چند وقت پیش خواهرم برگشته به خواهرزادهم گفته که دخترم، میای بریم خونهی مامانماینا؟
و از اون به بعد خواهرزادهم به مامانم میگه مامانینا. :))))
》مامِتِیْن《
🎩 @Social_Twitter
سوار اسنپ شدم، راننده تلفنش زنگ خورد گفت آبجی اگه نمی پرسی کیه من جواب بدم، گفتم وا به من چه؟!
گفت آخه قبل از شما داشتم یه دختره رو میرسوندم، ۵ دقیقه مونده بود برسیم گوشیم زنگ خورد قطع کردم یهو گفت کی بود؟😐
》Zhuan《
🎩 @Social_Twitter
بعد از گلزار، میلاد کیمرام در فدراسیون تنیس پست گرفت!
🔹رئیس فدراسیون تنیس در حکمی «میلاد کیمرام» بازیگر سینما را به مشاوری این فدراسیون و عضو کمیتۀ ساحلی منصوب کرد.
🔹۳ ماه پیش نیز محمدرضا گلزار با حکم رئیس فدراسیون تنیس عضو هیئترئیسۀ انجمن پدلِ ایران شده بود. پدل زیرمجموعۀ تنیس است.
》OPT《
🎩 @Social_Twitter
باباهه به پسرش میگه:
امروز یه مهمون میاد خونمون که بچش یه گوش نداره حواست باشه نری هی بگی این بچه چرا گوش نداره آبروریزی کنی
مهمون میاد بچه هی نگاه میکنه میگه:
شما باید به بچتون زیاد آب هویچ بدین بخوره
مهمون میگه چرا عزیزم؟
میگه: آخه اگه چشماش ضعیف بشه واسه عینکش باید داربست بزنید😂😂😂
》hadis《
🎩 @Social_Twitter
اومدم خونه عموم، عمم هم اومده اینجا، یه چایی خورد با شیرینی بعد یه پیاله کاچی خورد، یه ربع بعد گفت کاچی رو خوردم معدم ترش کرد، سه دیقه بعد یدونه خیار خورد با یه سیب، بعدشم دوباره یه لیوان چایی…
شانس اوردم عمم معدش درد میکرد وگرنه نمک میزد منم میخورد 😐😐
》مادیس چشم عسلی《
🎩 @Social_Twitter
خیر اینا واسه بچههای لوس مدرسه بود ما تو کیسه فریزر لقمه نون پنیر میبردیم
》شی《
🎩 @Social_Twitter
کسایی که راس ساعت ۱۲ شب تو تلگرام پیام میدن و تولدتونو تبریک میگن، واقعیان. اگه دارین، قدرشونو بدونین.
• Kevin •
🎩 @Social_Twitter
تو یه کتابی خوندم که نوشته بود: یکی از نشانههای بلوغ رفتاری در ارتباط با دیگران اینهکه فرد مقابل رو شخصی در حال تغییر ببینیم و اسیر برداشتهای خودمون از گذشتهی اون آدم نباشیم. تغییر تنها پدیدهی غیرقابل تغییره و آدمها ممکنه رفتاری که امروز دارن رو فردا دیگه نداشته باشن.
• هلیا •
🎩 @Social_Twitter
۱۴ سال گذشته و هنوز هیچ کس نفهمید چه منطقی پشت مسواک زدن این هوادار چلسی تو ورزشگاه وجود داره.
• تا خرتناق فوتبالی •
🎩 @Social_Twitter
گفتم من بچه نیاوردم چون فکر میکنم شعور درستِ مادری کردن رو ندارم. یکی اون وسط گفت تو باشعورترین بیشعوری هستی که به عمرم دیدم. تنکیو وری ماچ
*دلفین 🐬*
🎩 @Social_Twitter
دیشب بابام پرسید: چرا یه مدته ناراحتی؟ گفتم: پول ندارم. گفت: یعنی مشکلت فقط پوله؟ گفتم: بله فقط پول. گفت: مشکل بزرگی هم هست انصافا و صدا تلویزیون رو بلند کرد.
*پشه خسته*
🎩 @Social_Twitter