واسه خدا کار کن
بگو خدایا من واسه تو اینکارو میکنم
تو خواستی بهم بده نخواستی هم نده
من کار خودمو میکنم!
و هر روز هم سعی کن که بیشتر با اراده خودت بخونیش
چون وقتی این نماز برای خدا دوست داشتنی میشه که با اراده خودت بخونی نه اجباری