eitaa logo
♥مشکات♥
181 دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
5.8هزار ویدیو
125 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
در هر کدام از این انواع، فیلم‌های زیادی ساخته شده است که در تمام آن‌ها، نجات‌بخشِ کره‌ى زمین باید از نژاد یهودی یا آنگلوساکسون باشد و اگر منجی یا منجیان غربی نباشند، همه‌ى افراد بشر در خطر نابودی یا بردگی همیشگی شیطان هستند.
در یک تقسیم‌بندی دیگر، می‌توان دو نوع کلی از آخرالزمان را در آثار سینمایی برشمرد:
✅ آخرالزمان غیر دینی: در این نوع تصویر آخرالزمان، کمتر نامی از خدا و مسیح و (ماشیحا) برده می شود، و بشر به تنهایی با اراده‌ى قوی خود، جبر و تقدیر را می‌شکند و به تنهایی با تکیه بر تکنولوژی و عقلِ خود بر دشمنِ شریرش فائق آمده و برتری انسان بر همه چیز و اومانیسم افراطی را به وضوح به تصویر می‌کشد. در این قبیل آثار، به جای قدرت الهی، در برخی موارد قدرت عشق مطرح می‌شود که قهرمان داستان با عشق خالصانه و صد در صد زمینی به ستاره‌ى مؤنّث فیلم، جهان را از شرّ شیاطین می‌رهاند؛ مانند فیلم «پسر جهنمی» : داستانِ آمدن یک پسر سرخ رنگ آتشین از جهنم به این دنیاست که مأموریت ذاتی‌اش زمینه‌سازی برای ظهور شیطان اصلی و حضور او در این عالم است. این پسرک سرخ رنگ را آلمان‌‌ها با هدف تسلط بر دنیا به این جهان آوردند، ولی او بر اثر زندگی با آمریکایی‌ها به عواطف انسانی رسید و در اثر عشق به زن (که نقش او را سلما بلیر یهودی بازی می‌کند) حاضر نمی‌شود شیطان را به این جهان بیاورد و با فداکاری، شیطان را در آخرین لحظه‌ى پایان جهان نابود می‌کند... و «ماتریکس» و در برخی موارد نوعدوستی و یا ملی‌گرایی یا قوم‌گرایی یا میراث اجدادی یا خانواده یا سرزمین، بت‌هایی می‌شوند که قهرمان به خاطر آن‌ها در مقابل ضد قهرمان ایستادگی و مقاومت می‌کند؛ مانند فیلم «هری پاتر» که خانواده و حفظ میراث اجدادی و سرزمین‌ هاگوارتز در آن اصالت دارد.
نکته‌ى مهم این است که اساطیر صهیونیستی هم در نوع دینی و هم در نوع غیر دینی به شدّت یافت می‌شوند. انواعی از آخرالزمان غیر دینی آنچنان انحرافی و عجیب هستند، که بعضاً ضد دینی می‌شوند؛ مانند قسمت چهارم «طالع نحس»، که در آن شیطان تمام موانع پیش روی خود را برمی‌دارد و دخترک مورد حمایت خود و برادر کوچکترش «الکساندر» را محافظت می‌کند تا بتوانند حلقه‌ى شیطان پرستان را تشکیل و گسترش دهند. دخترکی که به شدّت از علائم مسیحی و کلیسا و کشیش و هر نوع متافیزیکی متنفّر است. قابل ذکر است که پس از ساخته شدن قسمت اول طالع نحس، اسرائیل نقش مهمی در تولید قسمت‌های بعدی این فیلم ایفا کرد.
برخی منتقدین مسیحی، «هری پاتر» را هم در این راستا ارزیابی کردند و شیوع خرافه و جادو و کارهای خلافی چون دزدی، پنهان‌کاری، جادوگری و قانون‌شکنی توسط قهرمان داستان را علیه مسیحیت ارزیابی کردند. نکته قابل توجه این است که در هالیوود ضد دینی، فیلم همیشه ضد مسیحی است و فیلم ضد یهودی واقعی در هالیوود هرگز ساخته نمی‌شود.
طالع نحس
مبانی و پیش‌زمینه‌های آثار آخرالزمانی سینمای غرب : پرداختن به این بحث در سیاست‌های استعماری غرب نوین، قبل از اختراع سینما هم سابقه دیرینه‌ای داشته است. برخی مبانی و پیش‌زمینه‌های این قبیل آثار آخرالزمانی بدین قرار هستند:
💠 کابالیسم (تصوّف یهودی): کابالا تلفظ انگلیسی کلمه‌ى «کباله» عبری است. این کلمه به معنی قدیمی و کهن است و اصطلاحاً به معنای تصوف یهودی به کار می‌رود. پیروان آن، این مکتب را دانش سرّی و پنهان خاخام‌های یهودی می‌خوانند و برای آن پیشینه‌ای تا حدود قرن دوم میلادی قائلند؛ امّا محققان شروع آن را به قرن سیزدهم میلادی می‌رسانند که با «شیطان‌شناسی» و «پیام مسیحایی» قوی خود در جنوب فرانسه، توسط اسحاق کُر (۱۱۶۰ _ ۱۲۳۵) پایه‌گذاری شد. این دوران مصادف با سلطنت جیمز اول (۱۲۱۳ _ ۱۲۷۶)‌، شاه آراگون (واقع در شمال اسپانیا) ا‌ست. جیمز از سال ۶۲۷ هجری (۱۲۲۹م.) به دولت‌های اسلامی اندلس هجوم برد و موجی از جنگ‌های صلیبی را علیه اسپانیای اسلامی راه انداخت.
همچنین همین ایام بود که جنگ صلیبی پنجم در شرق اروپا با جهان اسلام انجام می‌شد و سلطنت عباسی بغداد به وسیله‌ى ‌بودائیان هم پیمان هلاکوخان مغول (۶۵۶ قمری / ۱۲۸۵ میلادی) در هم شکست و دولت مقتدر ممالیک ترک در مصر ایجاد شد و به اصلی‌ترین رقیب زرسالاران یهودی و صلیبیون مسیحی اروپا تبدیل شد.
زرسالاران یهودی در این ایام احساس کردند که به یک حرکت و شور مسیحایی قوی نیاز دارند تا توده‌های مسیحی و خواص یهودی را با خود همراه کنند. ایجاد کابالیسم در همین ایام، برای انداختن شور آخرالزمانی گسترده‌ای بین عوام اروپا برای مقابله با مسلمانان بود و از طرفی با اتحاد راهبردی بودائیان مغول و یهودیان و صلیبیون اروپا، فشار بر دولت ممالک مصر و عبّاسیانی که مرکز خود را به قاهره منتقل کرده بودند، بیشتر شد و برای زرسالاران جنگ‌طلب اروپا نیاز بود که شیطان و یاران او را در میان مسلمانان جستجو کنند تا مردم اروپا علیه مسلمانان بسیج شوند و در جنگ‌های صلیبی باقیمانده، از جنگ‌طلبان حمایت کنند.
در کابالیسم، همان اسطوره سیاسی یهودی «پادشاهی خاندان داوودی» در آخرالزمان، جنبه‌ای ملکوتی و رازآمیز عرفانی می‌گیرد و در قالبی جدید چنین طرح می‌شود که نخستین تجلّی نور در کوه طور بر موسی (ع) بود و سپس داوود (ع) نماد نور الهی و عامل آن در دنیای زمینی بدل می‌شود و «شخینا»، تجلی روحانی داوود (ع) به حامل آن نور الهی در دنیای ماوراء زمینی مبدل می‌گردد. این نور در بین یهودیان می‌ماند تا در زمان آخر در سرزمین موعود بر مسیح از نسل داوود (ع)، نازل شود و حکومت جهانی یهود تشکیل گردد.
این مفاهیم که در بین مسیحیان هم به دلیل آشنایی با داوود نبی مرسوم بود، به زودی جا افتاد و با چاپ متعدد رساله‌های کابالی، تا چند قرن، شور مسیحایی و شعف آخرالزمانی را در بین مسیحیان اروپا هم راه انداخت و باعث انسجام و اتحاد سربازان اُلیگارشی زرسالار یهودی _ مسیحی اروپا شد؛ تا اینکه در نیمة‌اول قرن ۱۷م. آمستردام به کانون فرهنگی فعال الیگارشی یهودی بدل شد و هم‌پای آن، ترویج آرمان‌های مسیحایی به عنوان ایدئولوژی استعمار زمانه آغاز گشت و همین آرمان‌های آخرالزمانی بهانه‌ى غاصبانِ آمریکا برای رفتن به «سرزمین جدید» و قتل عام سرخ‌پوستان شد. تعداد کشته‌های سرخپوستان را تا صد میلیون نفر در طول سه قرن ۱۶و ۱۷ و ۱۸ گفته‌اند.
تکاپوی تبلیغاتی و انتشاراتی زرسالاری یهودی هلند در آمستردام، تأثیرات جدّی در تکوین اندیشه‌ى استعماری انگلیس نیز بر جای نهاد. مناسک جنسی و جادوگری و سحر و کهانت، بعدها در کلوپ‌های کابالیتی مرسوم شد و حتی اتهام آشامیدن خون توسط یهودیان و پیوند آنها با شیاطین و جادوگران در سده نوزدهم (خصوصاً در روسیه و شرق اروپا‌) به وفور بین مردم شایع شد.
این آیین منحرف، بعدها در تکوین اندیشه فراماسونری هم نقش بسزایی بازی کرد که انجمن‌های سرّی ماسونی را در اختیار استعمارگران انگلیسی و آمریکایی قرار داد.
در هالیوود نیز، در سال‌های دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ م. کابالیسم جان تازه‌ای گرفته است و برخی قوانین سنتی کابالیسم را زیر پا گذاشته و با عضویت زنان در این فرقه موافقت شده است تا از طریق بسط آرمان‌های مسیحایی و آخرالزمانی و شیطان‌شناسی صهیونیستی بتواند انسجام بیشتری در مواجهه با روند رو به رشد اسلام انقلابی داشته باشد
فرقه‌ى فیلیپ برگ به ادعای خودشان، حدود سه میلیون عضو دارد و ثروت فراوانی دارد. در سال ۲۰۰۲ حدود ۲۳ میلیون دلار داشت، ولی در سال ۲۰۰۳ فقط در لس‌آنجلس ۲۶ میلیون دلار ثروت داشت! و اکنون دارایی آن بیش از هزاران میلیون دلار تخمین زده می شود.
این اعمال و پیوستن فرد فاسدی چون «مادونا» به این فرقه، باعث موضع‌گیری شدید علمای سنت‌گرای یهودی چون «ربّی یاکوب ایمانوئل» و «خاخام باری مارکوز» و «ربّی اسحاق کدوری» خاخام سرشناس بیت‌المقدس علیه فرقه‌ى او شده است؛ امّا شواهد و دلایل فراوانی بر حمایت همه جانبه‌ى شبکه مقتدر زرسالاران یهودی _ صهیونیست هالیوود، از ترویج کابالا و مناسک جنسی و جادوگرایی و رمزوارگی و آرمان‌های مسیحایی و شیطان‌شناسی مدرن آن در دست می‌باشد.
طیف مروّج کابالیسم و فرقه‌های تابع کابالیسم چون «فرانکیسم» و «دونمه» بسیار وسیع است و شامل ترویج رقص‌های جنسی لامبادا (رقص برّه) که از مناسک جنسی دونمه‌های ترکیه گرفته شده است و توسط مفسدین هالیوود، رواج داده می‌شود تا فیلم‌هایی که به ارزش جادویی اعداد و حروف مربوط می‌شود (خصوصاً حروف عبری در دایره‌هایی که نمادهای سنتی کابالیسم می‌باشند).
فیلم‌هایی مانند «پی» و «اسرار حروف» به ترویج اهمیت حروف و اعداد عبری می‌پردازند و مقدمه‌سازی می‌کنند تا مخاطب به کابالیسم نزدیک شود و در فیلم پرهزینه و پرمخاطبی چون «هری پاتر» (در قسمت‌های متعددش) به مباحث شیطان‌شناسی و آخرالزمانی و جادوگرایی و سحر و کهانت و سمبل‌های پادشاهی داوودی (شیر غُرّّان ایستاده)۲۹ که نماد سبط یهودا می‌باشد، پرداخته می‌شود؛ سبطی که بر اسباط ۱۲ گانه مسلط شد و یهودیت ماده‌گرا را به وجود آورد. در این فیلم، همچنین با اشاره به شجاعت و استعداد و برگزیدگی پیشین هری، مطالب مزبور را کاملاً جهت‌دار به اسم یک فیلم فانتزی یا داستان تخیّلی به خورد کودکان معصوم می‌دهند.
البته جدای از این بحث‌ها، آثاری که در هالیوود، تبلیغ زیادی روی آن‌ها می‌شود، به وضوح در ارتباط با اهداف اربابان صهیونیست یهودی و مسیحی هالیوود می‌باشد و به گفته مصطفی عقاد کارگردان فیلم معروف «الرساله»(محمد رسول الله): «در هالیوود همه‌کاره تهیه‌کنندگان و پشتیبانان، صهیونیست‌ هستند… همه چیز حتی سوژه‌ها کنترل می‌شود…» مصاحبه مجله سوره، شماره سوم با مصطفی عقاد. در این سایت می‌توانید این مصاحبه را ببینید: www.iricap.com
فیلیپ برگ
rabbi jacob immanuel
rabbi ishaq kadori
مصطفی عقاد
پایان قسمت اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از لحظه‌ای باشهدا
1_24838510.mp3
4.61M
حاج آقا عالی موضوع : در چه شرایطی میتوان امید داشت که ما هم از یاران امام زمان خواهیم بود؟
🌸 💖👩 بفرست برای خانمهای خوش سلیقه 💕💕💕 @idehaykhaneh1
❇️ رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب در دیدار ییس جمهور روسیه و هیأت همراه: 🔹همکاری ایران و روسیه در موضوع سوریه یک نمونه برجسته و یک تجربه بسیار خوب از همکاری دو جانبه است که به معنی واقعی کلمه، هم افزایی است 🔹رهبر انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه همکاری‌های دو جانبه ایران و روسیه می تواند در مسائل جهانی نیز گسترش یابد، افزودند: یکی از مواردی که دو طرف می توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند، مهار امریکا است زیرا امریکا یک خطر برای بشریت است و امکان مهار آن نیز وجود دارد. 🔹حضرت آیت الله خامنه ای قضایای سوریه را یک نمونه موفق از مهار امریکا برشمردند و خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها اکنون در سوریه شکست واقعی خورده اند و به اهداف خود نرسیدند. 🔹ایشان با تشریح اهداف امریکا در ابتدای قضایای سوریه بویژه بعد از سرنگونی حکومت‌های وابسته به امریکا در مصر و تونس گفتند: امریکایی‌ها قصد داشتند با استفاده از شرایط به‌وجود آمده در آن زمان در کشورهای عربی، ضربه وارده در مصر و تونس را در سوریه و با سرنگونی حکومت طرفدار مقاومت جبران کنند اما اکنون کاملاً شکست خورده اند. 🔹رهبر انقلاب اسلامی تحریم ایران، روسیه و ترکیه از جانب امریکا را یک نقطه اشتراک بسیار قوی برای گسترش همکاری‌ها دانستند و افزودند: جمهوری اسلامی ایران و روسیه باید ضمن گسترش همکاری‌های سیاسی و اقتصادی، توافق های انجام گرفته در نشست تهران را با جدیت پیگیری کنند. 🔹حضرت آیت الله خامنه ای همچنین بر انجام مبادلات و معاملات اقتصادی خارج از چارچوب دلار تأکید کردند. کانال رسمی اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی 📡 @hasanabbasi_students
هدایت شده از شیعه هاوس
⭕️درباره این سکولاریسم هم بگوئید! 🔺حتما شنیده اید که کسی است که معتقد است دین و سیاست راهشان از هم جداست. این تعریف مشهور،لایه های هزار توی دیگری هم دارد که به سکولاریسم پنهان و عملی منتهی می شود. 🔹یکی از پنهانی ترین آن مدل ها به کسانی قابل اطلاق است که علیرغم داشتن فرصت ها و امکانات بی نظیر ،قواعد حکومت داری را از مبانی دینی استخراج نکرده و نمی کند! حالا شما بگوئید حوزه سکولار یعنی چه!؟ یعنی حوزه ای که رسما بگوید دین از سیاست جداست!؟ اینکه خیلی ساده انگارانه است! 🔺حوزه سکولار یعنی اینکه با گذشت چهل سال از انقلاب ، با گسترش حوزه های علمیه و داشتن موقعیت ممتاز و بی سابقه در طول تاریخ، برای مهمترین مطالبات مردم، نسخه دینی تولید نشود! 🔺و در عوض به سیاق چندصد سال پیش و بی توجه به جایگاه اسلام حکومتی،دوره های ده ساله و بیست ساله برای تبیین فروع فقهی از نماز و روزه تا طهارت و نجاسات برگزار شود و درباره درد های جانکاه و سوالات بی پایان مردم، به یک «حلال است و حرام است» بسنده شود و این باور را در مردم تعمیق کنند که اسلام برای اداره کشور،نسخه ای ندارد! آیا این همان غایت سکولاریسم و آرزوی قلبی هر سکولاری نیست!!؟ آری من هم مثل خیلی از متدینین دیگر، نمی خواهم قبول کنم که حوزه های علمیه سکولار هستند، ولی هر وقت یاد نامه سی سال قبل امام می افتم ،ته دلم می گویم:«نکند واقعا ...»!؟و بقیه حرفم را می خورم ،همان حرفی که امروز می گوید و تکفیرش می کنند! 🔹سی سال قبل یعنی آبان 67 امام راحل در پاسخ به نامه محمد علی انصاری همچون حکیمی دور نگر و ژرف اندیش، هشدار داد که آنچه در آینده مهم است ،«مسائل مورد ابتلای مردم و حکومت است» که «فقها باید» برای آن فکری کنند و «نیاز عملی»جامعه به آنها را رفع نمایند. سپس در فهرستی مختصر ،بیش از پنجاه مورد از مسائل حیاتی و مورد ابتلا را اینگونه نگاشتند: 🔺«...(امروز)نیاز عملى به این بحثها و مسائل است؛ مثلًا در مسئله مالکیت و محدوده آن، در مسئله زمین و تقسیم بندى آن، در انفال و ثروتهاى عمومى،در مسائل پیچیده پول و ارز و بانکدارى،در مالیات، در تجارت داخلى و خارجى در مزارعه و مضاربه و اجاره و رهن، در حدود و دیات، در قوانین مدنى، در مسائل فرهنگى و برخورد با هنر به معناى اعم؛ چون عکاسى، نقاشى، مجسمه سازى، موسیقى، تئاتر، سینما، خوشنویسى و غیره. در حفظ محیط زیست و سالم سازى طبیعت و جلوگیرى از قطع درختها حتى در منازل و املاک اشخاص، در مسائل اطعمه و اشربه، در جلوگیرى از موالید در صورت ضرورت و یا تعیین فواصل در موالید، در حل معضلات طبى همچون پیوند اعضاى بدن انسان و غیر به انسانهاى دیگر، در مسئله معادن زیرزمینى و روزمینى و ملى، تغییر موضوعات حرام و حلال و توسیع و تضییق بعضى از احکام در ازمنه و امکنه مختلف، در مسائل حقوقى و حقوق بین المللى و تطبیق آن با احکام اسلام، نقش سازنده زن در جامعه اسلامى و نقش تخریبى آن در جوامع فاسد و غیر اسلامى، حدود آزادى فردى و اجتماعى، برخورد با کفر و شرک و التقاط و بلوک تابع کفر و شرک، چگونگى انجام فرایض در سِیر هوایى و فضایى و حرکت بر خلاف جهت حرکت زمین یا موافق آن با سرعتى بیش از سرعت آن و یا در صعود مستقیم و خنثى کردن جاذبه زمین و مهمتر از همه اینها، ترسیم و تعیین حاکمیت ولایت فقیه در حکومت و جامعه که همه اینها گوشهاى از هزاران مسئله مورد ابتلاى مردم و حکومت است که فقهاى بزرگ...» راستی «حوزه های علمیه غیر سکولار» ،برای چه تعداد از این موضوعات مهم ،نسخه اسلامی ارائه کرده اند و برای کدام یک از همین مسائل اقتصادی و هنری و... حرفی به جز «حرام است» ارائه کرده اند؟ 🔹می دانیم که سکولار بودن ربطی به ظاهر ندارد و همینکه امر دنیا از آخرت در قول و فعل تفکیک شد و به مردم در عمل اینگونه نشان داده شد که دین، نسخه ای برای مملکت داری ندارد، سکولاریسم شکل گرفته است،درست نقطه مقابل امام که دین را پایه و مایه تمدن این جهانی و کلید سعادت آن جهانی می دانستند. ✍ @shiahouse