eitaa logo
توییتر مدیا
22.5هزار دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
2.1هزار ویدیو
6 فایل
گلچینی از بهترین مطالب توییتر و ویراستی ارتباط با ادمین: @abozar_zaman تبلیغات👇 http://eitaa.com/joinchat/2123169822Cc0f10b760f
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی از کسایی که نمیخوان بچه دار شن اتفاقا مادرای خیلی خوبی میشن، چون متوجه مسئولیت زندگی یک نفر دیگه هستن و میترسن نتونن مادر خوبی بشن. ولی یه مادر بد اصلا نگران این نیست که نکنه مادر بدی باشه. 》Sincerely Sepita《 🎩 @Social_Twitter
تو عید تورو خدا از اینام بخرید 》بار-هس《 🎩 @Social_Twitter
یه سگ زخمی تو کوچمون بود مامانم دیده بچه ها هی اذیتش میکنند ناراحت شده هول کرده زنگ زده 110 :)))))))) 》مادای《 🎩 @Social_Twitter
اقوام همسر تا بچه رو دیدن گفتن وای چرا جوراب نداره، چرا کلاه نداره، خونه سرده، این بچه سرما میخوره! پدرشوهرم از اونور سالن گفت اون بچه مادر داره، مادرش بهتر میدونه چکار کنه🥲 کاش میشد با خودم همه جا ببرمش همینجوری جواب بقیه رو بده🫠 》مرال《 🎩 @Social_Twitter
هر کس گفت انسانی آسونه این عکس رو بزنین توی صورتش 🎩 @Social_Twitter
رفتم مرغ فروشی، جلو در یه خانم میانسالی منو کشید کنار ازم خواست یه دونه مرغ براش بگیرم، گرفتم دادم بهش رفت، خودمم خریدمو کردمو اومدم بیرون سمت ماشین که متوجه شدم کارت بانکیمو جاگذاشتم، برگشتم مغازه دیدم خانمه با دست خالی دوبار وایساده جلو در .... واقعا چراااااا!!!؟ بعد که بهشون کمک نمیکنی کم مونده جرت بدن، همینکارارو میکنید که کسی دیگه کمکتون نمیکنه. 》الف《 🎩 @Social_Twitter
زنگ زدم به بابام، میگه تو خونه نمیتونستم درس بخونم دارم میرم کتابخونه درس بخونم، واسه چی؟ امتحان رزیدنتی با ۶۱ سال سن! در هفته هم ۵ شب کشیک شب هست، صبح تا ظهر هم پزشک خانواده. افتخار میکنم بهش 》انگلیش مافین《 🎩 @Social_Twitter
😂😂😂😂😂😂😂😂 》NO CONTEXT《 🎩 @Social_Twitter
دخترخالم تازه به دنیا اومده و خب همه توجه‌ها روی اونه بخاطر همین دختردایی ۴ سالم حسودیش میشه، بعد برگشته گفته “یادمه یه روزی شما منو خیلی دوست داشتید، پس چیشد؟” 😭😭😭😭 》🎀《 🎩 @Social_Twitter
يه پيرمرد بانمكي امروز داشت برام صحبت ميكرد ميگفت دخترم خيليييي سال قبل چند روز اول ماه رمضون روزمو خوردم گفتم ببينم ميتونم روزمو بخورم يا نه ديدم آره ميتونم و همينطور تا همين الان ادامه دادم امسالم ميخوام امتحان كنم 😂😂😂 》Fatemeh Heshmati《 🎩 @Social_Twitter
شاد کردن دل مردم کاری نداره... 》پوریا فاطمی《 🎩 @Social_Twitter
چند سال پیش با بابام و دوستش رفتیم تهران که برن دکتر، یه اسنپ گرفتیم و در مسیر بیمارستان؛ راننده خیییییلی تند و وحشیانه میرفت، یهو رفیق بابام زد رو شونش و گفت: ما اومدیم تهران که بریم دکتر یه چارسال بیشتر عمر کنیم اینجوری که شما میری، بعید میدونم ما حتی به بیمارستانم برسیم😂 》علی《 🎩 @Social_Twitter