eitaa logo
توییتر مدیا
22.5هزار دنبال‌کننده
15.1هزار عکس
2.1هزار ویدیو
6 فایل
گلچینی از بهترین مطالب توییتر و ویراستی ارتباط با ادمین: @abozar_zaman تبلیغات👇 http://eitaa.com/joinchat/2123169822Cc0f10b760f
مشاهده در ایتا
دانلود
حالا شماها میگین، ولی من جدی یه بار تو چارده‌پونزده سالگی تو هال خوابیده بودم، داییم اینا اومدن خونه‌مون. حدود چهار ساعت خودمو زدم به خواب. آخر داییم گفت دایی جان حداقل پاشو برو یه دستشویی بکن، بعد بیا دوباره خودتو بزن به خواب. • اورج جورول • 🎩 @Social_Twitter
از اون خونه‌هایی که "جون مادرتون بذارید من برم توش زندگی کنم" :)) • Aland • 🎩 @Social_Twitter
اون اولین انسانی که تصمیم گرفت زیتون رو با گردو و رب‌انار و سبزی ترکیب کنه، کی بوده؟ روحش شاد که این طعم رو ساخت. • Emily • 🎩 @Social_Twitter
ما خودمونو تو دسته پولدارها‌ نمیبینیم٫ ولی تو دسته پول خرج کن ها از مقام دار ها هستیم. »HANITA« 🎩 @Social_Twitter
دخترعمه‌ام به اینستای شخصیم ریکوئست داده. یه لحظه یادم افتاد این همون دختریه که بچه‌شیرخوار برادرش رو حدود ۲ ماه برداشت برد یه شهر دیگه تا زن‌برادرش یاد بگیره زبون درازی نکنه و هر چی مادرشوهر گفت، بگه چشم. واقعا فکر کرده من خوشم میاد با کسی که ظاهرش فقط شبیه انسانه، ارتباط بگیرم؟ »هدفون« 🎩 @Social_Twitter
یادتونه ۲۰۰ تومن میدادیم، پلاستیک رو پُر تخمه میکردن؟ »سَجّی« 🎩 @Social_Twitter
یعنی هیچوقت پیش خودت نگفتی “این واقعا دوستم داره‌ها، یکم کمتر اذیتش کنم” ؟؟؟ »Ta Daa« 🎩 @Social_Twitter
هیچ کار نمی‌کنم، خستگیِ کارهای نکرده را در می‌کنم، شده‌ام کارشناسِ برجسته‌ی اتلاف وقت. »شاهرخ مسکوب« 🎩 @Social_Twitter
وقتی انسان ها نباشند طبیعت اینطوری خودش رو جایگزین میکنه: »شِرگو« 🎩 @Social_Twitter
آدما هر چقدر از خانواده اصیل‌تری باشن، واقعی تر، خاکی تر و مهربون ترن. »اَمیرَمْ« 🎩 @Social_Twitter
دیشب یه پسر حدود ۱۳-۱۴ ساله رو نزدیک ارگ دیدم که داشتن با دوستاش عکس میگرفتن. گفتم میشه از من یه عکس بگیرید؟ اومد و میگفت اینجوری وایسا، یکم بیا چپ، سرتو بگیر پایین‌تر و ... انقدر برای عکس گرفتن از یه غریبه وقت و انرژی گذاشت که شرمندش شدم. جدی الان انقدر که این دهه هشتادیایی که نه میشناسنت و نه برخوردی باهاشون داشتی باهات مهربونن که دوست و رفیقات باهات اونقدر مهربون نیستن. »لوبیایِ سحرآمیز« 🎩 @Social_Twitter
حالا اسنپی که گیر من میاد »Nasim« 🎩 @Social_Twitter