کیکِ عقدِ ۷ کیلویی رفیق صمیمیم رو خودم درس کردم و قرار شد کادو عقدش باشه از طرفِ من! طبیعیه نه تنها حرفی درمورد پولش نزدن و کیک رو بردن بلکه مراسم هم دعوت نشدم؟! آدما کی انقد بی ارزش شدن؟؟؟من چرا انقد مهربونم؟!
*sunshine*
🎩 @Social_Twitter
امروز رفته بودیم یه مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و این عروسکو دیدم، نمی دونم چرا این عروسکای بافتنی انقدر درد داره 😞🥹
》کتابشاه سوم《
🎩 @Social_Twitter
امروز دیدم بابام با مهربونی گفت: پسرم بیا پرتقال بخور. از حجم مهربونیش متعجب شدم گفتم: نمیخوام بابا.
گفت: غلط می کنی نمیخوای، دارن خراب میشن.
بعدش تعجبم برطرف شد😂
》Armando《
🎩 @Social_Twitter
گاهی خدا از طریق آدمایی که سر راهت قرار میده
بهت میگه: من کنارتم.
*Cj*
🎩 @Social_Twitter
وقتی یکی داره باهاتون دردودل میکنه وسط حرفاش نگید بیخیال بهش فکر نکن، فدای سرت. آخه اون اگه میتونست بهش فکر نکنه نمیومد با تودر موردش حرف بزنه.
*TEEN م*
🎩 @Social_Twitter
نمیدونم چجوری میشه آدما به سی برسن و هنوز نفهمیده باشن که خوشحالی بیشتر از هر چیزی، در گرو رابطهها و دوستیاست. نه میزان حرفهای یا معروف بودن توی یه کار.
*Kasrā Ghavidel*
🎩 @Social_Twitter
تعارف ادایی جدید یاد گرفتم. بهتون گفتن چشم، بگید:
پرفروغ و بیاشک
*⌘*
🎩 @Social_Twitter
امروز دیدم یکی از دانشجوهای هلندیم که اصلا قوی نبود و تزش رو زورزورکی پاس کرد، یکی از شرکتهای مشاوره معتبر شروع به کار کرد و آینده کاری احتمالا خوبی داره.
اسکیل های کاریش هم مثل مهارتهای ارتباطی قوی نبود چندان.
بعلاوه شرکتهای مشاوره معمولا پرفورمنس آکادمیک خوب میخوان.
فرصت ها مساوی تقسیم نمیشن در این دنیا متاسفانه..
*Pourya Darnihamedani*
🎩 @Social_Twitter
زنیکه احمق ۳بار ازش پرسیدم که هیچ دارویی استفاده نمیکنی؟ بیماری خاصی نداری؟ گفته نهه
بعد از خارج کردن دندان و شدت زیاد خونریزیش مجدد پرسیدم ازش واقعا هیچ دارویی استفاده نکردی؟
میزنه زیر خنده که چرا وارفارین و آسپرین میخورم و عمل قلب باز داشتم ولی میترسیدم اگه بگم دندونمو نکشی!!!
*Ali*
🎩 @Social_Twitter