صابخونه ی من خیلی با احترام با شوهرش حرف میزنه مثلا اسم شوهرشو هیچ موقع بدون آقا نمیگه .حتی الان که وسط دعوای خونه تکونیشون با داد به شوهرش گفت : واااااااای کاش سیاهتو تن کنم آقا رضا :)))))
》آتیش پاره توییتر《
🎩 @Social_Twitter
تهدیدای ناخن کارم برای نوبت عید، ۳۰۰ تومن بیعانه گرفته:))))))
》Fari《
🎩 @Social_Twitter
دیشب بابام ازم پرسید گوشیتو فارسی کردی؟ من گفتم: نه نبردم فارسیش کنم چون باید Root بشه
یهو مامانم کاملا جدی گفت: خب بده یکی ببره که روش بشه 😐
》هناسه《
🎩 @Social_Twitter
خیلی از کسایی که نمیخوان بچه دار شن اتفاقا مادرای خیلی خوبی میشن، چون متوجه مسئولیت زندگی یک نفر دیگه هستن و میترسن نتونن مادر خوبی بشن.
ولی یه مادر بد اصلا نگران این نیست که نکنه مادر بدی باشه.
》Sincerely Sepita《
🎩 @Social_Twitter
یه سگ زخمی تو کوچمون بود
مامانم دیده بچه ها هی اذیتش میکنند
ناراحت شده
هول کرده
زنگ زده 110 :))))))))
》مادای《
🎩 @Social_Twitter
اقوام همسر تا بچه رو دیدن گفتن وای چرا جوراب نداره، چرا کلاه نداره، خونه سرده، این بچه سرما میخوره!
پدرشوهرم از اونور سالن گفت اون بچه مادر داره، مادرش بهتر میدونه چکار کنه🥲
کاش میشد با خودم همه جا ببرمش همینجوری جواب بقیه رو بده🫠
》مرال《
🎩 @Social_Twitter
رفتم مرغ فروشی، جلو در یه خانم میانسالی منو کشید کنار ازم خواست یه دونه مرغ براش بگیرم، گرفتم دادم بهش رفت، خودمم خریدمو کردمو اومدم بیرون سمت ماشین که متوجه شدم کارت بانکیمو جاگذاشتم، برگشتم مغازه دیدم خانمه با دست خالی دوبار وایساده جلو در ....
واقعا چراااااا!!!؟
بعد که بهشون کمک نمیکنی کم مونده جرت بدن، همینکارارو میکنید که کسی دیگه کمکتون نمیکنه.
》الف《
🎩 @Social_Twitter
زنگ زدم به بابام، میگه تو خونه نمیتونستم درس بخونم دارم میرم کتابخونه درس بخونم،
واسه چی؟ امتحان رزیدنتی با ۶۱ سال سن!
در هفته هم ۵ شب کشیک شب هست، صبح تا ظهر هم پزشک خانواده.
افتخار میکنم بهش
》انگلیش مافین《
🎩 @Social_Twitter
دخترخالم تازه به دنیا اومده و خب همه توجهها روی اونه بخاطر همین دختردایی ۴ سالم حسودیش میشه، بعد برگشته گفته “یادمه یه روزی شما منو خیلی دوست داشتید، پس چیشد؟” 😭😭😭😭
》🎀《
🎩 @Social_Twitter