به بابام میگم:
باباجان آخه چرا انقدر شیرینی میخوری؟
میگه:
اشکال نداره آخر شب یه دونه قرص قند با چائی میخورم میشوره میبره :))
》Nasrin《
🎩 @Social_Twitter
امروز رفتم مطب دکتر، این شکلی بود، انقد روحیه ام عوض شد که خوب شدم. میخواستم یواشکی برگردم خونه
چقد آدمای خوش سلیقه دنیا رو خوشگل میکنن🥰
》انشرلی و رویای خیس《
🎩 @Social_Twitter
پک تک نفره مراسم ترحیم چه کوفتیه باز
مراسم ترحیم به اندازه کافی مسخره و پرهزینه هست برای بندگان خدا
دیگه این پک های ادایی رو مد نکنین لطفا
》موکاخانِم《
🎩 @Social_Twitter
هر چی سنم میره بالاتر بیشتر به این نتیجه میرسم که عشق اول و عشق فقط یه بار پیش میاد و این حرفا افسانهست
عشق هر بار پیش میاد حال میده، هر بار هم بهتر از دفعه قبل و کلا عشق وجود نداره
• قاوف •
🎩 @Social_Twitter
من هرموقع دیر تر از حالت عادی میام خونه بابام به نشونه اعتراض همه چراغا رو خاموش میکنه و وانمود میکنه همه خوابیدن تا بهم احساس شرمساری بده:)))))
》پرند《
🎩 @Social_Twitter
رمز خوشبختی رو من نفهمیدم
ولی رمز بدبختی اینه که بخوای همه رو از خودت راضی نگه داری.
»هیساکو«
🎩 @Social_Twitter
داشتن حرف میزدن پچپچ میکردن تا من اومدم ساکت شدن
خدا برسه به دادم
• mahi.palang •
🎩 @Social_Twitter
امروز کلش آف کلنز رو باز کردم بلافاصله یه ایمیل از سوپرسل برام اومد با این متن "حیوان ول کن"
• ابولیون •
🎩 @Social_Twitter
اصطلاحی در ادبیات انگلیس هست به اسم”Toska،توسکا"
یک نوع افسردگی همراه با اشتیاق که حاصل ناامیدی از عشق هست، مثل وقتی که تو میدونی هیچ برگشتی در کار نیست ولی باز هم منتظری.
»Melika«
🎩 @Social_Twitter
یه نفر این عکس رو آپلود کرده، میگه با قلاب گرفتمش دیدم زخمیه، دلم سوخت...ولش کردم بره.
یکماهونیم بعد دوباره افتاد تو قلاب!
»Hirkan«
🎩 @Social_Twitter
تو تاکسی نشسته بودم
طرف یه حرف قشنگی زد،
گفت:
جوونای الان مثل تریاکیای قدیمن،
اونا پای منقل میشستنو دنیاشونو میساختن
بعد بلند میشدن میدیدن
فقط یه ظرف خاکستر جلوشونه
جوونای الان پای گوشی میشیننو دنیاشونو میسازن
بعد بلند میشن میبینن هیچی ندارن...
»SeTaRe«
🎩 @Social_Twitter