🔺دلیل اصلی مخالفت با پولطلا چیست !؟
🏅پاسخ این پرسش کلیدی را آقای دکتر رسول #بخشی در همایش تخصصی پولطلا 1400 بیان کردند.
#گروه_معیشت_و_اقتصاد_متا
@MataNevesht BinesheTamadoni.ir
آقای فضائلی ، چرا مطلب شخص خودتون رو توی کانال خامنه ای دات آی ار گذاشتین ؟
مگه قرار نیست این کانال مطالب شخص رهبر عزیزمون رو منتشر کنه ؟! با چه حقی توییت خودتون رو اونجا گذاشتین؟!
از کارهایی که در پخش یا عدم پخش سخنان آقا دارین انجام میدین هم خیلی شکایت داریم ( مثالش همین سخنان که امروز منتشر شد و مال بیست شهریور بود و چقدر میتونست جلوگیری کنه از ورود ورزشکاران به فضای اغتشاشات) ولی از انتشار مطالب خودتون در کانال مربوط به رهبر نمیشه گذشت!
لطفا توییت رو حذف و عذرخواهی کنید .
#لبیک_یا_خامنه_ای
✅عدالتخانه#فریاد_مستضعفین
🆔 @edalatkhane
🔻دربارۀ حالِ کنونیِ عزتالله ضرغامی
🖋 مهدی جمشیدی
۱. ما با یک «نسلِ مدیریّتیِ فرسوده» مواجه هستیم که خسته شدهاند، کم آوردهاند، بیش از این نمیتوانند، و شاید نمیخواهند مسیر انقلاب را ادامه بدهند. ازاینرو، «تظاهر به روشنفکری» میکنند تا شاید بدنۀ اجتماعی بیابند و کیسهای برای آیندۀ سیاسیشان بدوزند. تصوّر کردهاند که مسیر قدرت، از رهگذر «چنگکشیدن به چهرۀ ارزشها» میگذرد و هرچه که «سیمای منتقدانه» از خود بتراشند و سخن باطل ببافند، بازار مخاطبشان، داغتر و پُررونقتر خواهد شد. همان راهی را میروند که عدّهای رفتند و چند صباحی بر کرسی قدرت تکیه دادند و اینک خانهنشین و متروک و مطرود هستند. مثال عینیاش علی لاریجانی. عاقبت خوشرقصیهایش برای جریان غیرانقلابی جز این شد که اکنون خاکسترنشین است و ورشکسته سیاسی به شمار میآید؟!
۲. اینان به این اندازه از حضور در قدرت، راضی نیستند. بیشتروبیشتر میخواهند. دیدید که چگونه صف کشیدند برای ریاستجمهوری. گویا بازنشستگی ندارند؛ اگرچه در قدرت هم که بودند، «نشسته بر کرسی» بودند، نه «ایستاده در میدان». چرخۀ باطل ساختهاند و سیری ندارند. معدۀ قدرتخواهیشان، بیاندازه اتساعپذیر است. اگر آیتالله خامنهای از «چرخش قدرت» سخن نمیگفت و در بیانیۀ گام دوّم انقلاب، «جوانان مؤمنِ انقلابی» را به عرصۀ حکمرانی فرانمیخواند، بیش از اینها گرفتار این جماعتِ تکراری و تمامنشدنی میبودیم.
۳. کمکم دارند «ریزش» میکنند. چیزهای که میگویند، نشانگر «اتّفاقات باطنی»اشان است. امّا مسأله این است که سقوطِ «خودشان» را به «جامعه» نسبت میدهند و در لفافۀ «جانبداری از جامعه»، آن را «متهم» میکنند؛ متهم به عبور از ارزشهای دینی و تفکّر انقلابی. میگویند جامعه، دیگر کشش انقلابی ندارد و از راه رفته، بازگشته؛ میگویند جامعه، دچار تغییر ارزشی شده؛ میگویند جامعه با انقلاب، زاویه پیدا کرده است. حال آن که این اوصاف و احکام، جملگی بازگویی حال درونیِ خودِ اینان است و نه جامعه. «خودشان» را توصیف میکنند، امّا رندانه و زیرکانه، سقوط و ریزش خودشان را به «جامعه» نسبت میدهند. شدهاند «زبان جامعه». میهراسند از اینکه بگویند «ما» استحاله شدهایم. میخواهند جامعه را نیز در انحطاط فکریِ خویش، «سهیم» و «شریک» کنند تا هم خود را توجیه کنند و هم دستاویزی برای فشار بر حاکمیّت بیایند. همان سخن حجاریان است؛ فشار از پایین ... .
۴. هنوز درنیافتهاند که مردم، الگوی مدیریّتیِ «حاجقاسم سلیمانی» را میپسندند که با وجود حضور چهلساله «در قدرت»، هیچگاه «بر قدرت» نشد و ایدئولوژی انقلابیاش رقیق نگشت. نمیفهمند «عیانسازی وابستگی به ارزشها»، فضیلت نه نقطۀ ضعف. البتّه حتّی برای توجیه خویش، دست تصرّف و تحریف به سوی حاجقاسم نیز دراز کردند تا او را «غیرانقلابی» و «منتقد» جلوه بدهند، امّا در همان آغاز راه، آیتالله خامنهای برآشفت و گفت عدّهای سعی نکنند وی را «زاویهدار با انقلاب» و «بریدۀ از ارزشها» نشان بدهند؛ چراکه وی یک «انقلابی اصیل و ریشهدار» بود. حاجقاسم، آکندۀ از «محبّت» و «خوشبینی» و «ملاطفت» بود، امّا برای «جذب مخاطب به سوی ارزشها»، نه برای «سیّالسازی ارزشها» و «نسبیکردن مرزهای انقلابی». درونِ حاجقاسم، سرشار از «جزمیّت» و «قطعیّت» بود، ولی در عین حال، «گفتگو» و «مدارا» میکرد و اهتمام بر «جذب» داشت. در آنجا نیز که حس میکرد کسانی بهطور عامدانه در پی «تقابل با انقلاب» هستند، ابرو در هم میکشید و چشم میدراند و با عتاب و تلخی سخن میگفت؛ چنانکه با حسن روحانی چنین کرد و او را به عقب راند. حاجقاسم سلیمانی، هم «دافعه» داشت و هم «جاذبه».
۵. جملهای که ضرغامی نوشته، وی را در وادی «خواص اغواگر» نشانده است. میخواهد «واقعیّت اجتماعی» را تحریف کند؛ همان واقعیّتی که مردم در متن آن زندگی میکنند؛ آن هم در اوج جنگ روایتها. در واقع، مرتکب خیانت جنگی شده و از پشت، خنجر زده است. چون میداند «بازی روایت»، کارساز و فتنهافکن است، بر آن است که «بازیسازی» کند و خود را به «دیگریهای گذشته»، نزدیک سازد. در پی «جایابیِ جدید» است برای آیندهای که دور نیست. نیاز دارد به چهرۀ تازه و متفاوت با گذشته. این «نیاز سیاسی»اش را درک میکنم، و نهفقط من، که هر مخاطبی میفهمد او در چه مداری و با چه هدفی به حرکت درآمده است. ازاینرو، کسی او را «باور» نخواهد کرد و این مواضع، حاصلی نخواهد داشت جز فروغلتیدن در مرداب انزوای سیاسی و حاشیهنشینیِ اجتماعی. گوارای وجودش اینهمه بیتدبیری در تدبیر خویش.
۶. بسیجیها و انتظامیها در خطّ مقدّمِ نبرد، مظلومانه در خون خویش غوطهور میشوند و اینان در پشت جبهه، گرای پیشروی و نقطهزنی به رسانههای دشمن میدهند.
آقای رئیسی، قصد عزلِ این منصوبِ نابجا را نداری؟!
#حجاب
#زن_عفت_افتخار
@edalatkhane
🚨پیج اینستاگرام رئیسجمهور کماکان داره پخت میکنه!
📲خود دولت اینستاگرام رو فیلتر کرده رئیس دولت هم با فیلترشکن وارد شده!
🔵صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
@hojre_enghelab
🚨تجاوز به ذهن مخاطب!
🔹️فضای مجازی (بهویژه اینستاگرام)
نسلی(چه مذهبی چه غیرمذهبی) را تربیت کرد که حوصله اندیشیدن ندارد، تحلیلش بر پایهٔ تصاویر شکل میگیرد، #هیجانات و #لحظهها برایش تصمیمسازی میکند، رغبتی به تحقیق و کتابخوانی و مطالعات طولانی ندارد. در این جهان بیانتها، بیرحم و کمعمق، بهجای محاجّه و استدلال علمی،
کلمات و تکجملهها و توئیتها و هشتگها تعیینکننده هستند؛
به جای گرفتن دست مخاطب، چشم او را میبندند..
🔸چند خط استوری و تصویر و فیلمهای کوتاه به راحتی مخاطب را فریب میدهد و بین او و حقیقت دیوارکشی میکند!
📲 وقت بگذارید و به تبلیغات همین کانالهای ایتا دقت کنید!
📛لحظهٔ آتشگرفتن بسیجی
📛لحظهٔ کشیدن چادر
📛لحظهٔ انفجار
📛هماکنون کشورمان داغدار شد
📛لحظهٔ برهنگیِ... و... و... و...
🔶 به همین سادگی
رسانهٔ متجاوز، کمعمق و تهی از عقلانیّت
خلاصه میشود در
ناسزاگویی به یک جناح خاصّ،
دفاع مطلق از جناح مقابل و منتظرنگهداشتن مخاطب برای #لحظهها‼️
🔹️اینچنین رسانهای قدرت #تحلیل و تمییز حق از باطل را از مخاطب میگیرد، از #ریشهها(ریشهٔ بحرانها و راهبردها حرفی به میان نمیآورد،
مانند یک شعبدهبازِ حرفهای،
با ایمیجهای مملوّ از هیجان، بیننده را هیپنوتیزم میکند و قدرت تصمیمگیری درست را از او میگیرد.
🌀خود را از اسارت این رسانههای بیرحم خلاص کنید و
اختیار ذهن و دلتان را به آنها ندهید
#رسانهٔ_صادق
🔵صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
@hojre_enghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢با دقت ببینید
🔹میگوید:جلوی مغازه بودم به محض اینکه کانکس را آتش زدند،از خانه زنگ زدند و همین را تعریف کردند!
🔹آن کسی که کانکس را آتش زده در اوجِ قطعیِ اینترنت،سیمش به سعودی اینترنشنال ها وصلِ وصلِ وصل بوده...
🔹برخی درهمین آشوبها از "تلویزیون سعودی اینترنشنال" رمزارز دریافت کرده اند.
✍️آقای تحلیلگر
.
📡@news_fath
5.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اصلاح عقبنشینی نیست!
🔹با آرام شدن آشوبها بعد از منتشر شدن خبر فوت مهسا امینی، حالا کارشناسان و نخبگان از نگاه خود، این حوادث را تحلیل کردهاند. ریشهها، نوع برخورد با این اتفاقات و پیشبینی اوضاع و احوال جامعه بعد از این اعتراضات محور صحبتهای این کارشناسان بودهاست.
.📡@news_fath
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۱۷ هزار دروغ در ( ۳ هفته! )
🔸 بررسی عملکرد رسانههای معاند فارسی زبان نشان میدهد این رسانهها بیش از ۱۷ هزار خبر دروغ در طول سه هفته دربارهی اتفاقات اخیر ایران منتشر کردند.
📡@news_fath
🔴 سیانان هم از هشتگسازی رباتیک شاکی شد!
🔸سیانان در مطلبی با تیتر «جنگ روایتها درمورد ایران در شبکههای اجتماعی»، نقدهای جدی به موجودیت این ترند مطرح و آن را زیرسوال برد.
🔸سیانان به قطعیت رسیده که موج هشتگی مهسا امینی در فضای توئیتر، مصنوعی و باتمحور است و در اینجا به یک سوال اصلی رسیده: چه کسی پشت این همه فعالیت توئیتری برای هشتگ مهسا امینی است؟!
🔸این دستهها شامل مهاجران، حامیان تغییر رژیم از جناح راست و محافظهکار آمریکا تا اسرائیل و درنهایت مجاهدین خلق (منافقین) ساکن در آلبانی هستند.
🔸این شبکه درباره مجاهدین خلق (منافقین) مینویسد: «این گروه، قطعا قبل از درگذشت مهسا امینی، در دستکاری رسانههای اجتماعی فعال بوده است.»
📡@news_fath
🔴 سیانان هم از هشتگسازی رباتیک شاکی شد!
🔸سیانان در مطلبی با تیتر «جنگ روایتها درمورد ایران در شبکههای اجتماعی»، نقدهای جدی به موجودیت این ترند مطرح و آن را زیرسوال برد.
🔸سیانان به قطعیت رسیده که موج هشتگی مهسا امینی در فضای توئیتر، مصنوعی و باتمحور است و در اینجا به یک سوال اصلی رسیده: چه کسی پشت این همه فعالیت توئیتری برای هشتگ مهسا امینی است؟!
🔸این دستهها شامل مهاجران، حامیان تغییر رژیم از جناح راست و محافظهکار آمریکا تا اسرائیل و درنهایت مجاهدین خلق (منافقین) ساکن در آلبانی هستند.
🔸این شبکه درباره مجاهدین خلق (منافقین) مینویسد: «این گروه، قطعا قبل از درگذشت مهسا امینی، در دستکاری رسانههای اجتماعی فعال بوده است.»
📡@news_fath