eitaa logo
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
28 دنبال‌کننده
153 عکس
9 ویدیو
0 فایل
خوش اومدید به جای امنِ یک INFP^^! بیاید باهم یه انیمه/کیدرامای جدید شروع کنیمو درمورد کراشامون حرف بزنیم،شیرموز نودل یا شیرکاکائو بخوریمو به صدای بارون گوش بدیم و البته،من با اینکه ساعت ها کتاب بخونیمم موافقم بیاید اینجا دوباره محدود شده لیلیلی @m1tsuki
مشاهده در ایتا
دانلود
چه یک انسان باشید،چه یک گریه و یا خود امید عشق یک انتخواب نیست
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دقیقا چون کتاب شیرینی بود
همش رمان خوندنم خوب نیست یعنی منظورم کتابای فانتزیه
خیلی معروفاش قشنگه ولی اگه بخوای همش فانتزی بخونی خیلی یک نواخت میشه
برا همین وسطاش باید چیزای دیگه بخونی
البته البته این سلیقه منه شاید یکی دوس داره فقط فانتزی بخونه
من کتابای کلاسیکو دوست دارم