به جا مانده از یک ²INFP 🎄
من هفتمم
مشکلی داشتی از خودم بپرس😼 (نه که خیلی بلدم)
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
زمین شناسیم کانیها رو که گفت گوش نداد_
منم هیچکدوم از درسامو گوش نکردم
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
من تو چنل اماریس فک کنم از همه بزرگ ترم😔 ( کلاس نهمم)
نانسی و نلی و لارا ام نهمن
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
نه چیزه من فیزیکم از دو جلسه آنلاین که فصل جدید شروع کرد جلسه اول خواب موند_ جلسه دومم گوش نکرد_
دبیر ریاضی یکشنبه دوتا فیلم ۲۰ دقیقه فرستاد ، چهار تا صفحه هم کتاب🤡
من هنوز فیلم هارو ندیدم و ریاضی هم حل نکردم🎀
فردا هم کلاس آنلاین ریاضیه🤡