دیروز یه بچه بهم گفت عمو میشه منو از خیابون رد کنی؟
و این بزرگسالانهترین کاری بود که در زندگیم انجام دادم.
*اندروا*
🎩 @Social_Twitter
دیشب یه بیمار داشتم که ازش پرسیدم مشکلت چیه؟ گفت تقریبا هشت ساله که یه گوشم نمیشنوه ولی وقت نکردم تا حالا مراجعه کنم،😐😐
مرد حسابی هشت سااااال وقت نکردی؟؟
*Mr.goosh*
🎩 @Social_Twitter
دلم میخواد روی آیینه اتاقم بنویسم: آدمها بارها و بارها ناامیدت میکنن، اینقدر خر نباش و فکر نکن درست میشه
*دیکتاتور حانیه*
🎩 @Social_Twitter
آدما خیلی پرروان.
یارو اومده خواهش کرده شارژرمو گرفته که گوشیش خاموش نشه، نیم ساعت بعد بهش گفتم لطفا شارژرمو بده گوشی خودمم شارژ نداره، برگشته میگه چند درصدی مگه؟
بتوچه ، اصن ۹۸٪ ولی دلم میخواد شارژرمو داشته باشم.
*دیوار کسرا*
🎩 @Social_Twitter
از صبح دخترخالهی پنج سالم اومده خونمون و مامانم داره ازش نگهداری میکنه؛ یهو برگشت گفت: «پسرم من غلط کردم گفتم نوه میخوام.» :))))
*دیوار کسرا*
🎩 @Social_Twitter
مهمون ؛ من دیابت دارم و چای بدون قند میخورم.
همون لحظه مامانبزرگم:
»Uzarcif«
🎩 @Social_Twitter
پشت یه کامیون نوشته بود وقتی بهش نگاه میکنی میلرزی عاشق شدی
فکر کنم اون شبی که به بابام گفتم ماشینشو کوبوندم تو درخت عاشقش شدم
*اشکان مدیری*
🎩 @Social_Twitter
شما یادتونه قبل از عید یه نمایشگاه بزرگ لباس میذاشتن تو تهران؟ من همه لباسهای عیدم رو مادرم از اونجا میخرید
»دیکتاتور حانیه«
🎩 @Social_Twitter
باید به یه جایی برسی که با صدای بلند بگی گور بابای هرکسی که میخواد لحظههامو خراب کنه.
»ام.رضا«
🎩 @Social_Twitter
این روزا و شب هایی که دارید خریدای عیدتون رو میکنید و خیابان ها خیلی شلوغن اگر احیانا امبولانس۱۱۵ تو مسیرتون بود بهش راه بدید شاید یک نفر دارد میسپارد جان….
»faryad«
🎩 @Social_Twitter