به جا مانده از یک ²INFP 🎄
آرهههه واقعا نمیشه از فضای غمگین به امید دل بستم بیرون بیای
ولی کتاب شیرینی بود چطور ازش در نیومدی؟
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
ولی کتاب شیرینی بود چطور ازش در نیومدی؟
دقیقا چون کتاب شیرینی بود
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دقیقا چون کتاب شیرینی بود
همش رمان خوندنم خوب نیست یعنی منظورم کتابای فانتزیه
خیلی معروفاش قشنگه ولی اگه بخوای همش فانتزی بخونی خیلی یک نواخت میشه
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
خیلی معروفاش قشنگه ولی اگه بخوای همش فانتزی بخونی خیلی یک نواخت میشه
میتونم تا ابد فانتزی بخونم😭