خانم بلاگر اومده لپتاپ مک بوک پرو ۲۰۰۰ و خوردهای دلاریشو آنباکسینگ میکنه، طرف براش کامنت گذاشته چقدر خوب که هرچیزی رو انقدر با ذوق نشون میدی؛ اونم جواب داده بله دنیا دو روزه باید از کوچکترین چیزها لذت برد! 👀
*Sunny ☀️*
🎩 @Social_Twitter
چند سال پیش با بابام و دوستش رفتیم تهران که برن دکتر، یه اسنپ گرفتیم و در مسیر بیمارستان؛ راننده خیییییلی تند و وحشیانه میرفت، یهو رفیق بابام زد رو شونش و گفت: ما اومدیم تهران که بریم دکتر یه چارسال بیشتر عمر کنیم اینجوری که شما میری، بعید میدونم ما حتی به بیمارستانم برسیم😂
》علی《
🎩 @Social_Twitter
اگه قرار باشه من هر دفعه تلاش کنم که بگم وجود دارم
ترجیح میدم که فراموش شم
*B nazanin*
🎩 @Social_Twitter
نمیدونم چجوری بگم ولی «قربونت برم» با «قربونت برم من» خیلی فرق میکنه.
»فرفره :)«
🎩 @Social_Twitter
شما هم مثل من امسالو به بطالت گذروندین؟
حالا این به کنار، قسمت غمناکش تکرار این بطالت تو روزای آینده اونم با شدت بیشتره.
》مینالیزه《
🎩 @Social_Twitter
يه پيرمرد بانمكي امروز داشت برام صحبت ميكرد ميگفت دخترم خيليييي سال قبل چند روز اول ماه رمضون روزمو خوردم گفتم ببينم ميتونم روزمو بخورم يا نه ديدم آره ميتونم و همينطور تا همين الان ادامه دادم امسالم ميخوام امتحان كنم 😂😂😂
》Fatemeh Heshmati《
🎩 @Social_Twitter
رفته بودم ساندویچی گفتم خانم پاستای سزار دارید؟ گفت اینجا جیگرکیه. گفتم من.
»ممّد«
🎩 @Social_Twitter
بابام یه عکس از خودش گذاشته تو گروه خونوادگی زیرش نوشته «تقدیم به نگاه زیبایتان» :)))) این کی شوهر عمه شد؟
»بوئندیا«
🎩 @Social_Twitter