کلاس ِ چهارم دبستان که بودم
معلممون از من خوشش نمیومد
نزدیک 4 ماه اجازه نداد سر جام بشینم
گوشه ی کلاس ؛پیش ِ پنجره می ایستادم
بزرگترین حسرت زندگیم اینه که چرا به پدر مادرم نگفتم معلم اینکارو با من میکنه
• دون کیشوت •
🎩 @Social_Twitter
-«اوکی مرسی عزیز من» چیست؟
+تشکر کردن یک ایرانی به چهار زبان زنده دنیا
• الامزد •
🎩 @Social_Twitter
به بابام میگم:
باباجان آخه چرا انقدر شیرینی میخوری؟
میگه:
اشکال نداره آخر شب یه دونه قرص قند با چائی میخورم میشوره میبره :))
》Nasrin《
🎩 @Social_Twitter
امروز رفتم مطب دکتر، این شکلی بود، انقد روحیه ام عوض شد که خوب شدم. میخواستم یواشکی برگردم خونه
چقد آدمای خوش سلیقه دنیا رو خوشگل میکنن🥰
》انشرلی و رویای خیس《
🎩 @Social_Twitter
پک تک نفره مراسم ترحیم چه کوفتیه باز
مراسم ترحیم به اندازه کافی مسخره و پرهزینه هست برای بندگان خدا
دیگه این پک های ادایی رو مد نکنین لطفا
》موکاخانِم《
🎩 @Social_Twitter
هر چی سنم میره بالاتر بیشتر به این نتیجه میرسم که عشق اول و عشق فقط یه بار پیش میاد و این حرفا افسانهست
عشق هر بار پیش میاد حال میده، هر بار هم بهتر از دفعه قبل و کلا عشق وجود نداره
• قاوف •
🎩 @Social_Twitter
من هرموقع دیر تر از حالت عادی میام خونه بابام به نشونه اعتراض همه چراغا رو خاموش میکنه و وانمود میکنه همه خوابیدن تا بهم احساس شرمساری بده:)))))
》پرند《
🎩 @Social_Twitter
رمز خوشبختی رو من نفهمیدم
ولی رمز بدبختی اینه که بخوای همه رو از خودت راضی نگه داری.
»هیساکو«
🎩 @Social_Twitter
داشتن حرف میزدن پچپچ میکردن تا من اومدم ساکت شدن
خدا برسه به دادم
• mahi.palang •
🎩 @Social_Twitter
امروز کلش آف کلنز رو باز کردم بلافاصله یه ایمیل از سوپرسل برام اومد با این متن "حیوان ول کن"
• ابولیون •
🎩 @Social_Twitter