بچهام گفت من خیلی ناراحتم. داداش خمیرش رو نمیده من بازی کنم. بابا هم با موبایلش کار داره، نمیتونم باهاش بازی کنم. تو هم كه اجازه نمیدی من کیک بخورم. گفتم دلت کیک میخواد؟ ازم نخواستی که من بگم نه. گفت خودم میدونم کار همیشهته. گفتم برو کیک بردار و بخور. گفت دل کوچولوم عاشقته.
*دنریس تارگرین*
🎩 @Social_Twitter
نمای داخلی برج پیزا
پ.ن: تمام زندگی یه دروغ بزرگه...
*𓆩 مُـزمِـن 𓆪*
🎩 @Social_Twitter
ببین اگر به سکوتت ادامه بدی؛ یکم که بگذره اگر بخوای حرف بزنی هم، نمیتونی!
*آقای خاکستری*
🎩 @Social_Twitter
من فقط برای کسی که دوستش دارم یک موجود چسبندهام، برای بقیه یک موجود لیز لغزندهام.
*فرفره :)*
🎩 @Social_Twitter
-تعریف جهنم؟
+«آدم درست، زمان اشتباه؛ آدم اشتباه، زمان درست»
*سِباسْتین*
🎩 @Social_Twitter
امروز تو اتوبوس یه بچه گریه میکرد، مامانش واسه اینکه حواسشو پرت کنه میگفت: اااا ماشینرو ببین آبیه، اااا خونهرو ببین قرمزه، بچههه اصلا آروم،نمیشد نبود ولی من همه رو با دقت نگاه کردم:))))
*روانشناسِ روانی*
🎩 @Social_Twitter
مامانم اومده سبزه سبز کنه، به جای تخم ریحون یا همون تخم شربتی دانه چیا ریخته.
نتیجه شده این:
*شرقی غمگین*
🎩 @Social_Twitter
خانم بلاگر اومده لپتاپ مک بوک پرو ۲۰۰۰ و خوردهای دلاریشو آنباکسینگ میکنه، طرف براش کامنت گذاشته چقدر خوب که هرچیزی رو انقدر با ذوق نشون میدی؛ اونم جواب داده بله دنیا دو روزه باید از کوچکترین چیزها لذت برد! 👀
*Sunny ☀️*
🎩 @Social_Twitter