من هنوز به ندای هل من ناصر ینصرنی رفیق شیعه ام، مادر شیعه ام، خدای مهربونم
جواب مثبت نمیدم..
با زور و زحمت میرم ببینم چی میخوان..
هر وقت تونستم به صدای هل من ناصر ینصرنی امامم جواب مثبت بدم،
اونوقت منتظر واقعی ام برای امام تا ظهور کنه
اون موقع واقعا فداش میشم..