eitaa logo
توییتر مدیا
22.5هزار دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
2.1هزار ویدیو
6 فایل
گلچینی از بهترین مطالب توییتر و ویراستی ارتباط با ادمین: @abozar_zaman تبلیغات👇 http://eitaa.com/joinchat/2123169822Cc0f10b760f
مشاهده در ایتا
دانلود
قطار در ایستگاه چیتگر توقف کرد، زنی تقریباً ۵۰ ساله، چشم‌هایش را بست، نفس عمیقی کشید و گفت: آه بوی کرج عزیزم رو از این‌جا حس می‌کنم. :))))))))))))))))))) • زرا. • 🎩 @Social_Twitter
‏این پرنده زیبا به اسم Prionops alberti که ۲۰ سال پیش رفت تو لیست منقرض شده ها... جدیدا توسط یه گروه اکتشاف از دانشگاه تگزاس در قعر جنگلهای کنگو دوباره کشف شد.خوشبختانه ۱۸ تا ازش پیدا کردن. امیدوارم بتونن از انقراض نجاتش بدن. •Hirkan• 🎩 @Social_Twitter
‏رابطه یک تعامل است، بده بستان است، یک جاده‌ی دوطرفه است؛ اگر از این حالت خارج شد دیگر اسم‌ش رابطه نیست، لطف است، لطف هم وظیفه نیست. •پدرام• 🎩 @Social_Twitter
‏یه چیز بامزه بگم، همسرم تو دوران دبیرستان ، تو خواربار فروشی مدرسه اش کار میکرده ( زنگای تفریح) و اجناسشم از سوپری پسر عمش میخریده که براش ارزون تر بیفته، خلاصه که سود سه چهار سالش رو پس انداز میکنه و باهاش یه پراید میخره 😂 •آفرو• 🎩 @Social_Twitter
‏من درحال خوردن چوب سادگیم: •Sun• 🎩 @Social_Twitter
‏قصه ی این دلتنگی آخر شب فقط اونجا که محمود درویش میگه: «چگونه‌ دلتنگ‌ نمیشوند؟ مگر شهرشان شب ندارد» • ارنج الف • 🎩 @Social_Twitter
معلم: امتحان آسونه نگران نباشید امتحان: این فیلیکسه یا کاکا؟ »Goat« 🎩 @Social_Twitter
دندون پزشکی هم انگار خیلی علم مبهم و افسانه محوریه؛ یه دندون پوسیده رو گفتن عکس بگیر ببینیم به عصب رسیده یا نه عکس گرفتم گفتن برو پر کن ببینیم به عصب رسیده یا نه رفتم پر کنم گفت وسطش میفهمیم به عصب رسیده یا نه تهش تموم شد گفت اگه بعدا درد گرفت یعنی یحتمل به عصب رسیده بود:)))) »پرنسس گيس بريده« 🎩 @Social_Twitter
یک بار با واقعیت رو به رو شو جای این که هزار بار به خودت دروغ بگی. • ژیگ • 🎩 @Social_Twitter
طلافروش به دختری که خواسته بجای انگشتر طلا، نقره بگیره گفته " طلا بخر، ارج منزلتت رو ببر بالا" من اگه جای اون دختر بودم میگفتم: ذات آدم باید طلا باشه تا منزلت پیدا کنه؛ نه انگشترش! 》SAJJAD《 🎩 @Social_Twitter
سایت دانشگاه آزاد: پول وَده تا بهت وَگویم کِی امتحان وَدی :))) •پَریِ‌مٰاه• 🎩 @Social_Twitter
شما رو به خدا وقتی بعد از سال‌ها به رفیق قدیمی‌تون زنگ می‌زنید، نه برای احوالپرسی، بلکه چون کارش دارید، لا‌اقل مکالمه‌تون رو با این جمله‌ شروع نکنید: تو که یادی از ما نمی‌کنی، بی‌معرفت. ما باید بهت زنگ بزنیم. خیلی ضایع‌اس •علی بسکابادی• 🎩 @Social_Twitter