eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
186.8هزار عکس
169.4هزار ویدیو
2هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از mesaghمیثاق
9.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📻 پیام شهدا برای اوضاع این روزهای کشور چیست؟ (🎙تمامی صداها واقعی است!)
هدایت شده از mesaghمیثاق
حجاب فرح پهلوی ! درست می بینید؛ ایشان فرح پهلوی است. کسی که قبل از انقلاب و تا زمانی که در راس حکومت بود برای فریب مردم و اقشار مذهبی این طور رفتار میکرد ! روباه پیر ۸۵ ساله
هدایت شده از mesaghمیثاق
ساعت ۳ میلیارد تومانی یاسمین پهلوی !! اینها فقط گوشه ای از بریز و بپاش خانواده ای است که نه شغلی دارند و نه درآمدی و اینطور از پولهای بادآورده ملت ایران ارتزاق میکنند ! حالا فکر میکنید نگران من و شما هستند یا جیب ته کشیده خودشان ؟!
هدایت شده از mesaghمیثاق
بسم الله القاصم الجبارین 🛑📢 رهبرمعظم انقلاب اسلامی: اگر بدانند پشت کشف و مبارزه با چه کسانی و دستگاه‌هایی هستند، این کار را نمی‌کنند 🛑👈متوجه برنامه دشمن برای باشید کانال باافتخاراعلام میداردباتوجه به انتشارلایحه و تهیه شده توسط قوای قضائیه ومجریه که مورداعتراض ونقدهای بسیاری واقع شده است را دردست تهیه داردکه درصورت توجه میتوانددرحداکثرچندماه به حنجارشکنی کشف پایان دهد. ازآنجایی که دسترسی به مراتب تصمیم سازبرای اعلام طرح جامع ندارد ترجیح داده است تامراتب را ازطریق این پیام انتشاردهد تاشاید به دست مسئولین ذی ربط برسد لذاخواهشمنداست درانتشارآن دریغ نفرمائید باتشکر وسپاس 🆔 @mesagh
هدایت شده از mesaghمیثاق
🛑📢آیا «امر به معروف» و «نهی از منکر» موجب سلب آزادی است؟! 🔹در پاسخ این سؤال باید گفت: با اینکه به طور مسلّم، زندگانى دسته جمعى براى افراد بشر فواید و برکات فراوانى دارد، و حتى این نوع مزایا انسان را وادار به زندگانى اجتماعى کرده است، ولى در مقابل آن، محدودیت هايى نیز براى او به بار مى آورد، و چون در برابر فواید بى شمار زندگى دسته جمعى، ضرر این نوع محدودیت ها جزئى و ناچیز است، لذا بشری که از روز اول تن به زندگى اجتماعى داده است، این محدودیت ها را پذیرفته است؛ و از آنجا که در زندگى اجتماعى سرنوشت افراد به هم مربوط است، و به اصطلاح، افراد اجتماع در سرنوشت یکدیگر اثر دارند، حق نظارت در اعمال دیگران حق طبیعى و خاصیت زندگى دسته جمعى است. بنابراین، انجام این نه تنها با آزادى هاى فردى مخالف نیست، بلکه وظیفه اى است که افراد در مقابل یکدیگر دارند. 📕تفسیر نمونه، آيت الله العظمی مکارم شيرازى، دارالکتب الإسلامیه، چ ۴۲، ج ۳، ص ۵۹ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
هدایت شده از mesaghمیثاق
⭕️انقلاب اسلامی ایران 🔹اگر این نهضت و انقلاب اسلامی هیچ نداشت جز این تحولی که در بانوان و در جوانان ما پیدا شد؛ این یک امری بود که کافی بود برای کشور ما. اینهایی که در گوشه و کنار به گوش اشخاص می‌خوانند که این انقلاب کاری انجام نداد، اشخاصی هستند که این تحولی که در شما پیدا شده است، چون مضر به حال آنها و قدرت های چپاولگر است، این را چیزی حساب نکنند، و با تبلیغات سوئشان به شما بباورانند که چیزی نشده است بیانات‌ حضرت‌ امام ۵۹/۱۲/۲۵ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره)
هدایت شده از mesaghمیثاق
🛑📢چرا اسلام در روابط بین زنان و مردان «محدودیت» قائل شده که باعث شود بین شهروندان جوامع مسلمان «عطش جنسی» فوران کند و تولید خشونت کند؟! (بخش چهارم) 💠پیامدهای اجتماعی بی بند و باری در ارتباط با جنس مخالف 🔹به دور از تمامی شبهه ها و بهانه گیری ها، آنچه ما در اینجا در پی تبیینش هستیم این است که مى خواهد با وضع احکام و قوانین و مقرراتی برای تبیین حدود و ضوابط ارتباط زنان و مردان، آحاد جامعه مسلمان، روحى آرام و اعصابى سالم و چشم و گوشى پاك داشته باشند. زیرا عواقب ناگوار بی‌بندوباری را دیده ایم. وقتی عدم محدودیت در روابط زنان و مردان را در بسیاری کشورها در کنار معضلی چون افزايش برهنگى قرار می دهیم، می توانیم به این جمع بندی برسیم که چرا طلاق و از هم گسيختگى زندگى زناشویى در دنيا به طور مداوم بالا رفته است. چرا كه «هرچه ديده بيند دل كند ياد» و هر چه «دل» - در اينجا يعنى هوس هاى سركش - بخواهد به هر قيمتى باشد به دنبال آن مى رود، و به اين ترتيب هر روز دل به دلبرى مى بندد و با ديگرى وداع مى گويد، 🔹و عملًا به صورت كالاى مشتركى (لااقل در مرحله غير آميزش جنسى) در آمده‏ و ديگر قداستِ پيمان زناشویى مفهومى نمى تواند داشته باشد، و خانواده ها همچون تار عنكبوت به سرعت متلاشى مى شوند و كودكان بى سرپرست مى مانند. کشاندن تمتعات جنسی از محیط خانه و روابط زناشویی یک خانواده قانونی به اجتماع، موجب تضعیف فعالیت ها و نهادهای اجتماعی می شود. در سایه این روابط، مانعی برای لذت جویی های نامحدود و آزاد محسوب می شود. معاشرت های آزاد و بی‌بندوبار، ازدواج را به صورت یک تکلیف و محدودیت درمی‌آورد که باید آن را با توصیه های اخلاقی یا احیانا با اعمال زور بر جوانان تحمیل کرد. تفاوت جامعه ای که روابط جنسی میان زن و مرد را به محیط خانوادگی و در قالب ازدواج مشروع و قانونی محدود می نماید، با اجتماعی که روابط آزاد در آن مجاز است، این است که ازدواج در اجتماع اول پایان انتظار و محرومیت و در اجتماع دوم، آغاز محرومیت و محدودیت است! [۱] 🔹گسترش دامنه فحشاء، و افزايش فرزندان نامشروع، از دردناكترين پيامدهاى از بین رفتن حدود و ضوابط در ارتباطات بین زنان و مردان و بى حجابى و بى‌بندوبارى است، كه نيازى به ارقام و آمار ندارد و دلائل آن مخصوصاً در كاملا نمايان است. با توجه به اينكه «فحشاء» و از آن بدتر «فرزندان نامشروع» سرچشمه انواع جنايتها در جوامع انسانى بوده و هستند، ابعاد خطرناك اين مسأله روشن تر مى شود. هنگامى كه مى شنويم در کشورهای به اصطلاح آزاد دنیا سالانه صدها هزار نوزاد نامشروع به دنيا مى آيد و هنگامى كه مى بینیم جمعى از دانشمندان آن کشورها در اين رابطه به مقامات اعلام خطر كرده اند - نه به خاطر مسائل اخلاقى و مذهبى، بلكه به خاطر خطراتى كه فرزندان نامشروع براى امنيت جامعه به وجود آورده اند؛ 🔹به گونه اى كه در بسيارى از پرونده هاى جنایی پاى آنها در ميان است - به اهميت اين مسأله كاملًا پى مى بريم، و به این نتیجه می رسیم که مسأله گسترش بی‌بندباری های اخلاقی، حتى براى آنها كه هيچ اهميتى براى مذهب و برنامه هاى اخلاقى قائل نيستند فاجعه آفرين است. بنابراين هر چيز كه دامنه فساد جنسى‏ را در جوامع انسانى گسترده تر سازد، تهديدى براى امنيت جامعه ها محسوب مى شود و پيامدهاى آن هرگونه حساب كنيم به زيان آن جامعه است. مطالعات دانشمندان تربيتى نيز نشان داده، مدارسى كه در آن دختر و پسر با هم درس مى خوانند و مراكزى كه مرد و زن در آن كار مى كنند و بى‌بندوبارى در آميزش آنها حكم فرما است، محیطی مناسب برای رشد كم كارى، عقب افتادگى، و مسئوليت ناپذیری شده اند. [۲] ... پی نوشت‏ها؛ [۱] مجموعه آثار شهید مطهری، مطهری، مرتضی، انتشارات صدرا، قم، ۱۳۷۹ش، چ دوم، ج ۱۹، ص ۴۳۸ [۲] ن.ک: ۱۸۰ پرسش و پاسخ‏، مكارم شيرازى، ناصر، دار الكتب الاسلاميه‏، تهران‏، ۱۳۸۶ش، چ چهارم‏، ص ۴۶۷ تا ۴۶۹ (با تلخیص و اضافات). منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت)
هدایت شده از mesaghمیثاق
📽 بازگشت یک دیپلمات؛ پایان ماجرایی دیگر از سری داستان‌های 📂 📸 حدس می‌زدیم با چهار سال و نیم اسارت چهره‌ات تغییر کرده باشد اما این حد شکستگی را گمان نمی‌کردیم. 🔹تو آمریکایی هستی آقای اسدی به خانه خوش آمدی. دیپلمات ایرانی که ۵سال مظلومانه در زندان های بلژیک در بند بود به همت وزارت امور خارجه آزاد شد، از دیپلماسی التماسی رسیدیم به دیپلماسی اقتدار🇮🇷 ➖➖➖➖ ۱۷۸۹ روز اسارت به دست اروپائیان به ظاهر انسان، اما چه اسارتی 👈 ۱۰۰ روز در زندان بیماران اعصاب 👈 ۲۸ روز به صورت عریان در بونکر آب 👈 ۹۰ روز در انفرادی بدون پنجره و... اینها 👆گوشه ای از جنایات غرب وحشی است در بلژیک، مدعی حقوق بشری،
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴 چیزی که هنوز بعضی ها متوجه نشدن...! 🗨 حاشیه ؛ بعد از سخنرانی رهبر انقلاب برای نمایندگان یک تحلیل از یک کانال طلبگی در اینباره میخواندم که با قاطعیت حرف های رهبری را آنطور که دوست داشت و با جملاتی نظیر؛ "قطعاً تعریف ها و تاییدهای رهبر انقلاب شامل آقای قالیباف و بخشی از متنفذان مجلس نمیشود" و یا "بی تردید مقصود امام‌خامنه‌ای از انقلابی بودن مجلس، بخاطر افراد مستقل می باشد" تفسیر می کرد و باز به اشخاص مجلس می تاخت. این قاطعیت در تأویل سخنان رهبری از کجا می آید؟! چطور می شود که ما دلمان می خواهد که کارها و سخنان ولیّ جامعه را طبق خواست خودمان تأویل و تفسیر کنیم؟! در ماجرای کرونا و ماسک و واکسن، در ماجرای حجاب و توصیه های ایشان و امروز هم در ماجرای مجلس و به نظر می رسد این چرخه همچنان توسط عده ای ادامه خواهد داشت...