کسایی که راس ساعت ۱۲ شب تو تلگرام پیام میدن و تولدتونو تبریک میگن، واقعیان. اگه دارین، قدرشونو بدونین.
• Kevin •
🎩 @Social_Twitter
تو یه کتابی خوندم که نوشته بود: یکی از نشانههای بلوغ رفتاری در ارتباط با دیگران اینهکه فرد مقابل رو شخصی در حال تغییر ببینیم و اسیر برداشتهای خودمون از گذشتهی اون آدم نباشیم. تغییر تنها پدیدهی غیرقابل تغییره و آدمها ممکنه رفتاری که امروز دارن رو فردا دیگه نداشته باشن.
• هلیا •
🎩 @Social_Twitter
۱۴ سال گذشته و هنوز هیچ کس نفهمید چه منطقی پشت مسواک زدن این هوادار چلسی تو ورزشگاه وجود داره.
• تا خرتناق فوتبالی •
🎩 @Social_Twitter
گفتم من بچه نیاوردم چون فکر میکنم شعور درستِ مادری کردن رو ندارم. یکی اون وسط گفت تو باشعورترین بیشعوری هستی که به عمرم دیدم. تنکیو وری ماچ
*دلفین 🐬*
🎩 @Social_Twitter
دیشب بابام پرسید: چرا یه مدته ناراحتی؟ گفتم: پول ندارم. گفت: یعنی مشکلت فقط پوله؟ گفتم: بله فقط پول. گفت: مشکل بزرگی هم هست انصافا و صدا تلویزیون رو بلند کرد.
*پشه خسته*
🎩 @Social_Twitter
دیروز یه بچه بهم گفت عمو میشه منو از خیابون رد کنی؟
و این بزرگسالانهترین کاری بود که در زندگیم انجام دادم.
*اندروا*
🎩 @Social_Twitter
دیشب یه بیمار داشتم که ازش پرسیدم مشکلت چیه؟ گفت تقریبا هشت ساله که یه گوشم نمیشنوه ولی وقت نکردم تا حالا مراجعه کنم،😐😐
مرد حسابی هشت سااااال وقت نکردی؟؟
*Mr.goosh*
🎩 @Social_Twitter
دلم میخواد روی آیینه اتاقم بنویسم: آدمها بارها و بارها ناامیدت میکنن، اینقدر خر نباش و فکر نکن درست میشه
*دیکتاتور حانیه*
🎩 @Social_Twitter
آدما خیلی پرروان.
یارو اومده خواهش کرده شارژرمو گرفته که گوشیش خاموش نشه، نیم ساعت بعد بهش گفتم لطفا شارژرمو بده گوشی خودمم شارژ نداره، برگشته میگه چند درصدی مگه؟
بتوچه ، اصن ۹۸٪ ولی دلم میخواد شارژرمو داشته باشم.
*دیوار کسرا*
🎩 @Social_Twitter