرم نگفتم معلم اینکارو با من میکنه
• دون کیشوت •
🎩 @Social_Twitter
-«اوکی مرسی عزیز من» چیست؟
+تشکر کردن یک ایرانی به چهار زبان زنده دنیا
• الامزد •
🎩 @Social_Twitter
به بابام میگم:
باباجان آخه چرا انقدر شیرینی میخوری؟
میگه:
اشکال نداره آخر شب یه دونه قرص قند با چائی میخورم میشوره میبره :))
》Nasrin《
🎩 @Social_Twitter
امروز رفتم مطب دکتر، این شکلی بود، انقد روحیه ام عوض شد که خوب شدم. میخواستم یواشکی برگردم خونه
چقد آدمای خوش سلیقه دنیا رو خوشگل میکنن🥰
》انشرلی و رویای خیس《
🎩 @Social_Twitter
پک تک نفره مراسم ترحیم چه کوفتیه باز
مراسم ترحیم به اندازه کافی مسخره و پرهزینه هست برای بندگان خدا
دیگه این پک های ادایی رو مد نکنین لطفا
》موکاخانِم《
🎩 @Social_Twitter