۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
📡📡📡
*پاسخ قاطع کارشناس مسائل خاورمیانه به ادعای شبکه i24 : اسرائیل توان حمله و مقابله با ایران را ندارد!*
دکتر «حسن مرهج» تحلیلگر مسائل خاورمیانه در پاسخ به اظهارات مجری شبکه i24 اسرائیل که برگزاری مانورهای این رژیم را اعلان خطری برای ایران به حساب می آورد گفت:
" آنچه طی بمباران تأسیسات هستهای عراق و سوریه روی داد کاملا با وضعیت موجود در ایران متفاوت است؛ تمام جنگندههای اسرائیلی قادر به اجرای چنین حملهای نیستند و اگر هر عملیات نظامی از این دست را اجرا کند، آن وقت یک جنگ منطقهای تمام عیار روی میدهد!"
*...اسرائیلی ها خودشون میدونن که حریف ایران نمیشن!!مانورهاشون هم در تیررس ما است!..... اینها لات های محله های خلوتند! می دونن دست از پا خطا کنن ، محو میشن!! پس رو آوردن به« لاف زنی» و «حملات تبلیغاتی _رسانه ای» اونا تو مباحث رسانه ای خطرناکند و باید سواد رسانه ای را گسترش داد! امپراتوری صهیونیست های جهانی نو رسانه است!...مراقب باشیم!!*
*امضا: عالیجناب خان خان*
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
*موشک هایی غذایی*
معجزه نظامی یمنیها؛ ارسال غذا خصوصا گوشت و مواد ضروری با موشک برای مردم و مدافعان در شهر محاصره شده «الدریهمی»
*مصباح : ....چگونه می توان بر ملتی که این چنین مقاومت می کند، غلبه کرد؟! هرگز!!*
*.....امروز پرچم یمن ، یکی از حق ترین پرچم هایی است که علیه استکبار زر و زور و تزویر بلند شده و مظلومیت و حقانیت آنان مقدس است!خداوند هم وعده نصرت و یاری داده است و آن ملتی که خدا با اوست ، شکست ناپذیر است!...* *«الیس الصبح بقریب!»*
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
*مصباح : بسیاری از سلبریتی ها، سربازان پیاده نظام دشمنان دیانت و انسانیت هستند! بسیاری از آنها، بی جیره و مواجب، مزدوری می کنند!!*
*#سندروم_سلبریتی*
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
✍️✍️✍️
*باسمه تعالی*
تحلیل روز مصباح :
(شماره ۱۵)
دکتر رضا زمانی
*دین زدایی با تاکتیک فشار حداکثری فرهنگی*
.....برخورد غرب با ایران اسلامی، از جنس برخورد تمدنی است و یکی از مهمترین جبهه های تقابلی که برای خود تعریف کرده اند، جبهه دین است! حجم آتش بالا با فشار حداکثری فرهنگی برای دین زدایی، تقدس زدایی، و جریحه دار کردن احساسات و عواطف مردم است! آنها با اتخاذ تاکتیک «جنگ روایت ها» مداوم، آتش اهانت، دروغ و لجن پراکنی را بر سر باورهای مردم فرو می ریزند و همسو با آن، در جبهه های اقتصادی و سیاسی، با اتخاذ «تاکتیک فشار حداکثری» و محاصره سیاسی _اقتصادی، تلاش می کنند، قلب تپنده انقلاب را از پمپاژ روحیه انقلابی و استکبار ستیزی، در داخل و خارج، متوقف کنند! بنابراین اولاً، این نبرد پایانی ندارد، پس راهبرد برخورد تمدنی از جانب آنها ادامه می یابد. ثانیاً، همواره باید هوشیار باشیم، زیرا دشمنان با بازگشایی جبهه های متعدد و متنوع و اتخاذ تاکتیک های جدید، در پی اهداف شوم خود هستند! ....امروزه، نبردهای تمدنی، وارد مراحل جدیدی شده و در حوزه فضاهای مجازی _رسانه ای متمرکز گردیده است. جنگ هایی که اعضا و جوارح روحی _فکری ما را نشانه گرفته اند.! *مجروحیت و مرگ در این جنگ، به معنای تلف شدن در برابر امیال نفسانی تمدن غرب و پیروزی آنهاست! در این هماورد، فقط پیروزی جبهه حق، شکوهمند است! امروز، همه باید افسر جنگ نرم باشند و این شأن رزمندگی ، یک واجب عینی است!*.....در ادامه نمونه ای از جنگ فرهنگی_تبلیغاتی تمدن غربی علیه کشورمان را ببینید.!👇👇
«محمد رضا حدادپور جهرمی» ، در نوشته ای با عنوان #پروژه_عنکبوت، به واقعیتی مهم اشاره می کند!:
🔺 بهار سال ۹۸ بود که دو پیج معروف و مطرح درباره پرونده سعید حنایی و ارتباط بعضی عناصر خاص با وی، مطالبی بیان کردند و به جان هم افتادند (که در اصل، دعوای زرگری بود) که حکایت از پاس کاری پرونده آن معدوم به این نهاد و آن نهاد داشت. اگر یادتان باشد همان موقع به شما عرض کردم که بی دلیل، کسی را نبش قبر نمیکنند و لابد برای آن برنامه دارند.
🔺 بهار ۹۹ محسن تنابنده از به تولید رسیدن یک فیلم با موضوع سعید حنایی در پیجش خبر داد.
🔺 بهار ۱۴۰۰ ابر سایت های فیلم و سریال هالیود خبر از آغاز تولید یک فیلم با همان موضوع اما در خارج از کشور خبر دادند اما عوامل آن را معرفی نکردند ولی قول دادند که کلیه عوامل اصلی ایرانی الاصل هستند. جمعاً سه سال گذشت و تا الان دو فیلم اکران شده که عبارت است از:
⛔️۱.عنکبوت: به نویسندگی اکتای براهنی و کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و با بازی محسن تنابنده (در داخل کشور)
⛔️ ۲.عنکبوت مقدس: به نویسندگی علی عباسی و افشین کامران بهرامی و کارگردانی علی عباسی و با بازی زهرا امیر ابراهیمی (در خارج از کشور)
اینقدر فکت داریم که نه متهم به توهم بشویم و نه جای فراری برای گردانندگان و پشت صحنه های فضای موجود داخلی و خارجی باشد. لطفا به این موارد دقت کنید:
۱.دو فیلم با یک نام مشترک.
۲. موضوع اصلی و حتی ریز موضوعات مشترک.
۳. تمرکز روی یک شهرِ مشخصِ مقدس
۴. زمان پیش تولید و تولید در دو سال به صورت تقریباً مشترک (یکی در داخل و دیگری در خارج از کشور)
۵. حتی زمان اکران آن دو فیلم تقریباً مشترک(تقریباً دو هفته)
۶. با حضور عوامل سفارتی (نزدیک و پر رفت و آمد به سفارت انگلستان) و کاملاً همسو با عوامل پناهنده
۷. حتی برخی دیالوگ ها و لوکیشن ها خیلی شبیه به هم!!
و ده ها مورد دیگر. کمترین نتیجه ای که می توان گرفت این است که فیلم عنکبوت مقدس، نسخه خارجی فیلم عنکبوت است. یعنی هر دو یک فیلم هستند اما با دو نسخه داخلی و خارجی. یا به عبارت بهتر؛ هر چه نتوانستند در نسخه داخلی بگویند، واضح تر و با صدای بلندتر در نسخه خارجی آن گفتند.
✅ پس لطفاً این دو فیلم را دو روی یک سکه یک جریان حساب کنید. با این تفسیر که نسخه داخلی عنکبوت، مرحله شلیک را به عهده داشت و نسخه خارجی عنکبوت، تیر خلاص را زد. تنها با یک تفاوت: نسخه ایرانی، به روایت قاتل بود، اما نسخه خارجی به روایت مقتولین و خبرنگارها به این مسئله پرداخته بود.
این تا اینجا.
لذا اصلاً این عنکبوت ها را دو فیلم نبینید. بلکه آن را یک پروژه و به نام پروژه عنکبوت بدانید و تفسیر کنید.
اما ...
در طول هفت سال اخیر، در دو فاز، حدود ۲۰۰ نفر از مدل ها و بانوانی که به بهانه مدلینگ به بی حیایی و ترویج اباحه گری مشغول بودند، دستگیر و مجازات شدند. افرادی که بخاطر آنها سر و صدای زیادی در فضای رسانه های معاند به پا شد. به گونه ای که ده ها مستند از زندگی و شرایط کاری آنها توسط رسانه های بیگانه تولید و منتشر گردید که دل هر بی خبری را به درد می آورد. گفتند نگویید اما ظاهراً در سالهای ابتدایی شناسایی و دستگیری آنان، این پروژه به عنکبوت موسوم شد و در طی آن، تعداد قابل توجهی از زنان عنکبوتی فعال
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
در حوزه مدلینگ که عموماً بهایی بودند و یا گرایش قوی به بهاییت داشتند دستگیر و محاکمه شدند.
بررسی این کلید واژه در ادبیات نمایشی علی الخصوص در فیلم های #اصغر فرهادی و نشان دادن عنکبوت و تارهای او در گوشه خانه نقش های منفی فیلم هایش و حتی تتوی عنکبوت روی بدن دو تن از بازیگران درجه دو و سه آن فیلم ها در مسیر نمادسازی و آشنا کردن ذهن و نگاه مخاطب به این کلیدواژه و به نوعی تسویه حساب با پروژه دستگیری و محاکمه زنان دستگیر شده در فاز اول و دوم پروژه عنکبوت تفسیر می شود.
بعدها همان کارگردان، داور جشنواره کن شد و شاگردانش در داخل کشور اقدام به تصویر کشیدن عنکبوت و در خارج از کشور، به نمایش آن (موسوم به عنکبوت مقدس) نمودند......
لذا این پروژه شوم، حداقل دو نتیجه را دنبال می کند:
👈 ۱.تسویه حساب با برخورد کنندگان با آن ۲۰۰ نفر. و اینکه جمهوری اسلامی با همان تفکر تکفیری و خشن امثال سعید حنایی، با آن ۲۰۰ نفر برخورد کرده.
👈 ۲. کشاندن دعوا به عزیزترین مقولات دینی و مذهبی (ایجاد نماد منفی از حرم امام مهربانی ها) و القای این که ریشه خشونت در مذهب است. علی الخصوص خشونت علیه زنان. با یک تمهید دراماتیک ناشیانه که یک خبرنگار زن جوان (زهرا امیرابراهیمی) به مشهد اعزام شود تا از طریق او شاهد پیگیری پرونده باشیم، در حالی که این شخص و این مسئله در تمام طول فیلم از نظر منطقی و دراماتیک کارایی ندارد، اما کارگردان نسخه خارجی عنکبوت سعی دارد از طریق حضور او در تمام طول فیلم به وجود زنستیزی در ایران علی الخصوص در جامعه مذهبی و انقلابی اشاره کند!!
.....در جبهه فرهنگی، سلبریتی های غربگرا، سربازان پیاده نظام دشمن تمدنی هستند و آنها خواسته و ناخواسته، بی جیره و مواجب یا کاسب کارانه، مزدوری می کنند! مراقب باشیم!!
*#جهاد_تبیین*
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
*باسمه تعالی*
*مهدویت*
(۲۲۸)
*راههای مقابله با مهدی ستیزان*
*۲. افشاگری درباره مهدی ستیزان*
برای خنثی کردن تلاش ناجوانمردانه دشمن در تخریب و تحریف آموزه مهدویت، لازم است حرکت ضد الهی و انسانی آنها برای توده مردم و جوانان تبیین گردیده، اهداف کوتاه مدت و بلندمدت آنها بیان شود، تا همگان در برابر هر حرکت دشمن حساس و مراقب باشند و ندانسته به دام آنها گرفتار نشوند. علما و اندیشوران حوزه و دانشگاه و رسانه های ارتباطی باید با قلم و بیان عالمانه و به دور از تعصب مذهبی و قومی، نقشه خائنانه مهدی ستیزان را افشا کرده، به گونه ای مستمر، سخنان و نوشته های آنان را نقد نمایند و جهت گیری و هدف دشمنان را از این گونه اقدامات، آشکار کنند.
ادامه دارد...
*اللهم عرفنی حجتک*🤲
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
📡📡📡
*پیشنهاد رسمی ایران به پیمان شانگهای برای ایجاد پول واحد*
🔹معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از پیشنهاد ایران به سازمان همکاری شانگهای برای تعریف پول واحد برای تسهیل در مبادلات تجاری میان اعضا خبر داد.
*مصباح ؛ در راستای اصلاحات اقتصادی، شکستن هیمنه جادوی پولی دلار، الزامی است! قدرت اقتصادی آمریکا در جادوی دلار است ! پول بدون پشتوانه طلا که سالانه بیش از ۴۰۰ درصد تورم را به دنیا تزریق می کند و اهرمی برای فشار علیه کشورهای مقابل آمریکا است. ایران باید به باطل شدن این جادوی مالی و پولی کمک کند!*
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
*کار قشنگ شهرداری تهران*
نصب تصویر حرم امام رضا (ع) در مقابل سفارت فرانسه در پی توهین یک فیلم در جشنواره «کن» به ساحت مقدس امام رضا (ع)
*مصباح : به فرموده امام خمینی (ره) «اگر در برابر دین ما بایستید ، در برابر دنیای شما می ایستیم»...*
*#عنکبوت_کن*
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
🕸 شبکه عنکبوت
ورود هماهنگ و سفارشی سلبریتیهای سفارتی به فاز سیاسی-امنیتی!
*#جامعه_خوکی*
*#سندروم_سلبریتی*
*#عنکبوت_کن*
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
📡📡📡
*واكنش جامعه مدرسين حوزه علميه قم به فيلم عنكبوت مقدس و جشنواره كن*
🔻بخشى از بيانيه جامعه مدرسين:هنرِ در خدمت دروغ، اغواگری، فساد و فحشاء، هرز آبی متعفن و شورهزاری لم یزرع است.
🔻آنچه اخیرا در یک دورهمی به اصطلاح فرهنگی، اما به واقع جاهلیت مدرن در یکی از کشورهای منحط غربی به وقوع پیوست؛ گوشهای از موج گسترده رفتارهای اسلامهراسانه و ایران ستیزانه غرب غرق شده در مردابهای ضد انسانی و ضد ارزشهای اخلاقی را بار دیگر آشکار کرد.
🔻اهانت به باورهای دینی یک ملت و ستیز ناجوانمردانه با هویت فرهنگ دوستترین و اخلاق مدارترین مردم دنیا، شنیعترین و سخیفترین نوع مبارزه است.
*مصباح* ؛ «مَثَلُهُمْ كَمَثَلِ الَّذِي اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَكَهُمْ فِي ظُلُمَاتٍ لَا يُبْصِرُونَ(بقره/۱۷)
مثل ایشان مانند کسی است که آتشی بیفروزد، و همین که روشن کند پیرامون او را، خدا روشنی آنان را ببرد و رها کند ایشان را در تاریکییی که هیچ نبینند.
۱۲ خرداد ۱۴۰۱