به جا مانده از یک ²INFP 🎄
شاید نباید مینوشتم you
میخوای بگی تو زندگی منی؟
به جای is باید are باشه
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
صدرصد یچیزیو اشتباه نوشتم اصلا شک ندارم🤣
باید مینوشتی are