eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
187.5هزار عکس
170.1هزار ویدیو
2هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حمله به کنسولگری ایران در کربلا 🔹تصاویر منتشر شده در رسانه های عراقی و فضای مجازی نشان می‌دهد از ساعاتی قبل تعدادی مقابل کنسولگری ایران در کربلا تجمع کرده و اقدام به آتش زدن لاستیک و اموال عمومی نموده اند 🔹برخی خبرها نیز حکایت از تخریب بخشی از دیوار کنسولگری دارد. 🔹هنوز هیچ گروهی مسئولیت این اقدامات را برعهده نگرفته است 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
بیشرفی که میخوای باتوهین به شهید مفسداقتصادی رو تطهیر کنی! سال 88 مهدی نوروزی با حکم قضایی برای بستن ستاد موسوی و جلوی تصویر که در حال مقاومت برای بسته نشدن ستاد! اولی به عنوان مدافع حرم در عراق شهید شد دومی هم متهم فساد 1.5ملیارد دلاریه که دیروز محکوم شد! 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
هدایت شده از mesaghمیثاق
🚨 تحلیلی از علّت برخی رفتارهای متشابه ولیّ در مواجهه با مسئولین غیرانقلابی؛ از «تمجید از برخی ها تاسپردن برخی مسئولیت‌های غیرکلیدی » 0⃣ مقدمه: یکی از سؤالات مهم و مبتلابه درباره چگونگی رفتار ولی با منافقان و مریض‌دلان سیاسی، این است که چرا در حالی که ولیّ همواره با ارائه شاخصه‌های نفاق و شاخصه‌های غیرانقلابی بودن، به مردم کمک می‌کند تا مسئولین غیرانقلابی یا منافق را بهتر بشناسند، اما در عین حال، گاه با رفتارهای متشابهی، از برخی مسئولین غیرانقلابی تعریف می‌کنند و یا برخی مسئولیت‌ها را به آن‌ها می‌سپارند؟ به‌طور کلی چرا نفاق منافقین و چهره‌ی واقعی برخی مسئولین غیرانقلابی توسط ولیّ «مخفی» نگاه داشته می‌شود؟ 1⃣ سیره‌ سیاسی پیامبر(ص) در پوشاندن ماهیت غیرانقلابی برخی افراد: خداوند متعال در سوره مبارکه توبه، به ماجرای برخی اصحاب غیرانقلابی پیامبر(ص) اشاره می‌فرماید که علی رغم تأکید پیامبر(ص) برای حضور در میدان جنگ، از ایشان اجازه خواستند تا در جنگ حاضر نشوند. درحالیکه اجازه ندادن پیامبر(ص) به آنان و تخلف احتمالی آنان از این دستور، می‌توانست ماهیت غیرانقلابی و منافقانه آنان را عیان سازد، اما ایشان برخلاف برخی سیره قبلی، در این مورد به آنان اجازه دادند تا در میدان جهاد حاضر نشوند. خداوند متعال در پی این واقعه آیاتی نازل فرمودند: 2⃣ «عفا اللَّهُ عنْك لِمَ أَذِنْتَ لهُمْ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لَكَ الَّذِينَ صَدَقُوا وَ تَعْلَمَ الْكاذِبِينَ؛ خداوند تو را ببخشد! چرا پيش از آنكه راستگويان و دروغگويان را بشناسى، به آنها اجازه دادى؟!» (توبه/۴۳) تعبیر «عَفَا اللَّهُ عَنْكَ» در این آیه شریفه (برخلاف معنای لغوی آن) به فرموده علامه طباطبایی دعا به جان پيغمبر است؛ و به فرموده آیت الله جوادی آملی این تعبیر از باب «تحبیب» است و به معنای «سهلاً و مرحباً». 3⃣ در واقع خداوند با این تعبیر «سعه صدر» فوق العاده پیامبر(ص) را تحسین کند. گویی خداوند به پیامبر(ص) با زبانی به ظاهر عتاب آلود ولی در واقع تحسین برانگیز می‌فرماید: «بس است دیگر! چقدر سعه صدر! چرا به آنها اجازه دادی تا به جنگ نیایند؟ عذر آنها را نمی‌پذیرفتی، تا وقتی خودشان با وجود ادعاهای قبلی به میدان جنگ نیایند، ماهیت نفاق آلودشان بر همگان معلوم شود.» علامه طباطبایی دلیل این معنا را چهارمين آيه بعد از آيه مورد بحث می‌دانند که خداوند کار پیامبر (ص)در اجازه دادن به آنان را تأیید می‌فرماید: 4⃣ «لَوْ خَرَجوا فيكمْ ما زادوكمْ إِلَّا خبالًا وَ لَأَوْضَعُوا خِلالَكُمْ يَبْغُونَكُمُ الْفِتْنَةَ وَ فِيكُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ؛ اگر آن‌ها همراه شما به سوى ميدان جهاد حركت مى‌‏كردند بر قدرت رزمى شما نمى‌افزودند و جز خيانت خاصيّتى نداشتند و [منافقانه‏] در سپاه نفوذ مى‌كردند و به تفرقه انگيزى و فتنه جويى مى‌پرداختند. آنها در بين سپاه شما جاسوسانى دارند.» (توبه/۴۷) ایشان در این باره می‌فرمایند: «از اين آيه بر مى‌‏آيد كه اذن ندادن آن جناب فى نفسه«مصلحت» نداشته، بلكه «مصلحت» اذن دادنش بيشتر بوده؛ زيرا اگر اذن نمى‏‌داد و منافقين را با خود می‌برد، بقيه مسلمانان را هم دچار فساد افكار مى‏‌كرد،و هم اتحاد آنان را مبدل به تفرقه مى‌نمود. پس، «اصلح»همين بود كه اجازه تخلّف بدهد تا با مسلمانان به راه نيفتند... 5⃣ چون همه مسلمانان داراى ايمان محكم نبودند. بعضى از ايشان ايمانشان سست و دلهايشان مريض و مبتلا به وسوسه بود. اين دسته گوش‌هايشان بدهكار سخنان فريبنده آنان و آماده پذيرفتن وسوسه‌هاى آنان بود. همه اينها در صورتى بود كه منافقين رودربايستى می‌كردند و با مسلمانان به راه مى‌افتادند. و اگر صريحا اعلام مخالفت مى‌كردند و علناً فرمان آن حضرت را عصيان مى‌نمودند كه خود محذور بزرگ ديگرى داشت،و آن اين بود كه علاوه بر ايجاد دودستگى روى ديگران در نافرمانى باز مى ‏شد.»( المیزان؛ ج‏۹، ص۲۸۵) 6⃣ دو مصلحت مهم در پوشاندن نفاق منافق توسط ولیّ: از نظر جناب علامه، «مصلحت»، تعیین‌کننده‌ترین عامل در برخی رفتارهای متشابه ولیّ است. به عبارت دیگر در برخی موارد برای گرفتن یک تصمیم، باید مؤلّفه‌های متعدد پیرامون یک موضوع را در نظر گرفت و سپس تصمیمی که «اصلح» بوده و به «مصلحت» جامعه اسلامی نزدیک‌تر است را اتخاذ کرد.علاوه بر اینکه در برخی موارد همچون «تعریف از افراد» و یا «سپردن برخی مسئولیت ها به آنان»، ممکن است این کار دلایل «تربیتی» نیز داشته باشد. به این معنا که شاید این مریض‌دلان و منافقان با مشاهده اینگونه رفتارهای بردبارانه ولیّ، به خود بیایند و دست از خیانت‌ورزی‌شان بردارند و به دامان انقلاب بازگردند. 7⃣ بنابراین،خاصیت اصلی متشابهاتی از این دست، حداقل دو چیز است:«جلوگیری از فساد بزرگ‌تر و فتنه‌انگیزی‌های بیشتر»و«مدیریت روانی فرد برای بازگشت احتمالی او به دامان انقلاب» 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلام
هدایت شده از mesaghمیثاق
💠اخیرا متنی منتشر شده مبنی بر «قطعی شدن شرکت حجت الاسلام رئیسی » در انتخابات و در متن تاکیداتی هست در ظاهر خوشایند است ولی فتنه ای در پس آن در جریان است. ۱. در متن اشاره شده که اخیرا در ماه مبارک افطاری توسط رهبری برگزار شده و در آن آیت الله رئیسی در طی صحبت با حجت الاسلام حجازی مجوز حضور رو در انتخابات همانند سال ۹۶ گرفتن ، نکته مهم اینجاست که در ایام اخیر و حتی سال گذشته هیچ افطاری در بیت برگزار نشده و حتی رهبری در موضوع رفت و آمد ها به شدت مقید به رعایت قانون مصوب و جاری کشور در موضوع کرونا هستند. ۲. منصوب کردن یک کاندیدا به بیت. این متن کوتاه سعی دارد یک جور فضاسازی برای القای تفکر انتخابات انتصابی را در ذهن ایجاد کند موضوعی که ضد انقلاب مدت هاست در تلاش است با توجه به شواهد موجود و تجربه مجلس اخیر در احتمال بالای تغییر قدرت از جریان اصلاحات انتخابات رو انتصابی جلوه داده و ضمن کاهش مشارکت اعتماد جامعه را از مدرم سالاری دینی نیز کاهش دهد. ۳. موضوع دیگر آموزش تعدادی در قوه قضائیه برای تصدی گری ریاست این قوه است که برای ایجاد اعتماد بیشتر به خواننده بیان شده است تا باورپذیریه موضوع انتخابات انتصابی رو در مخاطب بالا ببرد. البته حضور آیت رئیسی با توجه به شرایط موجود خیلی بالاست ولی باید مراقب این جریان‌سازی ها در عرصه عمومی جامعه بود 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
هدایت شده از mesaghمیثاق
» 🌹عــلامه حسن زاده: بــد هر چند به مرحله عمل نرسد و از جنبه فقهی کیفر نداشته باشد و تعزیر و حــــد بر آن مترتب نشود در روح و جان اثر می گذارد نیت بد انسان را تیره مـےڪند. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
💠اخیرا متنی منتشر شده مبنی بر «قطعی شدن شرکت حجت الاسلام رئیسی » در انتخابات و در متن تاکیداتی هست در ظاهر خوشایند است ولی فتنه ای در پس آن در جریان است. ۱. در متن اشاره شده که اخیرا در ماه مبارک افطاری توسط رهبری برگزار شده و در آن آیت الله رئیسی در طی صحبت با حجت الاسلام حجازی مجوز حضور رو در انتخابات همانند سال ۹۶ گرفتن ، نکته مهم اینجاست که در ایام اخیر و حتی سال گذشته هیچ افطاری در بیت برگزار نشده و حتی رهبری در موضوع رفت و آمد ها به شدت مقید به رعایت قانون مصوب و جاری کشور در موضوع کرونا هستند. ۲. منصوب کردن یک کاندیدا به بیت. این متن کوتاه سعی دارد یک جور فضاسازی برای القای تفکر انتخابات انتصابی را در ذهن ایجاد کند موضوعی که ضد انقلاب مدت هاست در تلاش است با توجه به شواهد موجود و تجربه مجلس اخیر در احتمال بالای تغییر قدرت از جریان اصلاحات انتخابات رو انتصابی جلوه داده و ضمن کاهش مشارکت اعتماد جامعه را از مدرم سالاری دینی نیز کاهش دهد. ۳. موضوع دیگر آموزش تعدادی در قوه قضائیه برای تصدی گری ریاست این قوه است که برای ایجاد اعتماد بیشتر به خواننده بیان شده است تا باورپذیریه موضوع انتخابات انتصابی رو در مخاطب بالا ببرد. البته حضور آیت رئیسی با توجه به شرایط موجود خیلی بالاست ولی باید مراقب این جریان‌سازی ها در عرصه عمومی جامعه بود 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
🚨 تحلیلی از علّت برخی رفتارهای متشابه ولیّ در مواجهه با مسئولین غیرانقلابی؛ از «تمجید از برخی ها تاسپردن برخی مسئولیت‌های غیرکلیدی » 0⃣ مقدمه: یکی از سؤالات مهم و مبتلابه درباره چگونگی رفتار ولی با منافقان و مریض‌دلان سیاسی، این است که چرا در حالی که ولیّ همواره با ارائه شاخصه‌های نفاق و شاخصه‌های غیرانقلابی بودن، به مردم کمک می‌کند تا مسئولین غیرانقلابی یا منافق را بهتر بشناسند، اما در عین حال، گاه با رفتارهای متشابهی، از برخی مسئولین غیرانقلابی تعریف می‌کنند و یا برخی مسئولیت‌ها را به آن‌ها می‌سپارند؟ به‌طور کلی چرا نفاق منافقین و چهره‌ی واقعی برخی مسئولین غیرانقلابی توسط ولیّ «مخفی» نگاه داشته می‌شود؟ 1⃣ سیره‌ سیاسی پیامبر(ص) در پوشاندن ماهیت غیرانقلابی برخی افراد: خداوند متعال در سوره مبارکه توبه، به ماجرای برخی اصحاب غیرانقلابی پیامبر(ص) اشاره می‌فرماید که علی رغم تأکید پیامبر(ص) برای حضور در میدان جنگ، از ایشان اجازه خواستند تا در جنگ حاضر نشوند. درحالیکه اجازه ندادن پیامبر(ص) به آنان و تخلف احتمالی آنان از این دستور، می‌توانست ماهیت غیرانقلابی و منافقانه آنان را عیان سازد، اما ایشان برخلاف برخی سیره قبلی، در این مورد به آنان اجازه دادند تا در میدان جهاد حاضر نشوند. خداوند متعال در پی این واقعه آیاتی نازل فرمودند: 2⃣ «عفا اللَّهُ عنْك لِمَ أَذِنْتَ لهُمْ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لَكَ الَّذِينَ صَدَقُوا وَ تَعْلَمَ الْكاذِبِينَ؛ خداوند تو را ببخشد! چرا پيش از آنكه راستگويان و دروغگويان را بشناسى، به آنها اجازه دادى؟!» (توبه/۴۳) تعبیر «عَفَا اللَّهُ عَنْكَ» در این آیه شریفه (برخلاف معنای لغوی آن) به فرموده علامه طباطبایی دعا به جان پيغمبر است؛ و به فرموده آیت الله جوادی آملی این تعبیر از باب «تحبیب» است و به معنای «سهلاً و مرحباً». 3⃣ در واقع خداوند با این تعبیر «سعه صدر» فوق العاده پیامبر(ص) را تحسین کند. گویی خداوند به پیامبر(ص) با زبانی به ظاهر عتاب آلود ولی در واقع تحسین برانگیز می‌فرماید: «بس است دیگر! چقدر سعه صدر! چرا به آنها اجازه دادی تا به جنگ نیایند؟ عذر آنها را نمی‌پذیرفتی، تا وقتی خودشان با وجود ادعاهای قبلی به میدان جنگ نیایند، ماهیت نفاق آلودشان بر همگان معلوم شود.» علامه طباطبایی دلیل این معنا را چهارمين آيه بعد از آيه مورد بحث می‌دانند که خداوند کار پیامبر (ص)در اجازه دادن به آنان را تأیید می‌فرماید: 4⃣ «لَوْ خَرَجوا فيكمْ ما زادوكمْ إِلَّا خبالًا وَ لَأَوْضَعُوا خِلالَكُمْ يَبْغُونَكُمُ الْفِتْنَةَ وَ فِيكُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ؛ اگر آن‌ها همراه شما به سوى ميدان جهاد حركت مى‌‏كردند بر قدرت رزمى شما نمى‌افزودند و جز خيانت خاصيّتى نداشتند و [منافقانه‏] در سپاه نفوذ مى‌كردند و به تفرقه انگيزى و فتنه جويى مى‌پرداختند. آنها در بين سپاه شما جاسوسانى دارند.» (توبه/۴۷) ایشان در این باره می‌فرمایند: «از اين آيه بر مى‌‏آيد كه اذن ندادن آن جناب فى نفسه«مصلحت» نداشته، بلكه «مصلحت» اذن دادنش بيشتر بوده؛ زيرا اگر اذن نمى‏‌داد و منافقين را با خود می‌برد، بقيه مسلمانان را هم دچار فساد افكار مى‏‌كرد،و هم اتحاد آنان را مبدل به تفرقه مى‌نمود. پس، «اصلح»همين بود كه اجازه تخلّف بدهد تا با مسلمانان به راه نيفتند... 5⃣ چون همه مسلمانان داراى ايمان محكم نبودند. بعضى از ايشان ايمانشان سست و دلهايشان مريض و مبتلا به وسوسه بود. اين دسته گوش‌هايشان بدهكار سخنان فريبنده آنان و آماده پذيرفتن وسوسه‌هاى آنان بود. همه اينها در صورتى بود كه منافقين رودربايستى می‌كردند و با مسلمانان به راه مى‌افتادند. و اگر صريحا اعلام مخالفت مى‌كردند و علناً فرمان آن حضرت را عصيان مى‌نمودند كه خود محذور بزرگ ديگرى داشت،و آن اين بود كه علاوه بر ايجاد دودستگى روى ديگران در نافرمانى باز مى ‏شد.»( المیزان؛ ج‏۹، ص۲۸۵) 6⃣ دو مصلحت مهم در پوشاندن نفاق منافق توسط ولیّ: از نظر جناب علامه، «مصلحت»، تعیین‌کننده‌ترین عامل در برخی رفتارهای متشابه ولیّ است. به عبارت دیگر در برخی موارد برای گرفتن یک تصمیم، باید مؤلّفه‌های متعدد پیرامون یک موضوع را در نظر گرفت و سپس تصمیمی که «اصلح» بوده و به «مصلحت» جامعه اسلامی نزدیک‌تر است را اتخاذ کرد.علاوه بر اینکه در برخی موارد همچون «تعریف از افراد» و یا «سپردن برخی مسئولیت ها به آنان»، ممکن است این کار دلایل «تربیتی» نیز داشته باشد. به این معنا که شاید این مریض‌دلان و منافقان با مشاهده اینگونه رفتارهای بردبارانه ولیّ، به خود بیایند و دست از خیانت‌ورزی‌شان بردارند و به دامان انقلاب بازگردند. 7⃣ بنابراین،خاصیت اصلی متشابهاتی از این دست، حداقل دو چیز است:«جلوگیری از فساد بزرگ‌تر و فتنه‌انگیزی‌های بیشتر»و«مدیریت روانی فرد برای بازگشت احتمالی او به دامان انقلاب» 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلام
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️وقتی در یک کشور نباشد عاقبتی جز تروریسم و کشتارهای دسته جمعی نیست. روزی که را ترور کردند، برای همین روزها بود. افغانستان تسلیت! و بدانید تا وقتی آمریکا در کشورتان سفارت دارد، همین کشتارها و غارت ثروت های ملی هست. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
هدایت شده از mesaghمیثاق
📸 میزان زکات فطریه از سوی مراجع تقلید اعلام شد 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
هدایت شده از mesaghمیثاق
✍️ چرا هیچگاه «معیشت مردم» اولویت اصلی «دولت‌های غیرانقلابی» نیست؟ 🔰 امیرالمؤمنین (ع) در نهج‌البلاغه یکی از ویژگی‌های منافقین را حسادت‌ورزی نسبت به رفاه مردم، ایجاد مشکل برای آنان و ناامید کردن آنان می‌دانند: 🔸 «حَسَدَةُ الرَّخَاءِ وَ مُؤَكِّدُو الْبَلَاءِ وَ مُقْنِطُو الرَّجَاءِ؛ بر رفاه و آسايش مردم حسد می‌ورزند و بر بلا و ناراحتى آنان می‌افزایند و پيوسته تخم نااميدى بر دلها می‌پاشند.» (نهج‌البلاغه؛ خطبه ۱۹۴) اما یک سؤال مهم: چرا منافقین نسبت به رفاه مردم حسد می‌ورزند و درنتیجه، بر سر راه آنان مشکل ایجاد می‌کنند؟ و یا اگر مسئولیتی در این زمینه داشته باشند، قدمی برای رفع مشکلات معیشتی مردم بر نمی‌دارند؟ آیه‌ای از سوره‌ی مبارکه‌ی منافقون به این سؤال مهم پاسخ می‌دهد: 🔸 «هُمُ الَّذِينَ يَقُولُونَ لا تُنْفِقُوا عَلى‏ مَنْ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ حَتَّى يَنْفَضُّوا؛ آنها كسانى هستند كه می‌گویند: به افرادى كه نزد رسول خدا هستند انفاق نكنيد تا پراكنده شوند.» (منافقون: ۷) همان‌گونه که ملاحظه می‌شود در این آیه‌ی شریفه، منافقین کسانی معرفی می‌شوند که اولاً به مردمی که حامی نظام اسلامی هستند انفاق نمی‌کنند (لا تُنْفِقُوا عَلى‏ مَنْ عِنْدَ رَسُولِ اللَّهِ) و ثانیاً هدفشان از انفاق‌نکردن به مردم یک چیز است: جدایی مردم از نظام اسلامی (حَتَّى يَنْفَضُّوا). 🔰 منافقینی که هدفشان براندازی نظام اسلامی است، با عدم رسیدگی به معیشت مردم، آنان را از نظام اسلامی دلسرد می‌کنند. به همین دلیل است که اگر آنان مسئولیتی نداشته باشند نیز همواره نسبت به آسایش و رفاه مردم حسادت می‌ورزند و بر سر راه رفع موانع معیشتی مردم، مشکل ایجاد می‌کنند. چراکه رفع موانع معیشتی مردم؛ یعنی افزایش اقبال مردم به نظام اسلامی و این برخلاف هدف منافقین در براندازی نظام اسلامی است. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴ضرب‌الاجل رییسی برای احیای کارخانه غذایی کیوان 🔺رئیس قوه قضاییه: 🔹کارخانه اگر درست مدیریت می‌شد می‌توانست حداقل با ۵۰۰ کارگر به فعالیت بپردازد؛ امروز ۵۰ کارگر دارد و مثل شمع در حال آب شدن است. 🔹کارخانه صنایع غذایی کیوان باید از حالت تعطیلی خارج شود و به هیچ وجه اجازه خروج تجهیزات از کارخانه را ندهید. 🔹باید ظرف مدت حداکثر یک ماه، خط تولیدهای کارخانه صنایع غذایی کیوان به راه بیفتند؛‌مالک کارخانه باید در دادگستری حاضر و پاسخگوی بیکاری کارگران و تعطیلی توقف تولید باشد. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید
هدایت شده از mesaghمیثاق
📸 فواد ایزدی: وزارت خارجه درباره بند ۳ توضیح دهد به گزارش مشرق فواد ایزدی در توئیتی به اظهارات جدید نماینده آمریکا در قالب ۳ بند اشاره کرد و نوشت: اظهارات جدید نماینده آمریکا: ۱- هر تعداد از ترامپ را که خواستیم نگه می‌داریم. ۲- در پی رسیدن به توافقی طولانی‌تر و قوی‌تر هستیم. ۳- دوست داریم وارد درباره موضوعاتی فراتر از برجام شویم و از ایرانی‌ها می‌شنویم که آنها نیز همین علاقه را دارند. خوب است وزارت خارجه درباره بند ۳ توضیح دهد. فواد ایزدی: وزارت خارجه درباره بند ۳ توضیح دهد 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🎋🌹 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳 👈لطفا منتشرکنید