هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گل به خودی استاد اسدی با گزارش نجمالدین شریعتی😂
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴 شریعت اگر ناموس عالم باشد، سلیطه ناموس ندارد...
سلیطه عبد نیست، هرز است، ول است؛ سلیطه زن یله است...
سلیطه ذیل سلطنت حضرت الاه نیست. سلیطه نسخهی مؤنث انسان طاغی است؛ زن هرزهی یله...
جنبش فواحش، شورش هرزهها، خیزش لختیها، پویش پتیاره، بلوای بیناموس، غائلهی سلیطهها...
کافر در جامعهی اسلامی باید صاغر باشد؛ سلیطه؟ ذلیل و لهیده...
تبار سلیطههای سکولار به که بر میگردد؟ پری بلنده، طاهرهی قرةالعین، هند جگرخوار، همسر لوط...
صدر
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴توقف رانت ارزی
علی خضریان نماینده مجلس:
🔹️پس از پیگیری از دستگاههای مسئول در دولت، مطلع شدم خوشبختانه با ورود آقای رئیس جمهور در موضوع ارز مسافرتی، توزیع این رانت ناعادلانه متوقف میشود.
قطعا مطالبه بعدی این است که با تصمیم گیران حراج منابع ارزی در شرایط جنگ اقتصادی که موجب آسیب اقتصادی و اجتماعی گردید، برخورد شود.
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴 به سلیطه ها نباید رحم کرد
اگر سلیطه ها جمع نشوند باید دین را جمع کرد چون زن وحشی با سلیطه بازی و جیغ و داد زدن، از اجرای قانون و شرع به راحتی جلوگیری می کند
هدایت شده از mesaghمیثاق
نگاه سلیقهای به دین و کژتابیهای فکری
متاسفانه تعریف ما از دین این است دین را طبق آنچه که میخواهیم تعریف میکنیم نه آنچه که هست و نتیجتاً یا ازاین طرف بوم میافتیم با رفتارهای سفت و یا تند و خشن نسبت به عدم مراعات شریعت توسط برخی افراد و انگ بی بند و باری زدن به آنها که این از طبق آنچه که ما میدانیم، شبیه مرام بزرگان دین ما نبوده.
و یا از از طرف دیگر بوم سقوط میکنیم و بحث اسلام رحمانی را با نگاه سست و فشل و ناکارآمد و مسامحه در تمام امور مطرح میکنیم که در اینصورت باید با گذشت اندک زمانی برای شناخته شدن حقوق مسلم دین و پایمال نشدن آن در اجتماع کاسه گدایی در دست بگیریم و ترحم و احترام دیگران را التماس کنیم و نیز همین دیدگاه منجر میشود به عدم تفاوت قائل شدن بین جرم شخصی مثل مشروب خوردن و جرم عمومی مثل مشروب فروختن و بی حجابی.
بله مسامحه بی دلیل در بعضی امور باعث تجری عده ای میشود که از حقوق اطلاعی ندارند و در اوج عدم فرهنگ ادعای بافرهنگ بودن و متمدن بودن دارند.
شیوه حکمت و مهربانی مطلق، علی بن ابی طالب علیه السلام این بود که وقتی شخصی اعتراف کرد که مرتکب زناشده حضرت دائم مطلب را عوض میکردند تا گناه شخصی او برملا نشود (البته که این به معنی کوچک بودن گناه این عمل کثیف نیست) و به سفیر خود، مالک فرمودند که در امور شخصی و مخفی مردم ورود نکند اما اگر مسئله و فسادی اجتماعی بود به هیچ عنوان تسامح معنی ندارد.
کشف حجاب در جامعه ما و مطابق مبانی دین یک مسئله اجتماعی است نه فردی ولذا بدون قضاوت صحت یا بطلان فعل شخص طلبهای که نهی منکر کرده به هیچ عنوان نباید از جرم خانم و فحاشیهای بیش از حدش به سادگی گذشت.
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌عمامه پرانی جهادی😄
اما این کجا👉🏻 و 👈🏻آن کجا😂🇮🇷
#سیل_دشتیاری
#سیستان_و_بلوچستان
┄┄┅┅❅❁❅┅┅┅┄
هدایت شده از mesaghمیثاق
✨دو رویکرد درباره ارز مسافرتی
پیرو تخصیص ۱۰۰۰ دلارِ ۴۵ هزار تومانی برای مسافرتهای خارجی، دو طیف نسبت به این اقدام دولت معترض هستند.
طیف نخست، کسانی هستند که معتقدند؛ اولا چرا باید تعیین نرخ ارز، به بازار سپرده شود که دولت بخواهد برای مدیریت این بازار، ارزپاشی کند؟ ثانیا اگر منابع ارزی ما کم است و تقاضای ارز بیش از عرضه است، چرا به جای اینکه به تقاضاهای غیرضرور (نظیر مسافرتهای غیرضرور) ارز داده نشود، برعکس عمل میشود و به این تقاضاها، ارز بیشتری داده میشود؟ اگر در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و ارز کم داریم، چرا باید دولت جمهوری اسلامی ارز سفرهای آنتالیا و پاتایا را تامین کند؟ لذا راهکار این است که تمام ارز حاصل از هر صادراتی در اختیار کامل دولت باشد و دولت نیز، فقط با یک نرخ، این ارز را به نیازهای اولویتدار کشور و موارد مرتبط با منافع عموم مردم تخصیص دهد. در چنین شرایطی، بلاتردید نیازهای غیرضرور از صف دریافت ارز حذف خواهند شد. مسئله این است که سیاستمداران ما میخواهند محبوب قلوب مسافران پاتایا و آنتالیا هم باشند و تصمیمی نگیرند که این قشر را ناراحت کند. محرومان که صدایشان به جایی نمیرسد و لذا ناراحتیهای آنها جای نگرانی ندارد!
طیف دوم مخالفان ارز مسافرتی اما کسانی هستند که میگویند دولت چرا ارز ۴۵ هزار تومانی به مسافرت خارجی میدهد. قیمت ارز، همان ۶۰ هزار تومان بازار است. لذا اولا نرخ ارزی که مسافران میگیرند، ۶۰ هزار تومان باشد، ثانیا نباید برای این سفرها محدودیتی وجود داشته باشد. هر کسی هرکجا خواست برود، هر مقدار ارز هم خواست بگیرد، فقط باید نرخ ارز ۶۰ هزار تومان باشد. پشت پرده این طیف دوم، همان جریانی است که از گرانسازی دلار نفع میبرد. دقت بفرمایید الان بحث سر این است که اگر کسی ۱۰۰۰ دلار را به قیمت هر دلار ۴۵ هزار تومان بخرد و ۶۰ هزار تومان بفروشد، ۱۵ میلیون تومان سود میکند! حال تصور بفرمایید کسی که سالانه یک میلیارد دلار صادرات دارد، با افزایش نرخ ارز از ۲۸۵۰۰ تومان به ۶۰ هزار تومان، ناقابل ۳۱ هزار میلیارد تومان پول بادآورده به جیب میزند. این ۳۱ هزار میلیارد تومان از کجا میآید؟ کالاهای وارداتی، ۳۱ هزار میلیارد تومان گرانتر به ملت ایران فروخته میشود! یعنی از سفره محرومان کم میشود و به توبره صادرکنندگان ریخته میشود.
لذا دقت باید کرد که درد این طیف دوم، عدالت نیست؛ اینها به دنبال رسمیت بخشیدن به ارز ۶۰ هزار تومانی بازار آزاد هستند که محرومان را بدبختتر و ثروتمندان را ثروتمندتر میکند.