به جا مانده از یک ²INFP 🎄
حس میکنم نمیتونم کلاسیک بخونم من😭😭😭
منم نمیتونمممم😭😭+++++++++
بهت یاد میده چطور ی آدم بی گناه خیلی خوبو ی گله ادمه ساده لوح شکنجه میکنن تو پاهاش نعل اسب میزنن سلاخیش میکنن آخرشم میپزن میخورنش تموم اینارو با جزئیات کامل نوشته
بر اساس واقعیته
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
منم نمیتونمممم😭😭+++++++++
امتحان کنید میشهااا
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
بهت یاد میده چطور ی آدم بی گناه خیلی خوبو ی گله ادمه ساده لوح شکنجه میکنن تو پاهاش نعل اسب میزنن سلا
آییییییییمیمقمپسمثمثمنثننثنمصثث
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
منم نمیتونمممم😭😭+++++++++
وای خیلی کنده😭😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
پیشنهادم اینه نزدیکش نشی
هیچوقت نزدیکش نمیشم هیچوقتتتستقتافاق
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
وای خیلی کنده😭😭
نیست یعنی منم فکر میکردم هست ولی خب بستگی به نویسندش داره