سلیقه ها هم مثل غذا میمونه
یکی مثل کبابه
یکی مثل دیزی
یکی هم شبیه پاستاس
همه شون خوبن
همه شون خوش مزهن
هرکی یه جور
هرکی به یه روش
حالا یکی دیزی دوس داره یکی پیتزا
هرکی باید تایپ خودشو پیدا کنه
»Saira«
🎩 @Social_Twitter
به این سِروالها هم خیلی کم توجهی شده. سروال که بهش یوزگوربه هم میگن، یه گربهی وحشی بومی آفریقاست. گردن و پاهای بلند و کشیده داره و جثهی لاغر. پاهاش تقریباً بلندترین پا در گربه سانانه.این پاها کمک میکنه تا سه متر بپره و پرنده شکار کنه! اصلا چند سطح از بقیه گربهها قشنگتره! چرا دوسش ندارید؟
»حواس پرت«
🎩 @Social_Twitter
چند ساعت پیش از مقابل دبستان پسرونه عبور میکردم دیدم بلا استثنا همه بچه ها با پدر یا مادر یا سرویس اومدن
پس چرا زمان ما اینطوری نبود؟
ما هم بچه بودیم اما نحوه ی ترددمون برای هیچکس مهم نبود؟
»ع_م_ا_د«
🎩 @Social_Twitter
فقط من مایه قبل از پخت کیک رو بیشتر خود کیک دوست دارم یا شمام همینطورید؟!🤭
»Zahra«
🎩 @Social_Twitter
من همه جای تهران کار کردم
با اطمینان میگم:
مردم غرب ، جنوب و شمال تهران کیلومتر ها فاصله دارن با شرق تهران
واقعا سخته شرق زندگی کردن
»سیریییوس بلک«
🎩 @Social_Twitter
این مراسم دیدن سیسمونی نوزاد دیگه چه مسخره بازی جدیدیه؟ تازه یه کادو هم باید واسه بچهای که هنوز به دنیا نیومده ببری، آدم پشماش میریزه از این همه رسمهای ابلهانه.
»NikOO«
🎩 @Social_Twitter
جالبه بدونید تو ژاپن هم هنوز مجرمین را اعدام میکنن. مجرم را دار میزنن. به این صورت که ۳ افسر همزمان ۳ کلید که فقط یکیشون واقعیه را فشار میدن. کدوم؟ مشخص نیست. احتمالا این کار برای کاهش عذاب وجدانه! یه نفرم پشتیبانه که اگر نافرمانی کردن، وارد عمل بشه.
»Blue Jack«
🎩 @Social_Twitter
همه چی رو تجربه کن ولی درگیرشون نشو...
با هر نوعی بگرد ولی شبیه شون نشو...
هرجایی برو ولی خودتو حفظ کن ...
اگه بتونی با همه ی اینها سالم زندگی کنی خوبه، نه اینکه تو محدودیت باشی و فکرکنی داری سالم زندگی میکنی.
»𝓗𝓸𝓼𝓮𝓲𝓷«
🎩 @Social_Twitter
پسر ۳۵ سالهای بود.
پرسیدم مشکلت چیه؟
گفت: آقای دکتر، خوب زندگی نکردم
*روح الله صدیق*
🎩 @Social_Twitter
یک روش جدیدی پیدا کردم در جواب کسانی که توی چشم آدم زل میزنن و درخواست غیرمنطقی میکنند؛
تا آخر گوش میدم، تو چشمهاشون نگاه میکنم و هیچی نمیگمو میرم
دو سه تاشون قطع ارتباط کردن، خیلی از این روش خوشم اومد
»ناصح مُحی«
🎩 @Social_Twitter
یه رستوران چینی take away تو محلمون داریم، خانمه خیلی عجیبه. همیشه وقتی میخواد سفارش بگیره بداخلاقه، وقتی داره سفارش رو تحویل میده خوشاخلاقه و لبخند میزنه. انگار خیالش راحت شده که داری میری و قرار نیست قیافهی نحست رو ببینه.
*لکچریاسوس*
🎩 @Social_Twitter