مریضم یه خانمه، بهش میگم: چقد صداتونو دوست دارم! بَم خاصی هست♥️
گفت: من باردار بودم، اونم بعد از سیزده سال، تو ۳۸ هفتگی فشارم رفت رو ۲۵، جفت ترکید، بچه م فوت کرد، خودمم ده روز توی کما بودم.
فشار بالا به تارهای حنجره مم آسیب زده.
صدام قشنگ نیست...🫂🥺
》دکتر فالانجی《
🎩 @Social_Twitter
دختر عموم اینا شیراز کلینیک کاشت مو دارن
میگه امروز یکی اومده قبل از شروع کار گفته به هیچ عنوان از قبل و بعد من عکس نگیرید
گفتن اوکی ولی چرا؟
گفته من چند سال آینده یه چهره خیلی مشهور جهانی میشم و نمیخوام عکسی ازم موجود باشه :))))))))))))
》سعيد آقو《
🎩 @Social_Twitter
دیشب بابام ازم پرسید گوشیتو فارسی کردی؟ من گفتم: نه نبردم فارسیش کنم چون باید Root بشه
یهو مامانم کاملا جدی گفت: خب بده یکی ببره که روش بشه 😐
》هناسه《
🎩 @Social_Twitter
دوران دبیرستان یه همکلاسی داشتیم از بچهها زورگیری میکرد، بهشون میگفت یا پنج هزار تومن برام میارین یا مدرسه رو براتون جهنم میکنم، بعد از گذشت چندین سال هنوز احساس غرور میکنم که سینهمو جلوش ستبر کردم، تو روش وایسادم و هزار تومن تخفیف گرفتم ازش.
》خلافکار《
🎩 @Social_Twitter
یه سری خارجی بیکار نشستن به کمک AI تخمین زدن که نسخههای بعدی GTA کی منتشر میشن.
تاریخها اینا در اومده :))
》Bardia《
🎩 @Social_Twitter
صابخونه ی من خیلی با احترام با شوهرش حرف میزنه مثلا اسم شوهرشو هیچ موقع بدون آقا نمیگه .حتی الان که وسط دعوای خونه تکونیشون با داد به شوهرش گفت : واااااااای کاش سیاهتو تن کنم آقا رضا :)))))
》آتیش پاره توییتر《
🎩 @Social_Twitter
تهدیدای ناخن کارم برای نوبت عید، ۳۰۰ تومن بیعانه گرفته:))))))
》Fari《
🎩 @Social_Twitter
دیشب بابام ازم پرسید گوشیتو فارسی کردی؟ من گفتم: نه نبردم فارسیش کنم چون باید Root بشه
یهو مامانم کاملا جدی گفت: خب بده یکی ببره که روش بشه 😐
》هناسه《
🎩 @Social_Twitter
خیلی از کسایی که نمیخوان بچه دار شن اتفاقا مادرای خیلی خوبی میشن، چون متوجه مسئولیت زندگی یک نفر دیگه هستن و میترسن نتونن مادر خوبی بشن.
ولی یه مادر بد اصلا نگران این نیست که نکنه مادر بدی باشه.
》Sincerely Sepita《
🎩 @Social_Twitter
یه سگ زخمی تو کوچمون بود
مامانم دیده بچه ها هی اذیتش میکنند
ناراحت شده
هول کرده
زنگ زده 110 :))))))))
》مادای《
🎩 @Social_Twitter