به جا مانده از یک ²INFP 🎄
از این کار لذت میبرم🤣
حس میکنم نمیتونم کلاسیک بخونم من😭😭😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
مثلا آدم خواران رو خوندم😔🤣
اسمش آشناعه😭😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
حس میکنم نمیتونم کلاسیک بخونم من😭😭😭
نهههه خیلی باحالههه
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
حس میکنم نمیتونم کلاسیک بخونم من😭😭😭
منم نمیتونمممم😭😭+++++++++
بهت یاد میده چطور ی آدم بی گناه خیلی خوبو ی گله ادمه ساده لوح شکنجه میکنن تو پاهاش نعل اسب میزنن سلاخیش میکنن آخرشم میپزن میخورنش تموم اینارو با جزئیات کامل نوشته
بر اساس واقعیته
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
منم نمیتونمممم😭😭+++++++++
امتحان کنید میشهااا