بزرگترین هدیه ای که تو این آشوب بازار بی هویتی زن ، میتونید به یک زن هدیه کنید؛ هویتشه .
دوست دارم قبل از صحبت به هرکسی که باهام چت میکنه بگم:
سلام. من آدم جالبی نیستم.اکثر اوقات سطحی، خسته و غمگینم. و شاید حرف زدن باهام حالت رو بدتر کنه.پس شبت بخیر.
از اون کلاس اولی هایی که باید بگیری تا تح دلش رو بچلونی >>>>
_ عکس گرفته و برا مامانم فرستاده.
_آخرش هم نوشته که این نامه ها ادامه داره.
_به پیوست؛ از تَرَف طهورا :))