من صدای اذان صبح رو میشنوم باید نیم ساعت استخاره کنم که آیا بلند شم بخونم نمازمو یا نه..
من هنوز به ندای هل من ناصر ینصرنی رفیق شیعه ام، مادر شیعه ام، خدای مهربونم
جواب مثبت نمیدم..
با زور و زحمت میرم ببینم چی میخوان..