eitaa logo
ملت قوی✊🇮🇷
195 دنبال‌کننده
43هزار عکس
32.1هزار ویدیو
358 فایل
"ملت ایران بایدقوی شود و راهی جزقوی شدن ندارد".امام خامنه ای زیدعزه 🔸تنها راه تقویت ملت ایران بکارگیری صحیح از همه استعدادهای کشور و پس زدن جریانات چپ و راست از تعیین سرنوشت ملت به وسیله احیای نهضت #بسیج‌مستضعفین است. https://eitaa.com/Mellate_ghavi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽انیمیشن// نامه ای که زندگی رهبر انقلاب؛ آیت الله خامنه ای را تغییر داد! 🆔@news_fath
✅جهش نرخ ارز عامل اصلی سه موج تورمی در اقتصاد ایران ✅ جهش تورم در سال های ۷۴, ۹۲ و ۱۴۰۰ به بالای ۳۰ درصد عمدتا ناشی از فشار هزینه تولید و آن هم متاثر از افزایش نرخ ارز است (شوک ارزی) ❎ در دوره اول نرخ ارز ۲ برابر شده، در دوره دوم ۳ برابر و در دوره سوم ۶ برابر، این یعنی هزینه تولیدات ما که به شدت وابسته به واردات است به شدت افزایش یافته است(بیش ۸۰ درصد واردات ما کالای واسطه و سرمایه ای است) ❎ حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حمایت از تولید و رساندن نرخ آن به حدود ۲۴۰۰۰ تومان (افزایش ۶ برابری) یعنی افزایش شدید هزینه تولید که در دولت قبل با برخی اقلام شروع شد و در دولت جدید به کالاهای اساسی مثل گوشت، روغن و دارو رسید. ❎متاسفانه در سه دهه اخیر تورم را عمدتا به افزایش نقدینگی نسبت داده اند و آن را هم به گردن کسری بودجه دولت انداخته‌اند و حرفی از عملکرد نظام بانکی به ویژه بانک‌های خصوصی هم نمی‌زنند. این در حالی است که نقدینگی متاثر از افزایش هزینه تولید افزایش یافته است. ✳️با توجه به کاهش شدید قدرت خرید مردم، نمی توان تورم را ناشی از فشار تقاضای ناشی از افزایش نقدینگی دانست(بالای ۷۰ درصد نقدینگی-شبه پول-به یک درصد سپرده‌گذاران تعلق دارد، یعنی عمده مردم نقدینگی ندارند که فشارش بخواهد تورم ایجاد کند) ✍️ توکلی https://eitaa.com/eqmoq2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🚨دشمن از عمیق شدن پیوند میان سپاه با مردم نگران است 📌 بخشی از سخنرانی در اردیبهشت۹۷| دانشگاه امام حسین(ع) 🌹سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرامی باد ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
◾️گفتاری از دکتر جلیلی به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام ‌ 🔸 حضرت علی علیه السلام در بخشی از نامه معروف خود به مالک اشتر می فرمایند: «خواص و نزدیکان کسانی هستند که به هنگام آسایش بر دوش والی، باری گران‌اند و چون حادثه‌ای پیش آید کمتر از هر کس به یاری اش برخیزند و خوش ندارند که به انصاف درباره آنان قضاوت شود! اینان همه چیز را به اصرار از والی می‌طلبند و اگر عطایی یابند، کمتر از همه سپاس می‌گویند و اگر به آنان ندهند، دیرتر از دیگران پوزش می‌پذیرند! در برابر سختیهای روزگار، شکیبایی شان اندک است. اما ستون دین و ساز و برگ در برابر دشمنان، عامه مردم هستند، پس باید توجه تو به آنان بیشتر و میل تو به ایشان افزونتر باشد.»‌ 🔸کسانی هستند که در «هر دولتی» وقتی اوضاع خوب است بیشترین بهره‌برداری مانند وام‌ها و ... دارند ولی در مواقع بلا و جنگ و ... کمترین کمک را دارند! اگر صحبت از انصاف با مردم در مقابل چنین افرادی بیان شود ناراحت می‌شوند، اگر خطایی بکنند عذرخواهی نمی‌کنند و خلاصه هر دولتی با هر گرایشی بر سر کار می آید می بینید که اینها تغییری نمی‌کنند! شاید اسم آنها را هم ما ندانیم اما دقیقا همین افراد هستند که فساد را مانند موریانه به جامعه تحمیل می‌کند. ویژه‌خوارانی که به تعبیر علیه السلام در شرایط راحتی فقط می‌مکند و در سختی فرار می‌کنند!‌ ‌ 🔸در مقابل این افراد، جماعتی از مردم وجود دارند که به واسطه چنین عملکردی در "استضعاف" قرار می‌گیرند و همین "توده‌ های مردم" هستند که هنگام مقابله با دشمن پای کار می‌ایستند و «عمادالدین» یعنی تکیه‌گاه نظام و اسلام هستند.‌ 📌بخشی از سخنرانی در دانشگاه کردستان | ۲۴ آبان ۹۵ ✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
🔴شهیدی که به دلیل نورانیت چهره، منور نام گرفته بود ◾️شهید عباسعلی کریم آبادی* اینقدر نورانی بود که وقتی وارد اتاق می شد من چراغ را خاموش می کردم دوستان همرزم اعتراض می کردند که چراغ را روشن کن !!! من می گفتم تا وقتی منور هست چراغ لازم نیست . خداوند بدلیل معصومیت ایشان نوری در چهره او قرار داده بود که بهش می گفتیم " منور " وقتی ایشان به درجه رفیع شهادت نایل آمد دوستان برای اعلام خبر شهادت به خانواده ایشان مراجعه کردند پدرشان گفته بود: قبل از اینکه چگونگی شهادت او را بیان کنید چند سوال می پرسم  ۱. عباس آیا سر به تن دارد ؟ گفتیم نه ۲. آیا دو دست دارد ؟ گفتیم نه پدرشان با یک اطمینان خاطر گفت : خیالم راحت شد پرسیدیم چطور؟؟!! گفت : دلیل انتخاب نام عباسعلی این بود قبل از اینکه او بدنیا بیاید خواب آقا ابوالفضل العباس (ع) را دیدم و به همین دلیل نام او را عباسعلی گذاشتم و من اطمینان داشتم که او نیز همانند آقا ابوالفضل العباس (ع) به شهادت می رسد . *راوی جانبازتخریبچی اویس زکی خانی* *شادی ارواح* *طیبه ی شهدا صلوات* 🌿🌷🌷🌷🌿
1_1385280297.mp3
19.92M
🔈صوت سخنرانی : مهمترین درد امیرالمومنین علیه السلام 🔹حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع 🆔 @mahdavi_arfae
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
چگونه در ۱۴۰۰-۱۳۹۶ نسبت به ۹۶-۱۳۹۲، افزایش سالانه ۵۳ واحد-درصدی قیمت دلار و ۶۳ واحد-درصدی قیمت مواد اولیه تورم زا نیست، اما رشد ۳.۴ واحد-درصدی نقدینگی این قدر تورم زا است، با این که نسبت نقدینگی به تولید ۱۸ واحد-درصد کاهش یافت؟ اغراق روی تاثیر نقدینگی برای توجیه شوک قیمت ارز است. 💠 @h_abasifar
شاید بد نباشد بدانید دعوای این روزهای سر چیست؟ سر این معادله است که پولیون در اقتصاد آن را چون آیه قرآن میدانند بیائید ساده به این فرمول نگاه کنیم: MV=PY P سطح عمومی قیمتهاست Y میزان کالاها و خدمات در اقتصادست V سرعت گردش پول‌ست M عرضه پول‌ست Image نقدهایی که به این نظریه شده آنقدر زیاد است که نیازی به بیان آن نیست. از فروض این نظریه گرفته تا نقدهایی که فیسکالها (مالیون) به این نظریه کرده اند. اما من میخواهم از دیدگاهی دیگر این نظریه را بررسی کنم سوال: تورم در این فرمول متاثر از رابطه سه متغیر است. آیا در جامعه هم همین است؟ یعنی آیا تورم در جامعه متاثر از فرهنگ، سیاست، فساد، نرخ ارز، قیمت انرژی،‌ روابط بین الملل و ده ها عامل دیگر نیست؟ یعنی رفتار مردم دهه شصت که نان شبشان را با هم قسمت میکردند با مردم یک جامعه که به خون هم تشنه هستند روی تورم تاثیر یکسان دارد؟ فساد اقتصادی و احتکار چه؟ همانطور که می‌بینید قبل از اینکه این فرمول نوشته شود یک جامعه و یک انسان اقتصادیِ خاصی فرض گرفته شده است. یک انسان و یک جامعه با یک ایدئولوژی مشخص. انسانِ منفعت طلب و جامعه بازاری. جامعه ای که در آن همه چیز کالاست و همه جا بازار. انسانی که هیچ انگیزه غیرمادی ندارد کدام یک از این عوامل فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و ... در این فرمول دیده می شود؟ اگر سرمایه داران انحصار ایجاد کنند در بازار و قیمت را بالا ببرند، این فرمول در موردش سکوت میکند. اگر مردم اهل انصاف باشند یا نباشند این معادله در مورد آن نظری ندارد. چون اساسا انسان این معادله گرگ است همان که هابز میگفت: انسان گرگ انسان است. همان که اسمیت و میل و بنتهام میگفتند: انسانِ لذت جویِ منفعت طلب که فقط به دنبال حداکثر کردن مطلوبیت مادی خود است. شاید بگوئید خب الان همین است. جواب این است که نخیر! اگر چنین انسانی در دنیای امروز تربیت شده است نتیجه این نگاه است نه برعکس! کسانی که سعی میکنند ایدئولوژی هایشان را پشت فرمولهای ریاضی پنهان کنند مهم نیست که مسلمانند یا غیرمسلمان. مهم نیست فریاد میزنند که نئولیبرال هستند یا نیستند. مهم نیست ریش دارند یا ندارند. مهم این است که «علم»ی که از آن دم میزنند سرتا پا ایدئولوژی است. سرتا پا جاهلیت مدرن است! الان ممکن است بگویند خب همین عوامل دیگر را هم میرویم و آمار میگیریم و مدلسازی میکنیم و می آوریم در فرمول :))) اولا که بروید و بیاورید! فعلا که نرفتید! ثانیا باز هم تازه میشود یک گزاره اثباتی. آنجا که قرار است بر اساس نظریه عدالت لیبرالی نسخه بپیچید دوباره پای ایدئولوژی وسط می آید خلاصه ماجرا را دکتر علی سعیدی گفته‌اند و حق مطلب را ادا کرده اند: من به‌جای این‌که به‌دنبال اثبات وجود چیزی به نام اقتصاد اسلامی باشم، می‌خواهم سؤال بنیادین‌تری بپرسم و آن اینکه مگر ما چیزی به نام علم اقتصاد داریم؟ یعنی آیا گزاره‌های بنیادین مکتب لیبرالیسم «علمی» اند؟ مثلا اینکه «بازار آزاد یا رقابت کامل میتواند بیشترین کارایی را برای اقتصاد فراهم کند» گزاره‌ای حاکی از واقع و عاری از هرگونه قضاوت هنجاری است؟ یا نظریه مقداری پول که حجم پول در گردش را با سطح عمومی قیمتها مرتبط میکند، گزاره‌ای اثباتی وفارغ از هرگونه دعاوی هنجاری و ایدئولوژیک است؟ یا نظریۀ عمومی کینز یا تعادل عمومی والراس یا نظریۀ مطلوبیت نهایی یا نظریۀ رفتار مصرف‌کننده یا نظریۀ رفتار تولیدکننده یا نظریات رفاه؛ کدامشان از کدام «واقعیت عینی» سخن می‌گویند؟ آیا جز این است که تمامی این نظریاتی که در کلاس‌های اقتصاد می‌خوانیم و درس می‌دهیم هر کدام به نحوی به‌دنبال تنظیم امور اقتصادی هستند؟ و آیا جز این است که هر کدام از این‌ها از نوع و هستند و امری را و عمل بر خلاف آن را می‌کنند؟ مگر نه این است که از نگاه طرفداران اقتصاد رایج، رسیدن به نقطۀ کارای پارتویی است؟ مگر نه این است که در مواقع تزاحم میان برابری و کارایی، از قواعد رفع تزاحم استفاده می‌شود؟ و مگر غیر از این است که تمام اقتصاد خرد، فقه استدلالی برای اثبات کارایی بازار کاملاً رقابتی در توزیع «بهینۀ» کالاهای خصوصی است و نهایتاً فتوای آقای آلفرد مارشال را در وجوب رساندن اقتصاد به نقطۀ تعادل عرضه و تقاضا مستدل و مستند می‌کند؟ به بیان صریح و ساده، تمام آنچه به‌عنوان «علم اقتصاد» تبلیغ و ترویج می‌شود، چیزی نیست جز فتواهای فقهی علمای لیبرال دربارۀ تعاملات اقتصادی جامعۀ خودشان! سخن پایانی نصیحتی است برادرانه به مهندسین عزیزی که بدون پیش زمینه وارد رشته اقتصاد می شوند: استقلال فکری خودتان را حفظ کنید. همین 💠 @h_abasifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این درسته... فقط کپی پیست کنید... فقط... باور کنید مشکلات حل میشه. اینجا کپی پیست واجبه. ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰جناب آقای مجری؛ پسر آقای قالیباف عذرخواهی کرده و این سفر رو کار غلطی دانسته، بهتره شما و صداوسیما و شبکه قرآن هم کوتاه بیاید 🔰مهمانِ محترمِ شبکه قرآن؛ بهتره برخورد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) با دختر بزرگوارشون بعد از عاریه‌گرفتن گردنبند رو تشریح کنید.. 🔻مردم حق‌الناس مرتکب شدن؟! مردم حق دارن بلکه موظفند رفتارهای غلط و خلاف عرف مسؤولین رو نقد کنند. لابد مجلس و دولت و قوه قضائیه و نهادهایی که با بی‌عرضگی و فساد و دزدی و سکوت و ناکارآمدی هزاران بلکه میلیون‌ها نفر رو به فقر و فلاکت و ناامیدی و بی‌دینی کشاندن در اعلی‌علیین هستند؟!! آبروی مسؤولین آبروست ولی آبرو و حیثیت مردم کشک؟! 🔸آقای قالیباف رئیس مجلسه و تریبون برای پاسخگویی داره، در فضای مجازی هم امکان شفاف‌سازی داره، رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران هم کاملا با ایشون همراه هستند و دارن با شبهات راجع به آقای قالیباف و مجلس رو توجیه میکنن* بازم میگید فرصت پاسخگویی نداشتند؟!! 🌀این‌همه حیثیت مردم توی سطل‌های زباله و صف روغن پایمال شده چندبار شبکه قرآن غیرتی شده؟! ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید @hojre_enghelab
36.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. کابوس بی پایان در تل آویو ♦️نماهنگ دیدنی "یا ذا الکوفیه" (ای صاحب چفیه) که کابوس حضور فرمانده والا مقام، حاج عماد مغنیه و یاران مجاهدش در خیابان های تل آویو را برای صهیونیست ها تداعی می کند. 🔹محصول مرکز آوای انقلاب اسلامی @mawa_ir @Rahnava_ir @IMANI_mohammad
قاضی محترم، دست نگه دار! 🔹دو فرشته، در شکل و شمایل دو برادر، بر حضرت داود پیامبر (ع) وارد شدند و گفتند "ما دو شاکی هستیم که یکی از ما بر دیگری ستم کرده، اکنون در میان ما به حق داوری کن و ستم روا مدار و ما را به راه راست هدایت کن". ♦️یکی از آن دو گفت "این، برادر من است و او نود و نُه میش دارد و من یکی بیش ندارم، اما او اصرار می‌کند که این یکی را هم به من واگذار و در سخن، بر من غلبه کرده است". 🔹همه ظواهر نشان می داد که حق با اوست؛ بنابراین حضرت داود بی درنگ و معطلی گفت "مسلما او با درخواست یک میش تو برای افزودن آن به میش‌هایش، بر تو ستم روا داشته و همان بسیاری از هم نشینان بر بعضی دیگر ستم می کنند". ♦️اما خداوند در قران حکیم می فرماید: "داود دانست که ما او را (با این ماجرا) آزموده ایم، بنابراین در صدد انابه برآمد". اما چرا؟ حضرت داود که ظاهرا درست داوری کرده بود؟ اشکال کار این بود که او بدون شنیدن پاسخ طرف مقابل این دعوا و صرفا بر اساس شنیدن یک ادعا، قضاوت کرده بود. 🔹براستی هر کدام ماها چقدر در قضاوت های متعدد روزانه، همه جوانب یک موضوع را می سنجیم، می کاویم و مراعات دقت و انصاف را می کنیم؟ فضای مجازی، در این مسیر، چقدر یاریگر ما، یا قتلگاه ایمان و انصاف است؟! ✅ "وهل‌اتـیک نبؤا الخصم اذ تسوروا المحراب• اذ دخلوا علی داود ففزع منهم قالوا لاتخف خصمان بغی بعضنا علی بعض فاحکم بیننا بالحق... • ان هـذا اخی له تسع وتسعون نعجة ولی نعجة وحدة فقال اکفلنیها وعزنی فی الخطاب• قال لقد ظـلمک بسؤال نعجتک الی نعاجه وان کثیرا من الخلطـاء لیبغی بعضهم علی بعض الا الذین ءامنوا وعملوا الصـلحـت وقلیل ما هم...". (سوره صاد) @IMANI_mohammad
🗞مطبوعات نه با آزادی مطبوعات مخالفم نه با تنوع آن، اگر طبق آنچه در قانون اساسی هست، مایه روشنگری باشند؛ مصالح کشور را رعایت کنند به نفع مردم قلم بزنند به نفع دین قلم بزنند اما امروز در جامعه مطبوعاتی هستند که تمام تلاش و همتشان برای تشویش اذهان عموم وناامید کردن مردم است ده، پانزده عنوان روزنامه، گویا از یک مرکز هدایت می شوند. این نوع مطبوعات در غرب نیز بی سابقه است یک نوع شارلاتیزم مطبوعاتی هستند، که روزنامه نگاران پیش گرفتند. مطبوعات یعنی مطبوعات سالم نه اینکه لازما طرفدار دولت باشد بلکه از عناد و بد جنسی به دور باشد. 📚بیانات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی ۱۳۷۹/۰۲/۰۱ ✍️محتوای کارشده توسط کانال نقشه راه
9 خبر خوب عبدالملکی برای بازنشستگان و کارگران در دوره جدید
🔴از تویوپت تا لکسوس! سال ۱۹۳۹ میلادی، ژاپن دو شرکت خودروساز آمریکایی جنرال موتورز و فورد را از خاک خود بیرون کرد تا صنعت خودروی ملی ایجاد کند. ژاپنی‌ها می دانستند که هیچ کشوری از نظر صنعتی به هیچ جایی نمی‌رسد مگر اینکه یک صنعت خودروی پیشرفته داشته باشد. و می‌دانستند که تا خودروساز خارجی در کشورشان حضور دارد، خبری از صنعت خودروی ملی نخواهد بود. پس از شانزده سال حمایت تمام قد دولتی و صرف هزینه‌های سنگین، شرکت تویودا (تویوتای فعلی) سال ۱۹۵۵ خودروی تویوپت را تولید کرد. این خودرو اما تبدیل به نماد سرخوردگی صنعتی مردم ژاپن شد. به آمریکا صادر شد اما آمریکایی ها آن را عودت دادند. ۲۵ سال گذشت و صنعت خودروی ژاپن به جایی نرسید. کار به جایی رسید که منتقدان صنعت خودروی ملی، خواهان بازگشت خودروسازان خارجی شدند. اما این گفتمان نتوانست غالب شود و گفتمان تولید ملی همچنان به مسیر طاقت فرسای خود ادامه داد.  اگر امروز می بینیم که شرکت تویوتا برند نخست خودروسازی جهان است، باید بدانیم این موفقیت نه از طریق مشارکت با فورد و جنرال موتورز به دست آمده و نه یک شبه حاصل شده است. تویوتا مسیری طولانی برای رسیدن به این نقطه پیموده است. خودروسازی در کشور ما به همان مرضی دچار است که زمانی خودروسازی ژاپن گرفتار بود. آنها فورد زده بودند، ما پژو زده‌ایم! آنها از شر بیگانه خلاص شدند و ۶۰ سال بعد لکسوس را تاسیس کردند. یک تصور غلط درباره صنعت خودروی ایران وجود دارد و آن اینکه "خودروسازان ما تحت حمایت شدید دولت هستند". این گزاره از اساس اشتباه است و آن را باید به این شکل اصلاح کرد: "خودروسازان فرانسوی و مشخصا پژو-سیتروئن و رنو تحت حمایت شدید دولت ایران هستند". امتیازات متعددی چون انحصار و... که تصور می‌شود برای خودروسازان ایرانی وجود داشته، در واقع برای خودروسازان فرانسوی بوده است. خودروسازان ما خودرو نساخته‌اند. خودروی فرانسوی را برای فرانسوی‌ها سر هم کرده و به ایرانی‌ها فروخته‌اند. یکی دو سال پیش برای بازدید از خط تولید یک شرکت خودروسازی رفته بودم. مسئول یکی از خطوط مونتاژ می‌گفت قطعات ما در گمرک گیر کرده است. گفتم چرا؟ گفت چون روی تمام قطعات وارداتی، آرم یک قطعه‌ساز داخلی حک شده و گمرک می‌گوید این چجور کالای داخلی است که دارد وارد می‌شود؟! مشکل دیگر صنعت خودروی ما، همین مافیای قطعه‌سازی است که در واقع واردکننده قطعات و مونتاژ کار است، اما خود را تولیدکننده جا زده است. در یک کلام، ما خودروسازی نداریم، در یک سطح مونتاژ قطعات داریم، در سطحی دیگر، مونتاژ خودرو.# این مسئله نه در سطح ایران خودرو و سایپا قابل حل است، نه حتی در سطح وزارت صمت. مسئله، یک مسئله ملی است و بسیج همه ظرفیت‌های علمی، دانشگاهی، صنعت دفاعی(سرریز فناوری‌های تحصیل شده در صنایع دفاع) و... را می‌طلبد و این اقدام فرابخشی، صرفا با فرماندهی شخص رئیس‌جمهور ممکن است. ما اگر از شر مونتاژکاری خلاص شویم و عزم تولید کنیم، یقین بدانیم در مدتی بسیار کوتاه‌تر مسیر پیشرفت این صنعت را خواهیم پیمود. جایی که ما امروز قرار داریم، به قله بسیار نزدیک تر از جایی است که ژاپن در آن روزها قرار داشت. پیشرفت، صبر و تلاش و هزینه و مجاهدت می‌خواهد. با مصرف کردن خودروی خارجی از محل صادرات نفت یا با مونتاژ پژو و رنو ما هرگز طعم شیرین پیشرفت را نخواهیم چشید. لیبرال‌های ایرانی که مخالف تولید داخلی‌اند، از پیشرفت فقط خوشگذرانی با پول نفت و تولید بیگانه را می‌فهمند. ما همچون ژاپن که فورد و جنرال موتورز را بیرون کرد، پژو و رنو را بیرون نکردیم. به ما وعده خودروساز شدن با مشارکت خارجی را دادند، اما وابسته و عقب‌مانده نگه‌مان داشتند. الحمدلله که با تحریم‌ها فرانسوی‌ها از ایران رفتند. کاش صبر و اراده‌ای که در مسئولان و مردم ژاپن بود... برای پیمودن مسیر پیشرفت در مردم و مسئولان ما هم به وجود آید. آیا روزی می‌رسد که امثال مهندس آرین به مدیریت خودروسازی ما منصوب شوند و ظرفیت‌های مالی، دانش بنیان و دانشگاهی کشور موظف شوند در خدمت این صنعت راهبردی قرار گیرند تا خودروی پیشرفته ایرانی تولید شود؟ مردم ما هم دلسوزند، هم صبور، هم فهیم. اگر این عزم را در مسئولان کشور ببینند، اگر بسیج ظرفیت‌ها و اراده‌ها را ببینند، اگر پیش روی آنها چشم‌انداز دقیقی ترسیم شده و زمان‌بندی مشخصی پیش چشم‌شان باشد، شک نکنیم برای پیشرفت خودروسازی ایران از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. دکتر سید یاسر جبرائیلی 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلمی جدید از فائزه هاشمی و اهانت به امام حسین (ع) که حقیقتا برای بهایی ها هم این مرحله قفله! آقای دادستان لا اقل ما رو بازداشت و محاکمه کنید بدونیم هستید‼️ آخه اینهمه سکوت طبیعی نیست‼️ ✍ قصد انتشار کفریات این موجود پلشت رو نداشتم اما یک نکته ای ذهنم رو حسابی مشغول کرد. فائزه هاشمی یک شبه و به تنهایی به این درجه از گمراهی و شرارت نرسید . وقتی هاشمی رفسنجانی در خاطراتش مینویسد در عاشورا و تاسوعای سال ۷۱ با خانواده میرفتن سد لتیان تفریح ،باید انقلابیون به فکر فرو میرفتن که اینها دیگر چه دین و مذهبی دارند در روزی که حتی ارمنی ها هم برای امام حسین عزادارند ،چرا هاشمی رفسنجانی و خانواده اش به تفریح میروند و با افتخار هم در کتاب خاطراتش ماجرا را مینویسد؟ اینها در ۴۰ سال گذشته در انقلاب ما و در راس نظام دینی ما چکار میکردند؟ 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 حتماً ببینید/ تحلیلی بر تحولات منطقه ⁉️ نقشه راه آمریکایی ها در اختلاف افکنی بین ایران و افغانستان چیست؟ آیا باید منتظر شکل گیری داعش جدید در افغانستان بود؟ 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
ما اگر با اختلاسگر مشکل داریم صد برابر با فتنه‌گر و منافق مشکل داریم بگذریم که امثال کرباسچی و حجاریان و نعمت زاده و جهانگیری و زنگنه و آخوندی که به خودی خود باعث و بانی ۸۰ درصد دزدی‌ها و اختلاس‌های بعد از انقلاب هستند اصلاح‌طلب بودند! 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
CQACAgQAAx0CWwayaQACZ9xiZPOZR28iLMl3D8y56dZVBeuI1QACxAsAArDmKVM_VX0Vw6WvhCQE.mp3
6.5M
🎙توضیحات عباس موزون مجری و تهیه کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» به مخالفان و منتقدان برنامه ✅کانال زندگی پس از زندگی👇 https://eitaa.com/joinchat/1979252750C33ed740bf9
🔴 شهادت می‌دهم: بواسطه تحقیق ومطالعاتی که این روزها، روی برخی از ‎ ها دارم وپیگیر چندپرونده تخلف وفساد هستم، متوجه شدم که دردولت قبل، اعضا وجوانان حزب کارگزاران وجریان اصلاحات و فعالان مجازی این جریان، به صورت گله‌ای در هیئت مدیره‌ها و مناصب مهم پتروشیمی‌ها منصوب شده‌اند! 🔹دلیل اصلی حملات پایگاه رسمی حزب کارگزاران سازندگی به آقای ‎ و دولت جدید همین است که با سروصدا و پروپاگاندای رسانه‌ای می‌خواهند جلوی تغییر هیئت مدیره‌های سیاسی و کارنابلد و افرادی که با لابی و رانت به مناصب مهم رسیده‌اند را بگیرند! روزنامه اعتماد هم اینگونه تیتر زده! 🔸برخلاف اکثر وزرا که به نمایندگان حسابی حال داده‌اند اما ‎ هم مقابل نمایندگان ایستادگی داشته هم مقابل برخی جریانات سیاسی! داود مدرسیان
🔵 دقیقا یعنی همین ؛ یعنی اینکه انقلاب و انقلابی را از زیر پای اصول‌گرایی و محافظه‌کاری و قدرت‌طلبی و انحصارگرایی بیرون بکشی* یعنی وقتی کثافت‌کاری‌های جریانِ به‌ظاهر مذهبی پای ولایت نوشته میشه بهت بربخوره 🔖انتشار تعداد تیربرق‌های نصب‌شده پس از انقلاب هم زحمتش با شما🍭 ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید @hojre_enghelab