آدما خیلی دیر میرسن ، خیلی دیر محبت میکنن ، خیلی دیر میفهمنت ، خیلی دیر پشیمون میشن و دقیقا بین همین فاصله هاست که از چشمت میفتن 🙂💛
من هیچوقت نتونستم توضیح بدم چرا بعضی چیزا غمگینم میکنن، نتونستم بگم چرا یه مکان یا یه آهنگ یا حتی یه رنگ غمگینم کرد؛ هیچ کلمهای برای توضیح این حس نداشتم و هنوزم ندارم، ولي همچنان که بهشون فکر میکنم، بغض خفم میکنه.🙃💔
286.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارادتت ، چaلش داریممم . 🦦
بیاین پی نقطه بدید به اکانتای گودتون نمره بدمم ، 10/10 گرفتی مجازات کنن
(پول عکس ویس و پیام دادن به کسی نباشه... )
ID :@Wtfyasamin
Ma :@mimi_amin