رسیدم خونه وقتی دیدم نهار خاگینه داریم جا خوردم سیر شدم
• آتلانسیـ𝕏 •
🎩 @Social_Twitter
باشگاهمون خیلی فضای عجیبی شده وارد که میشم از دم در با همه دست میدم تا برسم ته باشگاه :)))))) بعد هیچکس اسم اون یکی رو نمیدونه صرفا بر حسب دیدار چندین باره رفیق شدیم 🤣
• . •
🎩 @Social_Twitter
ولی کارمندی خیلی چیز ترسناکیه
فکر کن حداقل 5 روز هفته صبح تا شب کار میکنی
و یکی دوساعتم توی مسیر رفت و برگشتی
عملا تا برسی خونه دیگه فرصت کار دیگه ایی نداری
از عمرت که با ارزش ترین دارایته و دیگه برنمیگرده داری هزینه میکنی
تا یه پولی بگیری که باهاش بتونی زنده بمونی که کار کنی.
»Chandler«
🎩 @Social_Twitter
شعور و وجدان را میتوان به عضلات تشبیه کرد؛
هر عضلهای را که به کار نبریم ضعیف و ضعیفتر میشود …
»دنیای سوفی«
🎩 @Social_Twitter
سلیقه ها هم مثل غذا میمونه
یکی مثل کبابه
یکی مثل دیزی
یکی هم شبیه پاستاس
همه شون خوبن
همه شون خوش مزهن
هرکی یه جور
هرکی به یه روش
حالا یکی دیزی دوس داره یکی پیتزا
هرکی باید تایپ خودشو پیدا کنه
»Saira«
🎩 @Social_Twitter
به این سِروالها هم خیلی کم توجهی شده. سروال که بهش یوزگوربه هم میگن، یه گربهی وحشی بومی آفریقاست. گردن و پاهای بلند و کشیده داره و جثهی لاغر. پاهاش تقریباً بلندترین پا در گربه سانانه.این پاها کمک میکنه تا سه متر بپره و پرنده شکار کنه! اصلا چند سطح از بقیه گربهها قشنگتره! چرا دوسش ندارید؟
»حواس پرت«
🎩 @Social_Twitter
چند ساعت پیش از مقابل دبستان پسرونه عبور میکردم دیدم بلا استثنا همه بچه ها با پدر یا مادر یا سرویس اومدن
پس چرا زمان ما اینطوری نبود؟
ما هم بچه بودیم اما نحوه ی ترددمون برای هیچکس مهم نبود؟
»ع_م_ا_د«
🎩 @Social_Twitter
فقط من مایه قبل از پخت کیک رو بیشتر خود کیک دوست دارم یا شمام همینطورید؟!🤭
»Zahra«
🎩 @Social_Twitter
من همه جای تهران کار کردم
با اطمینان میگم:
مردم غرب ، جنوب و شمال تهران کیلومتر ها فاصله دارن با شرق تهران
واقعا سخته شرق زندگی کردن
»سیریییوس بلک«
🎩 @Social_Twitter
این مراسم دیدن سیسمونی نوزاد دیگه چه مسخره بازی جدیدیه؟ تازه یه کادو هم باید واسه بچهای که هنوز به دنیا نیومده ببری، آدم پشماش میریزه از این همه رسمهای ابلهانه.
»NikOO«
🎩 @Social_Twitter