یه مغازه تو فردوسی هست، رو در و دیوار و شیشه و کرکره و همه جاش هی نوشته: "خرید و فروش ارز نداریم، لطفا سوال نفرمایید" همیشه دلم میخواد برم تو بگم: ببخشید شما خرید و فروش ارز هم دارید؟ =))))))
》fateme《
🎩 @Social_Twitter
در سال ۱۹۴۸ مردی با پوشیدن این کفشهای ۱۴کیلویی شبها در سواحل فلوریدا ردپا درست میکرد که باعث شد همه باور کنند کار یک پنگوئنِ ۵متری است! او این شوخی را ۱۰سال ادامه داد و نهایتا درسال ۱۹۸۸ داستان لو رفت.
*Half moon*
🎩 @Social_Twitter
زبان عربی فوقالعاده زیباست و این گاردی که بعضی ایرانیا نسبت بهش دارن به خاطر آموزش اشتباه و اجباری هست که توی مدرسه داشتیم
خیلی از قشنگ ترین و دلنشین ترین شعرایی که خوندم به زبان عربی بودن و واقعا روح آدمو لمس میکنن
》بتول《
🎩 @Social_Twitter
خانما اين موقع های سال به سرشون ميزنه موهاشون رو زرد عقدي كنن
بعد از چند روز متوجه ميشن كه خب موهاشون سوخته و بايد برن پروتئين تراپي و ماسک موی چند میلیونی بخرن
یه ماه که گذشت میبینن فایده نداره و باید برن موهاشون رو کوتاه کنن
دوباره میان از کوتاهی ناراضین
و این چرخه ابدی لعنتی
》سعید آقو《
🎩 @Social_Twitter
چند وقت پیش خواهرم برگشته به خواهرزادهم گفته که دخترم، میای بریم خونهی مامانماینا؟
و از اون به بعد خواهرزادهم به مامانم میگه مامانینا. :))))
》مامِتِیْن《
🎩 @Social_Twitter
سوار اسنپ شدم، راننده تلفنش زنگ خورد گفت آبجی اگه نمی پرسی کیه من جواب بدم، گفتم وا به من چه؟!
گفت آخه قبل از شما داشتم یه دختره رو میرسوندم، ۵ دقیقه مونده بود برسیم گوشیم زنگ خورد قطع کردم یهو گفت کی بود؟😐
》Zhuan《
🎩 @Social_Twitter
بعد از گلزار، میلاد کیمرام در فدراسیون تنیس پست گرفت!
🔹رئیس فدراسیون تنیس در حکمی «میلاد کیمرام» بازیگر سینما را به مشاوری این فدراسیون و عضو کمیتۀ ساحلی منصوب کرد.
🔹۳ ماه پیش نیز محمدرضا گلزار با حکم رئیس فدراسیون تنیس عضو هیئترئیسۀ انجمن پدلِ ایران شده بود. پدل زیرمجموعۀ تنیس است.
》OPT《
🎩 @Social_Twitter
باباهه به پسرش میگه:
امروز یه مهمون میاد خونمون که بچش یه گوش نداره حواست باشه نری هی بگی این بچه چرا گوش نداره آبروریزی کنی
مهمون میاد بچه هی نگاه میکنه میگه:
شما باید به بچتون زیاد آب هویچ بدین بخوره
مهمون میگه چرا عزیزم؟
میگه: آخه اگه چشماش ضعیف بشه واسه عینکش باید داربست بزنید😂😂😂
》hadis《
🎩 @Social_Twitter
اومدم خونه عموم، عمم هم اومده اینجا، یه چایی خورد با شیرینی بعد یه پیاله کاچی خورد، یه ربع بعد گفت کاچی رو خوردم معدم ترش کرد، سه دیقه بعد یدونه خیار خورد با یه سیب، بعدشم دوباره یه لیوان چایی…
شانس اوردم عمم معدش درد میکرد وگرنه نمک میزد منم میخورد 😐😐
》مادیس چشم عسلی《
🎩 @Social_Twitter
خیر اینا واسه بچههای لوس مدرسه بود ما تو کیسه فریزر لقمه نون پنیر میبردیم
》شی《
🎩 @Social_Twitter
کسایی که راس ساعت ۱۲ شب تو تلگرام پیام میدن و تولدتونو تبریک میگن، واقعیان. اگه دارین، قدرشونو بدونین.
• Kevin •
🎩 @Social_Twitter