eitaa logo
توییتر مدیا
22.5هزار دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
2.1هزار ویدیو
6 فایل
گلچینی از بهترین مطالب توییتر و ویراستی ارتباط با ادمین: @abozar_zaman تبلیغات👇 http://eitaa.com/joinchat/2123169822Cc0f10b760f
مشاهده در ایتا
دانلود
‏کافیه یه موفقیتی تو زندگیت بدست بیاری، حتی اگه هیچکیم دوروبرت نباشه یهو یکی از آسمون پیداش میشه میگه پس شیرینی شو کی میدی • الي خسته • 🎩 @Social_Twitter
پژو 207 که تو گلستان جلو آتش نشانی نگه داشتی کاپشنتو دادی به اون کارتن خواب من دیدمت،خیلی مَردی😥 • omidvivo • 🎩 @Social_Twitter
فکر کنم این دهه هشتادیا ژنشون دارای "آب کافی و خاک حاصلخیر و نور مناسب" بوده، وگرنه این حجم و رشد و نمو بی سابقه‌اس :||| 》اصــــــیلا《 🎩 @Social_Twitter
رسیدم خونه وقتی دیدم نهار خاگینه داریم جا خوردم سیر شدم • آتلانسیـ𝕏 • 🎩 @Social_Twitter
خداروشكر مارگو رابی هم تفريحش كافه رفتنه. •محمد• 🎩 @Social_Twitter
‏باشگاهمون خیلی فضای عجیبی شده وارد که میشم از دم در با همه دست میدم تا برسم ته باشگاه :)))))) بعد هیچکس اسم اون یکی رو نمیدونه صرفا بر حسب دیدار چندین باره رفیق شدیم 🤣 • . • 🎩 @Social_Twitter
ولی کارمندی خیلی چیز ترسناکیه فکر کن حداقل 5 روز هفته صبح تا شب کار میکنی و یکی دوساعتم توی مسیر رفت و برگشتی عملا تا برسی خونه دیگه فرصت کار دیگه ایی نداری از عمرت که با ارزش ترین دارایته و دیگه برنمیگرده داری هزینه میکنی تا یه پولی بگیری که باهاش بتونی زنده بمونی که کار کنی. »Chandler« 🎩 @Social_Twitter
جواب آزمایشاتم اومد، کمبود محبت داشتم »شیمبله« 🎩 @Social_Twitter
شعور و وجدان را می‌توان به عضلات تشبیه کرد؛ هر عضله‌ای را که به کار نبریم ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود … »دنیای سوفی« 🎩 @Social_Twitter
سلیقه ها هم مثل غذا میمونه یکی مثل کبابه یکی مثل دیزی یکی هم شبیه پاستاس همه شون خوبن همه شون خوش مزه‌ن هرکی یه جور هرکی به یه روش حالا یکی دیزی دوس داره یکی پیتزا هرکی باید تایپ خودشو پیدا کنه »‌Saira« 🎩 @Social_Twitter
به این سِروال‌ها هم خیلی کم توجهی شده. سروال که بهش یوزگوربه هم میگن، یه گربه‌ی وحشی بومی آفریقاست. گردن و پاهای بلند و کشیده داره و جثه‌ی لاغر. پاهاش تقریباً بلندترین پا در گربه سانانه.این پاها کمک می‌کنه تا سه متر بپره و پرنده شکار کنه! اصلا چند سطح از بقیه گربه‌ها قشنگ‌تره! چرا دوسش ندارید؟ »حواس پرت« 🎩 @Social_Twitter
چند ساعت پیش از مقابل دبستان پسرونه عبور میکردم دیدم بلا استثنا همه بچه ها با پدر یا مادر یا سرویس اومدن پس چرا زمان ما اینطوری نبود؟ ما هم بچه بودیم اما نحوه ی ترددمون برای هیچکس مهم نبود؟ »ع_م_ا_د« 🎩 @Social_Twitter