به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دروغ نمیگه... دوتاشو خوندم و ....😭😭😭
آرهههه
واقعا نمیشه از فضای غمگین به امید دل بستم بیرون بیای
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
چه یک انسان باشید،چه یک گریه و یا خود امید عشق یک انتخواب نیست
نمیدونم درست گفتم یا نه ولی همچین چیزی بود یکی از جمله هاش😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
آرهههه واقعا نمیشه از فضای غمگین به امید دل بستم بیرون بیای
ولی کتاب شیرینی بود چطور ازش در نیومدی؟
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
ولی کتاب شیرینی بود چطور ازش در نیومدی؟
دقیقا چون کتاب شیرینی بود
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دقیقا چون کتاب شیرینی بود
همش رمان خوندنم خوب نیست یعنی منظورم کتابای فانتزیه
خیلی معروفاش قشنگه ولی اگه بخوای همش فانتزی بخونی خیلی یک نواخت میشه