حالا شماها میگین، ولی من جدی یه بار تو چاردهپونزده سالگی تو هال خوابیده بودم، داییم اینا اومدن خونهمون. حدود چهار ساعت خودمو زدم به خواب. آخر داییم گفت دایی جان حداقل پاشو برو یه دستشویی بکن، بعد بیا دوباره خودتو بزن به خواب.
• اورج جورول •
🎩 @Social_Twitter
از اون خونههایی که "جون مادرتون بذارید من برم توش زندگی کنم" :))
• Aland •
🎩 @Social_Twitter
اون اولین انسانی که تصمیم گرفت زیتون رو با گردو و ربانار و سبزی ترکیب کنه، کی بوده؟ روحش شاد که این طعم رو ساخت.
• Emily •
🎩 @Social_Twitter
اگر توان مالیش را دارید در این دو هفتهی مانده به سال نو، حواستون به سرایدار، خدمتکار، نگهبان، همسایه، و افراد کمبرخوردار باشه.
عیدی دادن یکی از بهترین روشهای کمک کردنه. به خصوص به نیازمندانی که برای آبروداری سختگیری بالایی دارند.
• Lagavulin 16 •
🎩 @Social_Twitter
شیرینی مربایی خیلی underratedئه و بهطور ناجوانمردانهای بهش بیتوجهی میشه.
• مادام سارا •
🎩 @Social_Twitter
خیلی از ویژگیهای شخصیتیای که بهش افتخار میکنید، داروهاش یه قفسهی اختصاصی توی داروخانه دارن!
• علیرضا نخجوانی •
🎩 @Social_Twitter
زندگی متاهلی خیلی خوبه که از چی مینالید؟
فک کن هروز برمیگردی خونه به جای مواجه شدن با خونه خالی اون کسی که دوسش دارید منتظرتونه
》vincent《
🎩 @Social_Twitter
دختر کوچولوم اومده میگه: بابا، چشماتو ببند برات هدیه جعبه ابزار درست کردم.
هدیهش:
》سِد جمال《
🎩 @Social_Twitter
مامانم یه قالیشویی ارزون پیدا کرده فرش کل خانواده رو داده اونجا ، حالا یارو گوشیو خاموش کرده آدرسیم نداریم🤣🤣🤣
》مهتا《
🎩 @Social_Twitter
ما ترکا یه آهنگ ترکی داریم تحت عنوان ؛
گولی گولی تومانی
گلوم لای بالام لای ، سکینه دای قیزی نای نای
معنیش میشه شلوار من گل گلیه ، سکینه دختر دایی تو برقص .
توجه کنید تو ترکی همه چی سر جاشه ها به فارسی معنی میکنی هیچ ربطی به هم ندارن =)))))))
》حاج امیر هستم《
🎩 @Social_Twitter
اگه با سرعت نور حرکت کنیم سفر به:
ماه ۱.۲ ثانیه
مریخ ۴ دقیقه
زحل ۱ ساعت
پلوتو ۵ساعت و نیم
پروکسیما قنطورس ۴ سال
سیاره wolf چهارده سال
کهکشان آندرومدا ۲.۵ میلیون سال
کهکشان IC1101 یک میلیارد سال
و سفر به لبه عالم ۴۶ میلیارد سال طول میکشه.
این همه هیبت خدایا عظمتتو شکر
》Avin《
🎩 @Social_Twitter
کلاهخودم رو از سر بر میدارم. شمشیرم رو میندازم زمین. زانو میزنم. به پایین نگاه میکنم و فریاد میزنم: شکست رو میپذیرم، من سرما خوردم.
میلیونها ویروس در آغوش همدیگه مشغول پایکوبی میشن.
》پسرک《
🎩 @Social_Twitter