ما خودمونو تو دسته پولدارها نمیبینیم٫ ولی تو دسته پول خرج کن ها از مقام دار ها هستیم.
»HANITA«
🎩 @Social_Twitter
دخترعمهام به اینستای شخصیم ریکوئست داده.
یه لحظه یادم افتاد این همون دختریه که بچهشیرخوار برادرش رو حدود ۲ ماه برداشت برد یه شهر دیگه تا زنبرادرش یاد بگیره زبون درازی نکنه و هر چی مادرشوهر گفت، بگه چشم.
واقعا فکر کرده من خوشم میاد با کسی که ظاهرش فقط شبیه انسانه، ارتباط بگیرم؟
»هدفون«
🎩 @Social_Twitter
یادتونه ۲۰۰ تومن میدادیم، پلاستیک رو پُر تخمه میکردن؟
»سَجّی«
🎩 @Social_Twitter
یعنی هیچوقت پیش خودت نگفتی “این واقعا دوستم دارهها، یکم کمتر اذیتش کنم” ؟؟؟
»Ta Daa«
🎩 @Social_Twitter
هیچ کار نمیکنم، خستگیِ کارهای نکرده را در میکنم، شدهام کارشناسِ برجستهی اتلاف وقت.
»شاهرخ مسکوب«
🎩 @Social_Twitter
وقتی انسان ها نباشند طبیعت اینطوری خودش رو جایگزین میکنه:
»شِرگو«
🎩 @Social_Twitter
آدما هر چقدر از خانواده اصیلتری باشن، واقعی تر، خاکی تر و مهربون ترن.
»اَمیرَمْ«
🎩 @Social_Twitter
دیشب یه پسر حدود ۱۳-۱۴ ساله رو نزدیک ارگ دیدم که داشتن با دوستاش عکس میگرفتن. گفتم میشه از من یه عکس بگیرید؟ اومد و میگفت اینجوری وایسا، یکم بیا چپ، سرتو بگیر پایینتر و ...
انقدر برای عکس گرفتن از یه غریبه وقت و انرژی گذاشت که شرمندش شدم.
جدی الان انقدر که این دهه هشتادیایی که نه میشناسنت و نه برخوردی باهاشون داشتی باهات مهربونن که دوست و رفیقات باهات اونقدر مهربون نیستن.
»لوبیایِ سحرآمیز«
🎩 @Social_Twitter
دیگه تا ۲۵ سالگی روابطتت شکل گرفت، گرفت
نگرفت باید تنهایی یه طوری سر کنی
»سم هستم«
🎩 @Social_Twitter
میشه ازتون عاجزانه خواهش کنم وقتی مژه هاتون خوبه،مژه نکارین
اگه لباتون اکیه، ژل نزنین
دماغتون اگه بد نیس عمل نکنین
همه دارین شبیه هم میشین
»خنده از ته دل«
🎩 @Social_Twitter
تصویر بازنشر شده در فضای مجازی از اتوبان تازه تاسیس جنت شهر مربوط به ۶ سال گذشته میباشد
»factly«
🎩 @Social_Twitter