eitaa logo
ملت قوی✊🇮🇷
189 دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
32.9هزار ویدیو
360 فایل
"ملت ایران بایدقوی شود و راهی جزقوی شدن ندارد".امام خامنه ای زیدعزه 🔸تنها راه تقویت ملت ایران بکارگیری صحیح از همه استعدادهای کشور و پس زدن جریانات چپ و راست از تعیین سرنوشت ملت به وسیله احیای نهضت #بسیج‌مستضعفین است. https://eitaa.com/Mellate_ghavi
مشاهده در ایتا
دانلود
❌قصه پر غصه شورای هماهنگی تبلیغات ۱۳ آبان ۲۲ بهمن روز قدس و... هوای سرد ، زیر برف و باران هوای گرم ، زیر تیغ آفتاب پیر مرد ،پیر زن، جوانان ، بانوان با بچه در بغل در هر شرایطی مردم با هزار بدبختی میان توی میدون تا به فریاد رهبرشان لبیک بگن و پای ارمانهاشون بایستند. ⭕️این همه فرصت همت و حماسه با یک مدیریت ضعیف تبدیل میشه به یک تهدید . ⛔️شعارهای نامناسب (مرک بر بی حجاب) ⛔️مداحیهای احساسی ⛔️صوت نامنظم و دهها مورد دیگه فرصت حضور مردم رو تبدیل میکنه به بغض و غیظ و سرگردانی حضار ، تبدیل میکنه به طعنه به مدل مدیریت انقلابی ، تبدیل میکنه به گفتمان ناکارامدی نظام و... ❌تا کی قرار است جوانگرایی ذبح در ابقاء مدیران مسن و ضعیف بشه ؟ ◀️جناب آقای سلطانی ،شما که حقیقتا برای انقلاب زحمت کشیدید و آبروی خود را فدای نظام کردید ، این بار هم شجاعت به خرج بدید و با استعفای خودتون دل یک ملت رو شاد کنید ◀️بگذارید تا نمردیم طعم راهپیمایی و تجمع در شان مشهد الرضا را بچشیم ... ◀️بگذارید با آمدن جوانها به عرصه مدیریت شورای هماهنگی ، باور کنیم که فریاد جوانگرایی رهبری برای شما کشک نیست ... ◀️بگذارید با آمدن فکر و خلاقیت تازه ، کارآمدی نظام بیش از پیش جلوه کند ◀️بگذارید با توجه به جوانان ، امید در آنها زنده شود و به منویات آقا در بیانیه گام دوم توجه شود . ◀️بگذارید مدیریت فرتوت سه دهه گذشته ، با اقتضائات زمانه به روز رسانی شود ◀️بگذارید به جای اهانتها و جسارتا در کف خیابان دعای مردم بدرقه راهتان باشد ❌مراسم ۱۳ آبان امسال مشهد رابه چند جوان بسپارید . ✅عدالتخانه 🆔 @edalatkhane
🔹جنگجوی مبارز و معلم اخلاق، دو تصویر انحرافی از پیامبر اکرم ص! ✍ 🔻صوت سخنرانی eitaa.com/m_amin_rezai/2798 eitaa.com/joinchat/3252879362C12bea3a2ca
عدالتِ آزادی آفرین 1⃣ از اسامی خداوند، "الحَکَم العدل"(حاکم عادل) است. درباره اش در ادعیه می خوانیم: "تو منزهی از اینکه از تو ترسی باشد، جز از ناحیه عدالتت"! • عدالت هم امر ترس آوری نیست. انسان در حقیقت از خودش می ترسد؛ که از حدود خود به حقوق دیگران تجاوز کند.۱ 2⃣ حکومت هرچه به این ترازِ الحَکَم العدل نزدیک تر شود، الهی تر است. مردم در آن از حکومت نمی ترسند بلکه از خودشان می ترسند.۲ 3⃣ ترس مردم از حکومت ها، بخاطر تخلف حکومت هاست. بخاطر آن است که دولت و سازمان امنیت و پاسبانش به ملت زور می گفت؛ از آن طرف بین مقامات حکومت و مردم در رسیدگی به تخلف فرق است! این دو، عامل ترس مردم از حکومت(اختناق) است. 4⃣ هرچه حکومت، عدل بیشتری درباره خود و کارگزارانش اجرا کند؛ ترس مردم از آن کمتر می شود(رفع اختناق). متقابلاً ترس نسبت به خود، بیشتر می شود(تامین آزادی قانونی شهروندان). ⬅️ پس عدالتِ حاکمیت بخصوص درباره خود و صاحبان قدرت و ثروت، عامل رفع اختناق و آزادی آفرین برای مردم است. *۱* این تئوری حِکَمی توسط پیامبر(ص) و علی(ع) تحقق عینی یافت. *۲* بیانیه شورای تامین سیستان و برخی تصمیمات و وعده های آن درباره حوادث ۸مهرماه حرکتی بدین سمت است.۳ کاش زودتر با اجابت درخواست نماینده ولی فقیه انجام می شد.۴ ..................................... ۱. https://lib.eshia.ir/50006/1/19 ۲. yun.ir/2qcuuf ۳. yun.ir/1rt1wf ۴. https://eitaa.com/mohami_ir/39 محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
🕰 آیه ای برای فتنه ها ▫️چکیده ای از سخنرانی در دانشگاه علم وصنعت تهران/ دانشگاه شیراز ✔️ هرفتنه و التباسی حصحصه ای دارد! آیه۵۱ یوسف کلمه اسرار آمیزی دارد:"اَلآن حَصحَصَ الحَقُّ" الان حق آشکار شد! یوسف ازاول معصوم بود. برای گمان سوء احتمالی، پارگی پیراهن از پشت و شاهد و... هم آمد؛ اما وقتی این معصونیت، به مظلومیت رفتن به زندان(۷سال) انجامید، بعد از آن در مجمع زنان گفته شد: الآن حَصحَص الحق! ⬅️هرجا التباس و اشتباه، قاطی شدن باطلی در حقی، ودر یک کلمه فتنه ای باشد؛ الآن حصحص الحقی دارد،یا باید داشته باشد؛ مقداری تدبیری مقداری تقدیری و ربانی. ⬅️ شهادت مظلومانه زن و کودکان در الآن حصحص الحق فتنه۱۴۰۱ بود! ❓مگر درماجرای مهسا امینی وپس از آن چیزی از التباس، قاطی شدن حق و باطلی بود؟! ❗️برای بعضی نه! اما یک جامعه باید منتظر هم بمانند. بعضی دیرتر میرسند، دیرباورترند، منابع اطلاعات شان از دیگران است، به رسانه خودی و حتی مسئولین بی اعتمادند. ❗️بعضی بستره ها هم بود، شکاف نسلی، گسل جنسیتی و مذهبی و...؛ بالتبع انتقادهایی از برخی رویکردها و عملکردها در حوزه زنان، حجاب و...بود. اینها اقلا بنظر آن شهروندان حق و مانع دیدن باطلِ دشمن می شد. ✔️ ۵ضلعیِ معنای حصحصه: این کلمه رازآلود فقط یکبار در قرآن آمده و پنج لبه معنا دارد که برای ما مشکل گشایی می کند: 1⃣ ظهور بعد از خفاء و کتمان۱ عکس های سلفی ما -که درصدی هم در حباب رسانه می افتد- با عکس ماهواره ایِ مثل رهبر انقلاب یکی نبود! بسیاری از ما، عاملیت و فاعلیت تحرکات خیابان را همان گسل ها و انتقادها و اعتراض ها می دیدیم. دشمن هم وجود خود را کتمان می کرد، حداکثر در بازتاب رسانه ای خیابان و کشاندن به مجامع بین المللی رو بازی می کرد. ⬅️ ماجرای شاهچراغ شد: الآن حَصحَص الحق! جای کتمان نماند که داعش(دشمن نشان دار)جنایت کرد. ❓آشوب خیابان متاثر از مخالفان اروپایی و برلین بود نه داعش؟! ❗️همان وقت که پلیس آتش زدند و علیرغم بردباری بیشتر نیروی انتظامی خشونت بیشتر(رفتاری و زبانی) نشان دادند؛ برای بعضی شباهت به دشمن -نه هم وطن- معلوم شد؛ اما بعضی هنوز...! ماجرای شهید کاملا شبیه کار یک دشمن بود؛ اما دشمن باید با نشان رسمی خود می آمد تابعضی باور کنند. شاهچراغ چنین شد! 2⃣ جدا کردن حصه و نصیب حق از باطل۲ درحصحصه باید حصه و سهم باطل معلوم شود. ❓در هم -دربیانیه شورای تامین- بی گناهانی کشته شدند؛ چرا برای آنها نشد؟! خون شیرازی و شیعه رنگین تر از زهدانی و سنی است؟! کشته شاهچراغ شهید است و مسجد مکی نه! ❗️هرگز! خون هر بی گناهی محترم است. خون ریخته شده بی گناه دو وجه دارد: - وجه نزد خدایی: که فرقی نمی کند و خداوند برای هردو منتقم است و ولیّ دم یا دیه قرار داده است. - وجه برای ما: کارکرد اجتماعی خون های ریخته شده مثل هم نیست. در زهدان نمی شد دست گذاشت کدام بی گناه و کدام فرد مسلح یا حمله کننده به پاسگاه بود؛ اما در شاهچراغ یک اسلحه به دست بود و یک حرم بی پناه و بیگناه! ⬅️ لذا شهدای شاهچراغ الآن حصحص الحق ماجرا شدند.۳ 3⃣ باطل را زائل هم می کند۴ در حصحصه، حق فقط آشکار و از باطل متمایز نمی شود؛ بلکه باطل را هم رسوا و زائل میکند. ❗️شهدای امنیت هم شهید بودند. اینبار اصلا بخاطر تدبیر انتظامی و مقابله با کشته سازی، شهدای امنیت به شکل معنا داری بیشترند. اما آن شهیدان عزیز کل جامعه را به حصحصه نرساندند! برای بعضی این بودکه: در درگیری و آشوب اینها میزنند، آنها هم میزنند؛ طبیعی است برخی از این طرف هم کشته شوند! ⬅️ اما در عملیات تروریستی شاهچراغ، کشتن زن و بچه و پیر و جوان در حال غفلت(ترور) آنهم با آن وضع که بروی و برگردی و تیر دوباره بزنی و...! کودک شیرخوار وبچه دبستان، شهادتش کارکرد اجتماعی متفاوتی از شهادت مرزدار و پلیس دارد؛پس: الآن حصحص الحق! 4⃣ ثبات و استقرار حق را هم در پی دارد۵ در حصحصه، حق باید به ثبات و استقرار هم برسد. مثل یوسفی که نه فقط تبرئه شد بلکه در حصحصه، امین و عزیز مصر هم شد. ⬅️ ماجرای شاهچراغ و نوع شهادت آن عزیزان، ملت را به صحنه آورد؛ رمز همیشگی استقرار حقِ در این ۴دهه، حضور میلیونی مردم بوده است که دوباره شد؛ پس: الآن حصحص الحق! 5⃣ تکرار ظهور۶ از دیگر ویژگی های حصحصه این است که امری را درظهور و تبیّن خود، پس از تکرارها به ظهور نهایی می رساند و پس از آن هم تکرارش می کند. ظهور معصومیت یوسف از بدو ورود تا پس از زندان را به رخ می کشد و به اوج خود (تبرئه و امین مصر شدن) می رساند و بعد هم پاکی او را تکرار می کند. ⬅️ شهدای شاهچراغ، نمادی می شود برای التباس های بعدی! مرز مراقبتی در ذهن ایرانیان می شود که مراقب باشند: انتقاد و اعتراض اگر به درگیری یک ماهه خیابان رسید راه برای تروریست ها باز می شود! از این حیث هم: الآن حصحص الحق! ☑️ @m_ghanbarian
📎 پاورقی: ۱.یقال حصحص الشئ: اذا ظهر بعدخفاء او تبیّن بعد کتمان ۲.اشتقاق از"حصه" = نصیب و قسمت. بانت حصه الحق و جهته من جهه الباطل ۳. در سیره امیرالمومنین(ع) هم بین کشته "الهائشات"(فتنه ها و درگیری های شبانه و...) و "الغارات" یورش های تروریستی به شهرها و بی پناهان فرق است. برای دومی بود که فرمود اگر کسی بشنود و بمیرد ملامتی ندارد! ۴.الحاصه: مایَحُصّ شعرها: یحلقه کله فیذهب به/ ناقه حَصّاء : لیس علیها وَبَر ⬅️ ظهوره ظهوراً یُذهب الباطل ۵.در معانی حصحص: الحرکه فی الشئ حتی یستقرَّ فیه و یستمکن. ۶. حصحص فعل ثنائی مکرر بر وزن فعلل است و این صیغه دلالت بر تکرار حدوث فعل می کند. ☑️ @m_ghanbarian
🔺جالب گفته و دقیق ، نظر شما چیه؟! 🔰مطالبات قم https://eitaa.com/joinchat/3720806471Cd7292940ca
⭕️مسئولان فرهنگی و امنیتی! آقایان شورای تأمین استان...! 🛑مبادا در تصمیم‌گیری هایتان، متأثر از فضای کشور که آلوده به جنگ روانی دشمن است شوید! ❌در عصر ، حساب از دیگر استان ها جداست و متأثر از جیغ های عاشقان فحشا و فضا سازی های رسانه های شیطانی نمیشود... 🔰مطالبات قم https://eitaa.com/joinchat/3720806471Cd7292940ca
🔴 آگاهی سیاسی مردم، مقدمه اقتدار دولت‌ها 🔻منابع قدرت دولت‌ها، دو دسته‌اند: 🔹الف) منابع محسوس: منابع محسوس قدرت دولت را می‌توان از لحاظ کمّی و عدد و رقم، بررسی کرد. این منابع عبارتند از: 1⃣ موقعیت جغرافیایی: میزان دسترسی به دریاها و خشکی و کوهستانی و ... 2⃣ وسعت سرزمین 3⃣ منابع طبیعی 4⃣ توان اقتصادی: تولید ناخالص ملی، درآمد سرانه، مصرف انرژی، تولید روزانه مواد صنعتی، نیروی کار، سطح مهارت‌های فنی نیروی کار، توان تبدیل صنایع مصرفی به تولیدات نظامی 5⃣ توان نظامی: جمعیت ارتش و تجهیزات پیشرفته 6⃣ جمعیت: اگر همه چیز متعادل باشد جمعیت زیاد توان دولت را بالا می‌برد. 🔸ب) منابع نامحسوس: تجزیه و تحلیل این منابع به صورت کمّی کار آسان و راحتی نیست چون شاخص‌ها کیفی هستند. عبارتند از: 1⃣ اراده تخصیص منابع برای عموم مردم، برای رسیدن به اهداف ملی؛ از طریق مکانیزم‌های سیاسی اقتصادی نه استفاده از زور 2⃣ روحیه، انضباط، لیاقت و کیفیت نیروهای مسلح: یک ارتش هرچقدر جمعیت زیاد و تجهیزات پیشرفته داشته باشد اما دارای روحیه، لیاقت و انضباط نباشد، بسیار بی‌اثر خواهد بود. 3⃣ توان بالقوه اتحاد دولت در داخل و خارج: آمادگی دولت برای برقرار اتحاد و انسجام داخلی بین مردم خود و همچنین اتحاد و ائتلاف با دولت‌های دیگر، جزو منابع نامحسوس قدرت است. 4⃣ کیفیت رهبری و حکومت ملی: حکومت یا طبقه حاکم اگر فاسد و مستبد و خودکامه باشند نمی‌توانند منابع کشور را به هدف‌های ملی قدرت دولت تخصیص دهد. در مقابل، حکومت جمهوری و مردم سالاری و حاکمان سالم و جامعه آزاد، بسیار قوی‌تر است. 5⃣ سطح آگاهی‌های سیاسی در میان مردم: هرچقدر سطح و میزان آگاهی سیاسی مردم در جامعه بالاتر باشد دولت بهتر می‌تواند منابع را بسیج کند. اما اگر مردمی از لحاظ سیاسی، بی‌تفاوت باشند نه تنها، به دست آوردن حمایت، برای اعمال قدرت دولت سخت خواهد بود بلکه دولت در سازماندهی و کنترل منابع با دشواری حدی روبرو خواهد شد. 🔹اگر یک جامعه، قدرت و تحلیل سیاسی داشته باشد نه اسیر استبداد و دیکتاتوری و استحمار و استثمار می‌شود نه در چنگال بیگانه و استعمار گرفتار خواهد شد. 🔸به خلاف جوامع دیگر، مکتب اسلام به شدت روی افزایش آگاهی سیاسی مردم تاکید دارد و این را از وظایف حاکمان و علما و خواص و دولت‌ها می‌داند. اگر دولتی مانع افزایش آگاهی‌های مردم شود، به اسلام عمل نکرده است. برخی دولت‌ها چون اهداف اصحاب قدرت و ثروت را دنبال می‌کنند، با افزایش آگاهی سیاسی مخالفند. ✅ : http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شما باید پاسخگو باشید؛ الان مدعی شده‌اید؟! ➖سخنان خانم دکتر خدادادی در اجتماع پزشکان در آمفی تئاتر نظام پزشکی مشهد: 🔹 اسم خودتان را می‌گذارید پزشک؟! پزشکی که از درون جامعه خودش خبر ندارد چطور ادعای نخبگی می‌کند؟! بخشی از مشکلات جامعه را خود شما ایجاد کردید! شما باید باشید! 🔸 می‌گویید برای ایران! جنگ بشه ببینیم کدومتون مردید برید وسط میدان؟! کرونا چندتاتون رفتید وسط کارتون خواب‌ها؟! 🔹 این مردم در حوزه‌ی پزشکی و نظام سلامت مشکلاتشان فراوان است، تو به عنوان چرا برای تامین دارو بچه‌های حتی یک بیانیه تا حالا نداده‌ای؟ داروی استامینوفن توی بازار نیست، توی نظام پزشکی چرا یک بیانیه نمی‌دهی؟ چرا مطالبه نمی‌کنی؟ مطالبه‌ات شده روسری؟! 🔸 خب الان دردت این بود که بیای اینجا روسری برداری؟ خب الان آروم شدی؟ برو پیگیر مسائل مردم بشو! ببینم می‌توانی؟! 🎬 @Mostazafin_TV
🔥 جناب قاضی‌زاده(شبکه سعودی اینترنشنال) از آرمان‌های رهایی‌بخش جنبش رونمایی کردند: شرابِ شیراز، روابط جنسی‌آزاد، دیسکو و ساحل مختلط و می‌گوید : "اگر دوست ندارى پاشو برو کربلا"! ابله نمی‌داند صدها سال است کربلا و عاشورا در مرکز آرمان‌های رهایی‌بخش ایرانیان بوده. از نهضت سربداران تا دفاع مقدس و... تا اکنون. حتی اینکه دشمنانت هم چنین کوته‌فکر و لمپن باشند، ناراحت کننده است. 🆔️ @yaminpour
درس اخلاق 4 آبان 1401.mp3
25.82M
💠سخنرانی مهم و کاربردی استاد عابدینی 🔸️جنگ شناختی، قوه‌ی خیال 🔸️تحلیلی از آشوب‌های اخیر ایران @gharantinaa @yaminpour
💠در رابطه با سخنرانی بالا👆 "نسل حافظه کوتاه مدت و سوءهاضمه در ادراک" 💬 یامین پور در برنامه زنده "صد در صد" : 🔶عامه مردم تصور می کنند استفاده بیشتر از تکنولوژی های ارتباطی نوین باعث رشد فکر و دانش می‌شود. ولی بررسی ها نشان می دهد این نسبت عکس است. یعنی مصرف زیاد این تکنولوژی ها به خصوص شبکه‌های اجتماعی باعث سطحی نگری، کم سوادی، اختلال در تمرکز و آسیبهای ذهنی می شود. ☑️در اینجا از جملاتی از استفاده می کنم؛ اکو می گوید: "این نسل هرچه می‌گذرد، کمتر و کمتر از بر می‌کند و یاد می‌گیرد، چون با عادت کرده فشار یک دکمه همه چیز را به حافظه دستگاه‌ها بسپرد. این باعث نحیف شدن و آتروفی حافظه جمعی و فردی و قدرت یادگیری جوان‌ها می‌شود. همه همکارهای من در دانشگاه برای من نقل می‌کنند که دانشجویان نسل‌های اخیر بعد از 30 دقیقه حتی یادشان نمی‌آید موضوع بحث چند دقیقه قبل چه بود. این در حالی است که همه‌شان با کامپیوتر‌هاشان دارند نت برمی‌دارند و با موبایل‌ها از تخته کلاس عکس می‌گیرند. من اسم این‌ها را گذاشته‌ام «نسل حافظه کوتاه‌مدت». در مقابل حافظه‌های کوتاه‌مدت هیچ راه روشنی وجود ندارد!" 🔶نوعی سوءهاضمه در ادراک اتفاق می افتد. از این تعبیر استفاده می کند. کم کم به تهی بودن پیامها از معانی می رسیم. این نتایج ربطی به محتوای شبکه های اجتماعی ندارد. بر فرض سالم بودن تمام محتوا باز هم این پیامدها باقیست. کودکان پیش از آنکه شهروند فضای مجازی بشوند باید بیاموزند کتاب ورق بزنند ... 🔸️ویدیو این گفتگو در آپارات : به تاریخ اردیبهشت ۱۳۹۵ http://www.aparat.com/v/sjSb5