eitaa logo
♥مشکات♥
183 دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
6.2هزار ویدیو
126 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
همچنین همین ایام بود که جنگ صلیبی پنجم در شرق اروپا با جهان اسلام انجام می‌شد و سلطنت عباسی بغداد به وسیله‌ى ‌بودائیان هم پیمان هلاکوخان مغول (۶۵۶ قمری / ۱۲۸۵ میلادی) در هم شکست و دولت مقتدر ممالیک ترک در مصر ایجاد شد و به اصلی‌ترین رقیب زرسالاران یهودی و صلیبیون مسیحی اروپا تبدیل شد.
زرسالاران یهودی در این ایام احساس کردند که به یک حرکت و شور مسیحایی قوی نیاز دارند تا توده‌های مسیحی و خواص یهودی را با خود همراه کنند. ایجاد کابالیسم در همین ایام، برای انداختن شور آخرالزمانی گسترده‌ای بین عوام اروپا برای مقابله با مسلمانان بود و از طرفی با اتحاد راهبردی بودائیان مغول و یهودیان و صلیبیون اروپا، فشار بر دولت ممالک مصر و عبّاسیانی که مرکز خود را به قاهره منتقل کرده بودند، بیشتر شد و برای زرسالاران جنگ‌طلب اروپا نیاز بود که شیطان و یاران او را در میان مسلمانان جستجو کنند تا مردم اروپا علیه مسلمانان بسیج شوند و در جنگ‌های صلیبی باقیمانده، از جنگ‌طلبان حمایت کنند.
در کابالیسم، همان اسطوره سیاسی یهودی «پادشاهی خاندان داوودی» در آخرالزمان، جنبه‌ای ملکوتی و رازآمیز عرفانی می‌گیرد و در قالبی جدید چنین طرح می‌شود که نخستین تجلّی نور در کوه طور بر موسی (ع) بود و سپس داوود (ع) نماد نور الهی و عامل آن در دنیای زمینی بدل می‌شود و «شخینا»، تجلی روحانی داوود (ع) به حامل آن نور الهی در دنیای ماوراء زمینی مبدل می‌گردد. این نور در بین یهودیان می‌ماند تا در زمان آخر در سرزمین موعود بر مسیح از نسل داوود (ع)، نازل شود و حکومت جهانی یهود تشکیل گردد.
این مفاهیم که در بین مسیحیان هم به دلیل آشنایی با داوود نبی مرسوم بود، به زودی جا افتاد و با چاپ متعدد رساله‌های کابالی، تا چند قرن، شور مسیحایی و شعف آخرالزمانی را در بین مسیحیان اروپا هم راه انداخت و باعث انسجام و اتحاد سربازان اُلیگارشی زرسالار یهودی _ مسیحی اروپا شد؛ تا اینکه در نیمة‌اول قرن ۱۷م. آمستردام به کانون فرهنگی فعال الیگارشی یهودی بدل شد و هم‌پای آن، ترویج آرمان‌های مسیحایی به عنوان ایدئولوژی استعمار زمانه آغاز گشت و همین آرمان‌های آخرالزمانی بهانه‌ى غاصبانِ آمریکا برای رفتن به «سرزمین جدید» و قتل عام سرخ‌پوستان شد. تعداد کشته‌های سرخپوستان را تا صد میلیون نفر در طول سه قرن ۱۶و ۱۷ و ۱۸ گفته‌اند.
تکاپوی تبلیغاتی و انتشاراتی زرسالاری یهودی هلند در آمستردام، تأثیرات جدّی در تکوین اندیشه‌ى استعماری انگلیس نیز بر جای نهاد. مناسک جنسی و جادوگری و سحر و کهانت، بعدها در کلوپ‌های کابالیتی مرسوم شد و حتی اتهام آشامیدن خون توسط یهودیان و پیوند آنها با شیاطین و جادوگران در سده نوزدهم (خصوصاً در روسیه و شرق اروپا‌) به وفور بین مردم شایع شد.
این آیین منحرف، بعدها در تکوین اندیشه فراماسونری هم نقش بسزایی بازی کرد که انجمن‌های سرّی ماسونی را در اختیار استعمارگران انگلیسی و آمریکایی قرار داد.
در هالیوود نیز، در سال‌های دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ م. کابالیسم جان تازه‌ای گرفته است و برخی قوانین سنتی کابالیسم را زیر پا گذاشته و با عضویت زنان در این فرقه موافقت شده است تا از طریق بسط آرمان‌های مسیحایی و آخرالزمانی و شیطان‌شناسی صهیونیستی بتواند انسجام بیشتری در مواجهه با روند رو به رشد اسلام انقلابی داشته باشد
فرقه‌ى فیلیپ برگ به ادعای خودشان، حدود سه میلیون عضو دارد و ثروت فراوانی دارد. در سال ۲۰۰۲ حدود ۲۳ میلیون دلار داشت، ولی در سال ۲۰۰۳ فقط در لس‌آنجلس ۲۶ میلیون دلار ثروت داشت! و اکنون دارایی آن بیش از هزاران میلیون دلار تخمین زده می شود.
این اعمال و پیوستن فرد فاسدی چون «مادونا» به این فرقه، باعث موضع‌گیری شدید علمای سنت‌گرای یهودی چون «ربّی یاکوب ایمانوئل» و «خاخام باری مارکوز» و «ربّی اسحاق کدوری» خاخام سرشناس بیت‌المقدس علیه فرقه‌ى او شده است؛ امّا شواهد و دلایل فراوانی بر حمایت همه جانبه‌ى شبکه مقتدر زرسالاران یهودی _ صهیونیست هالیوود، از ترویج کابالا و مناسک جنسی و جادوگرایی و رمزوارگی و آرمان‌های مسیحایی و شیطان‌شناسی مدرن آن در دست می‌باشد.
طیف مروّج کابالیسم و فرقه‌های تابع کابالیسم چون «فرانکیسم» و «دونمه» بسیار وسیع است و شامل ترویج رقص‌های جنسی لامبادا (رقص برّه) که از مناسک جنسی دونمه‌های ترکیه گرفته شده است و توسط مفسدین هالیوود، رواج داده می‌شود تا فیلم‌هایی که به ارزش جادویی اعداد و حروف مربوط می‌شود (خصوصاً حروف عبری در دایره‌هایی که نمادهای سنتی کابالیسم می‌باشند).
فیلم‌هایی مانند «پی» و «اسرار حروف» به ترویج اهمیت حروف و اعداد عبری می‌پردازند و مقدمه‌سازی می‌کنند تا مخاطب به کابالیسم نزدیک شود و در فیلم پرهزینه و پرمخاطبی چون «هری پاتر» (در قسمت‌های متعددش) به مباحث شیطان‌شناسی و آخرالزمانی و جادوگرایی و سحر و کهانت و سمبل‌های پادشاهی داوودی (شیر غُرّّان ایستاده)۲۹ که نماد سبط یهودا می‌باشد، پرداخته می‌شود؛ سبطی که بر اسباط ۱۲ گانه مسلط شد و یهودیت ماده‌گرا را به وجود آورد. در این فیلم، همچنین با اشاره به شجاعت و استعداد و برگزیدگی پیشین هری، مطالب مزبور را کاملاً جهت‌دار به اسم یک فیلم فانتزی یا داستان تخیّلی به خورد کودکان معصوم می‌دهند.
البته جدای از این بحث‌ها، آثاری که در هالیوود، تبلیغ زیادی روی آن‌ها می‌شود، به وضوح در ارتباط با اهداف اربابان صهیونیست یهودی و مسیحی هالیوود می‌باشد و به گفته مصطفی عقاد کارگردان فیلم معروف «الرساله»(محمد رسول الله): «در هالیوود همه‌کاره تهیه‌کنندگان و پشتیبانان، صهیونیست‌ هستند… همه چیز حتی سوژه‌ها کنترل می‌شود…» مصاحبه مجله سوره، شماره سوم با مصطفی عقاد. در این سایت می‌توانید این مصاحبه را ببینید: www.iricap.com